Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
janouk schreef:Tot nu toe hebben er 8 de datumprikker ingevuld. Natuurlijk is er geen één datum waarop iedereen kan.
Maar grote kanshebbers zijn:
* 8 maart, dan kan tinkertje niet
* 22 maart, dan kan puttertje niet, en Tine misschien
* 5 april, dan kan Gem niet, en puttertje misschien
Overige data kunnen er meer niet.
Dus de vraag aan jullie: wat te doen?............. Kan een van jullie schuiven, zodat we toch allemaal kunnen op 1 dag? Zo niet..............
. En het concert van Ilse De Lange 'savonds ook niet

dan maken we een video verbinding, ben je er toch digitaal bij. .
ik denk dat 1 gerecht per persoon voldoende zal zijn. Toch?
komt bijna nooit voor ik geef toe) dus tja... Helaas kan ik 8 maart niet dan hebben we kaarten voor de middagvoorstelling van Soldaat van Oranje. Kan echt niet worden verplaatst. Alle andere data in maart kon ik wel. Begrijp dat het nu al besloten is maar vind dit toch wel erg jammer.

.....
dan moeten we andere keer nóg een meeting doen
installateur stuurde bericht dat die maandag gas kwam aansluiten, na een jaar, eindelijk !! dus vandaag meteen de oude keuken eruit gehaald ... oven en gasfornuis waren pas 3 jaar oud, via een weggeefhoek hier in de buurt aan iemand gegeven die ook gaat verbouwen.
wat balen. Nieuwe apparatuur kost wat maar is wel fijn. Jammer dat het niet lukt. Idd nog een meeting plannen.
maar het is ook zo'n drukke weg.
hoor VHU
) ... vind ik dat VHU er echt gewoon bij moet. Ze is al zo'n meubelstuk in deze groep (en nee, alweer verkeerde woordkeuze VHU, niks met leeftijd
) ... uhhhhh 'vaste waarde' van dit topic, dat ze het wel echt verdient dat er rekening met haar data gehouden wordt. Persoonlijk wil ik wel heel graag dat ze erbij is, dus wat mij betreft een nieuwe datumprikker
.