Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Zo'n clip lijkt me ook wel wat. Hier meerdere touwen die nog bijna nieuw zijn en kapotte sluiting.
.
!
. Helaas zijn er hier weinig adressen waar je een lekke koetsband kunt verwisselen, is meteen weer 100 km enkele reis
. Zal weinig trainen worden
ik ben er nog...maar t'is idd wel heul stil hier....jammerrr maar iedereen zal erg druk met zijn/haar eigen dingen zijn, snap ik best,..al zitten we niet veel pagina's meer van de 500 af..
..met een kleiner vervoersmiddel zou ik me ook prima redden....dus....ben te verwend met de bus..
en wil dat niet meer..
want Piet rent steeds onder de draadjes door naar andere weitjes als Ollie niet in de wei staat... waarom gaat het altijd anders dan gepland
ook elke keer keurig zitten als ik stilsta. Niet tegen mensen opspringen, niet likken, niet bijten in schoenen enzo
En al zo knap luisteren als ik haar los laat op het grote grasveld in het park. Volgt me echt overal. Rent ook wel stukjes met Wiske mee maar als ik haar roep komt ze direct
alleen bepaalt het je hele dag zeg maar, net een klein kind hahaha. Maar goed ik weet dat nu investeren in dit alles leidt tot een fijne hond die goed in de stad te hanteren is en daar gaat het om
was de afgelopen twee weken nog heel veel gedoe wat een gestress is dat zeg
maar goed, het is nu in ieder geval geregeld en alleen nog officiele overdracht. Verwachten we eind van volgende week of anders de week erop
Echt giga opluchting

of beter
. Soms zit het mee, soms echt nket :p . Hij had zo extreem veel spanning(het gemaaide gras plakte aan mijn wielen door het natte gras, dat schoot steeds los en vloog tegen zijn lijf), maar kon en durfde te blijven rijden dus was tevreden ook al waren we met afstand laatste.
zie je wel weer op de minimaraton voorbij schuiven
echt balen,heeel soms heb je mazzel dat het ventiel alleen maar scheef zit....
spannend, en leuk .
dubbel gevoel..
moet je dan wel direct goed verzorgen anders gaat het mis).
Ze is ontzettend lief en ook relaxed. Als ze bij andere paarden is of als ze alleen is is ze dat ook als ik bij haar ben. Zodra ze alleen dreigt te zijn (ook al is er wel iets naast haar in de wei, het gaat om dat ze er direct heen kan lopen) is het drama.
ook geen tips meer.