Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat ik net mijn rijbewijs had, ging ik een stukje over een 80 weg en in een bocht op de tegenovergestelde richting ging een auto een andere auto inhalen.. dus ik kom in die bocht en zie ineens een paar meter voor me een tegenligger. Was even flink schrikken met 80km.
En ben niet gaan kijken naar die sulky.
. En even nog teruggrijpend naar je vorige post: Eagle is in zo'n groep goud waard, hopelijk is zijn poot weer helemaal over, want zo'n type hond kun je eigenlijk niet missen
. Zat nog te twijfelen wel / niet onder de man rijden.... heb het niet gedaan met het oog op de vakantie van volgende week. Moet er toch weer een beetje inkomen en wil het risico niet lopen dat ik volgende week met een gipspoot of arm naar Spanje moet
. Morgen gaat Moos weer voor de wagen dus aan zijn trainingsuurtjes komt hij wel.
Leuk die blije hondjes en een blij menneke ertussen!! 

Kwieke oude dame
sterkte met hoofdpijn maisie.. 
Dit spotte ik toen ik terugkwam van mijn rondje foto's maken
(Graaskorf omdat ze op een weide met lang gras mogen gaan grazen nu met strookbegrazing. Maar ik wil echt niet dat Dids boller wordt..)

en een tweewieler lijkt mij ook handig om te trainen.
en weer lekker voor de wagen gelopen
. Hahaha, lijkt mij wel ideaal als er nog iemand is die ze rijdt, hier wordt alleen pony van dochter ohz gereden van de twee die aangespannen lopen, alhoewel, morgen komt ruitertje voor Romeo weer.