[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 13:53

Annemie: knappe bijleesactie :D . Afspraak is afspraak; jouw tijd komt wel weer.... :(:) . Wel fijn dat jullie beiden zo kunnen genieten van één paard :j .

Baudy: dat is waardeloos zeg. Ik kan me voorstellen dat je je een beetje genaaid voelt. En wat nu?

Ava: ben benieuwd wanneer je gaat tweespannen! Binnenkort de paardenzegening.... gaat het tweespan dan al lukken O:) ?

Maisie: gefeliciteerd! Knap hoor, in zo'n groot deelnemersveld.

Vhu zal nu wel in Leiden zijn. Doe de glibbers de groeten :P .

Hier zit Moos aan het eind van zijn beleerfase. Heb al met lesmees besproken hoe nu verder :) . Vandaag heb ik de hele weg gestuurd en heeft hij maar één keer overgenomen omdat Moos links niet los wilde laten. Wegstappen ging weer super, dus daar zijn we nu ook wel vanaf. Woensdag rijden we nog een keer samen, volgende week rijdt hij nog een keer omdat ik dan op vakantie ben en daarna gaan M en ik weer wekelijks (of tweewekelijks) duo-lessen met Moos en de Anda. En veeeeeel km's maken in het bos als ik iemand meekrijg :) .

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 14:01

@gem nu niks. Vriendschap weg, door met leven. Kan alles wat ik deed voor de wedstrijd niet afmaken. Ben van de mail gegooid. Kan niet meer inloggen. Men vereniging gebeld alles uitgelegd en die handelen het verder af.

Fijn dat het goed gaat met moos

dank je avaluna
Laatst bijgewerkt door baudyh op 07-10-13 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 14:02

@Gem: span is wel klaar, hoor, loopt alleen al lang niet meer samen, maar zal geen dressuurmatige schoonheidsprijs winnen, maar lopen doen ze wel in tweespan, daar ben ik niet bang voor :D , met tweespan wil ik een groom, dus dat is wat lastiger. Fijn dat Moos er klaar voor is, als ik mijn ombouwsetje heb, wist niet dat dit niet standaard was bij een combi-tuig :o , dan ga ik misschien ook beginnen met duo-lessen samen met dochter, spaart weer in tijd en kosten :') .

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 14:03

en nu sta ik ook net op de voorpagina van bokt. Heel erg leuk!!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 14:49

jeetje baudyh..dat is wel heel erg hard.... :(:) :(:) :(:) :(:) niet leuk om zo met elkaar om te gaan...

Ik hoop dat je er zelf nu ook een punt achter kunt zetten en verder kunt....maar leuk is anders..dikke knuf vanaf hier...bah !! :(:) :(:)

Gem, wat gaaf dat Moos zo goed gaat, ik hoop dat jullie een fijn team worden samen !!
Enne....we hopen wel weer op een fototje he ?! O:)

ava..idd ook een fototje van het tweespannen ?? :))

ben net weer even met airbrushwerkje bezig geweest....word wel wat hoop ik..

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 14:53

Biancacoo: ik neem de camera elke keer mee, maar we gaan steeds niet naar het dressuurveld. Kortom, dan gaat hij steeds weer onverrichterzake mee terug naar huis :') . Elke keer een paardenkont is ook niet spannend. Zo gauw we aan het lessen zijn op het veld komen er weer foto's en filmpjes. Wil mijn eigen vorderingen nu ook wel eens zien :D

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 15:17

Altijd goed om eens foto's te zien, heb er nu ook en moet echt opletten dat R. niet te diep loopt en hem wat meer van de hand af rijden, maar goed, echt in training lijken we maar niet te komen := .

annemie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 16:01

Baudyh dat is niet leuk :(:)

Fijn gem dat Moos aan het eind van de beleerperiode zit. Nu kilometers maken maar eerst lekker op vakantie.

een :(:) voor aks die een bleh dag heeft.

Duolessen dat is handig!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 18:47

Baudy: dat is erg vervelend, ik kan me goed voorstellen dat je je gebruikt voelt. Heel veel sterkte, is toch moeilijk om los te laten, althans dat vind ik dan. Voorpagina had ik al gezien, leuk!! En mendurance en enjoy goed verlopen!
Gem: nu inderdaad km's gaan maken, maar dat gaat vast goed komen met zo'n leuk paard
Bianca: jij bent echt een kunstenares. Ik heb helaas nog steeds geen mooie foto, want ik wil echt een keer een echte Bianca aan de muur!!!!
Avaluna: leuke plannen, nu nog een groom.
Annemie: super samenvatting en weer terug. Mennen op laag pitje, maar paard wordt wel getraind.
Maisie: gefeliciteerd
Aks :(:) , maar volgens mij heeft Dids je stemming alweer verbeterd ;)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 18:52

O:) ideaal was deze middag wel ja :j Dat klopt tine!
Ik mocht dus lekker 2 uurtjes eerder naar huis. Niet om gevraagd, maar er was weinig vracht. Dus 80% van de mensen mocht naar huis. Was heerlijk. Met dids lekker een vlotte ronde gemend door het bos :+:

:(:) voor baudyh

@biancacoo; ik ga je écht nog die foto's van die kat doorsturen zodat je als je tijd hebt poekie mag airbrushen, maar ik loop nu beetje tegen ''tja ik kan 'm niet eens ophangen'' aan. geen muur :\

Gem; super dat moos-beleerfase mag worden afgevinkt! :)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 18:57

zo'n klein 4-kantig doekje 30x30 cm is mooi voor poekie, die kun je overal neerzetten Aks..die hoef je niet perse te hangen..haha..
komt goed, geen haast mee maken !

Verder...geen nieuws..ga even tv kijken..

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 18:59

Biancacoo schreef:
zo'n klein 4-kantig doekje 30x30 cm is mooi voor poekie, die kun je overal neerzetten Aks..die hoef je niet perse te hangen..haha..
komt goed, geen haast mee maken !

Verder...geen nieuws..ga even tv kijken..

:)) Ik heb zelfs daar geen plaats voor nu :=
Máár! Pa is ma aan het overhalen dat ik de zolder op mag als mijn broertje op zichzelf gaat (over 2maanden) *\o/* Dan kan ik weer een kamer hebben ipv alleen een bed. Dus dan kom ik je zeker lastigvallen! ;)

Ik heb trouwens vandaag een schapenbontje gekocht om te verbouwen naar streng-schaap-hoesje..
die grmbl-watjes-pony van mij krijgt dus afgebroken haartjes door wrijving met tuig..

^) zucht ^)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 19:01

Ik wil ook wel een keer een Biancacoo - uitvoering hebben van Ster. Mooi aandenken aan een fijne tijd. :)

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 19:27

Ik voel me er ook echt beroerd van. De hele dag al hoofdpijn en mega Chaga. Zo les rijden met db hopelijk knap ik ervan op. Sorry dat ik niet reageer op jullie ga ik wel weer doen hoor.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 19:30

Baudyh.... :(:) :(:) t'is ook wel een rot situatie..

Altijd werkjes welkom..momenteel 1 onverwachte aan het maken..die nogal wat moeilijk is...

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 19:33

Ik loop weer mega achter!
Ga mn best doen vanaf hier de draad weer op te pakken.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 20:53

Oef... Morgen naar de kleermaker/schoenmaker met m'n schaaphoesjes
Heb 't op maat geknipt nu (eerst losgetornd) maar dat terug vaststikken is echt prutwerk met de hand.. :=
Hopelijk kan de kleermaker dat gauw voor me doen (voor niet teveel geld).

Wat zou dat paard toch denken als ie dit allemaal zag, haha :P

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 07:58

Goedemorgen

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 09:41

goedemorgen :wave:
kar is gisteren aangekomen, binnenkort even banken poetsen etc. :') nu bezig met aanschaf tuig, heb al een paar aangeboden gekregen, wacht even foto's af. Dus zodra er tuig is, dan gaan we hier inspannen :D

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 10:18

Goedemorgen...
Biancailona, super zeg !

hier voor de kinderboekenweek bij school een sport en spel middagje georganiseerd..maar loopt een beetje in de soep geloof ik...
ik weet weer waarom ik dit soort dingen niet meer wil regelen.. ^)

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 10:21

morge!!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 10:43

Biancacoo schreef:
Goedemorgen...
Biancailona, super zeg !

hier voor de kinderboekenweek bij school een sport en spel middagje georganiseerd..maar loopt een beetje in de soep geloof ik...
ik weet weer waarom ik dit soort dingen niet meer wil regelen.. ^)

:(:) , verdorie, het klinkt iig hartstikke leuk; maak er maar wat van :j +:)+ .

Dochter had gisteren voorleeswedstrijd en is 2e geworden, ze was al blij dat ze niet eerste was, want de eerste van elke klas moet heel, veel kinderen voorlezen, hahahaha.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:00

Dames, help..... ik kan een ZZ menpaard met kleine blessure gratis ophalen. Zal ik het doen......

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:02

Ipsilonka schreef:
Dames, help..... ik kan een ZZ menpaard met kleine blessure gratis ophalen. Zal ik het doen......

Natuurlijk ga jij dat doen :j , anders ga ik :+

Iemand nog tips:
[BB] Hoe het beste egel verzorgen/oppeppen?

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:10

Egels geen verstand van. Avaluna, zal ik je het adres sturen haha. Hij kan beter de marathon niet meer in maar hij is wel echt leuk om te rijden.