[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 16:10

Morgenmiddag komt hij *\o/*

Jenkins

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 16:21

Leuk biancailona!! Veel veilige km toegewenst :D

Aks, bah vervelend om mee te maken :( Dat ik net mijn rijbewijs had, ging ik een stukje over een 80 weg en in een bocht op de tegenovergestelde richting ging een auto een andere auto inhalen.. dus ik kom in die bocht en zie ineens een paar meter voor me een tegenligger. Was even flink schrikken met 80km.

Ik heb vandaag een heerlijk ritje gemaakt <3 <3 <3 <3 En ben niet gaan kijken naar die sulky.
[AR-ITP] Een heerlijk zondagsritje met Silvester!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 16:24

Gefeliciteerd BI, ziet er mooi uit.

Vanmorgen visite gehad, was erg gezellig. Net even geslapen, maar voel me erg brak, dus paarden krijgen denk ik maar weer vrij.
Bianca: lekker getraind met de honden. Je moet maar snel weer eens een filmpje plaatsen hier, ik vind het zooooo gaaf om te zien.
VHU: lekker met de ponys bezig geweest. Wat leuk dat het zo goed gaat met Blondie
Gem: hier geen ervaring met honingzalf. Volgens mij was Nouvel er toen heel blij mee, met die grote wond bij Fief. Preventief smeren lijkt me persoonlijk wat onnodig, maar goed, dat moet jij lekker zelf beslissen ;)
Nouvel: over Fief gesproken, hoe gaat het nu eigenlijk met het rijden/mennen. Is ze nog steeds zo sensibel of gaat het weer beter?

Iemand nog ideeen waar mee ik het halsstuk van Thabor kan insmeren? Rembrand trekt het er namelijk iedere keer af, dit is niet handig voor de haargroei.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 16:26

Bianca ik had mooie foto's op fb gezien, erg leuk!!

VHU, jij hebt ook heerlijk buitengereden en getut, fijn!

Tine10, sorry ik kan je niet helpen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 17:08

Binnenkort gaat een vriendin van me mee met trainen, die kan wel een stukje film maken !
BI, supermooie wagen, gefeliciteerd !!
Jenkins lekker gemend !
Tine,..wat kost dat veel energie he ?! bezoek....maar het is ook belangrijk eens wat anders aan je hoofd te hebben.

Hondjes vanmiddag met zoontje op de foto gezet..
Wij zijn vanmorgen even naar binnenspeeltuin met zoontje geweest, daar heeft hij lekker gespeeld.
Hier trotse zoon met de 4 hondjes..de jongste springt nog niet op tafel..die vind dat veel te druk, dus roept hij naast zich..wel grappig.
Afbeelding

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 17:41

mooie hondenfoto,wat een klus om ze zo mooi neer te zetten :j
Jenkins mooi rondje gereden met syl
BI een wagen rijker,veel veilige kilomteres ermee
hier vanmiddag bij easy wezen kijken,zo leuk hoe hij geworden is en zadelmak,meteen al mijn paardenspullen achtergelaten (heb alleen nog wat zadeldekjes en hoofdstel gehouden voor als er ooit nog eens een d pony gaat komen) maar wel ff een heftige afsluiting van mijn 'paardentijd' pffffff
nu op zoek naar een leuke,luie,nuchtere B welshpony die net zo slome is als sun.....van ongeveer 124-125 liefst een blondje maar een schimpie mag ook

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 18:23

HT: op zoek naar slome pony :+
Bianca: bezoek was niet vermoeiend hoor, de dag van gisteren in combinatie van slecht slapen wel. Nou ja, de paarden vonden het niet erg geloof ik. Prachtige foto.

Net bij het uitmesten vond ik een half afgekloven rat en een suikerbiet in de wei. Vreemd...

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 19:08

HT, was geen klus hoor..zo staan ze dagelijks..vinden ze fantastisch, en dan brokjes vangen..haha..
dus binnen 20 seconden stonden ze klaar..hahaha.. _O-

En op zoek naar een B-pony, succes, je vind vast je maatje !!
Leuk dat Easy het zo goed doet !

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 19:13

Biancacoo: geweldige foto :D . En even nog teruggrijpend naar je vorige post: Eagle is in zo'n groep goud waard, hopelijk is zijn poot weer helemaal over, want zo'n type hond kun je eigenlijk niet missen :)

Tine: halsstuk van een deken, of bedoel je de manenkam? Suikerbiet zal wel mee gegooid zijn, de rat wellicht door een vos achtergelaten?

Vandaag weer aan de honing met Moos. Hij vindt de aandacht eromheen zo heerlijk dat ik zulke dagen echt qualitytime vind :D . Zat nog te twijfelen wel / niet onder de man rijden.... heb het niet gedaan met het oog op de vakantie van volgende week. Moet er toch weer een beetje inkomen en wil het risico niet lopen dat ik volgende week met een gipspoot of arm naar Spanje moet :P . Morgen gaat Moos weer voor de wagen dus aan zijn trainingsuurtjes komt hij wel.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 19:21

mooie wagen biancailona

mooie foto biancacoo :) Leuk die blije hondjes en een blij menneke ertussen!! :)

Moosje een gezellige dag gehad :)

En tine moe en paardjes een vrije dag :(:)

Ik heb wel genoten vandaag zeg :oo
Bosritje gemaakt met stalgenootje en haar pony. Haar knappe fjordenmerrie van 31! En Dids? Die liep erachteraan te puffen en te verliezen... We hebben alleen gestapt. En Dids kon haar gewoon niet bijhouden :)) Kwieke oude dame :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 19:22

Gem: halsstuk van de deken ;) En suikerbiet is denk ik door een dier verplaatst. Want er staat een boswal van ca 10 m breed en behoorlijk hoog tussen het veld waar de suikerbieten stonden en de paarden wei. Fijn dat Moos al dat gepruts prettig vind.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 19:27

Biancacoo leuke foto!!
VHU helemaal blij met nieuwe aanwinst.
biancailona een mooie nieuwe wagen.
Aks rondje gestapt.
Tine visite en vind rare dingen in de wei. Suikerbiet kan gelukkig geen kwaad.

Vandaag heerlijk gereden met ferro. Was een mooie wedstrijd met mooie ruime hindernissen behalve
H1 dat was een beetje gekriegel. Die liep ook niet zo lekker ferro wou niet echt aanzetten. Komen
we uit de hindernis horen we de omroeper 'dat was een supersnelle tijd in H1' lagen wij in een deuk
op de kar.

Net nog op verjaardag geweest bij mijn opa en nu ben ik helemaal gaar. Niet lekker geslapen en
heb ook hoofdpijn. morgen ochtend robin nog maar eens voor de wagen zetten.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 21:27

:(:) sterkte met hoofdpijn maisie..

Afbeelding
:)) Dit spotte ik toen ik terugkwam van mijn rondje foto's maken :)) (Graaskorf omdat ze op een weide met lang gras mogen gaan grazen nu met strookbegrazing. Maar ik wil echt niet dat Dids boller wordt..)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 07:00

goedemorgen !
Geweldig mooie foto's Aks !

volgens mij is het mistig.... -O-

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 07:44

Goedemorgen
Inderdaad weer prachtige foto's van Aks.

Hier ook mistig. En planning weer op de schop, want vannacht maar paar uur geslapen.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 09:00

Prachtige foto's, Aks <3 .

Hier is de mist ver weg, zo mooi, ik rijd net terug en dan de zon en de mist die dan opstijgt vanuit de rivier <3 .
Wordt weer echt herfst, hier is Oktoberfeest, gisteren stoofpotje met hutspot gekookt :D , noten moeten weer geraapt worden :') .

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 09:08

Gefeliciteerd met je nieuwe wagen Biancailona, super kar zo te zien!

Hier prachtig herfstweer. Zonnetje, vrijwel windstil. Net lekker gewandeld met honden. Duik zo de auto in, rij ik achter de files aan naar Leiden.

Slaap momenteel ook slecht, nog nawerking van die hele drukke tijd. Word elke keer wakker na een uur of twee te hebben geslapen, ben ik echt klaar wakker. Duurt het weer een halfuur/ uur voordat ik weer in slaap val. Maar goed, hoop dat het over paar weken ook in mijn hoofd weer rustiger is ... was vanmorgen wel erg moe toen ik opstond, maar na rondje wandelen is hoofd in ieder geval weer opgeklaard :)

Hoe dan ook, fijne dag allemaal!

annemie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 09:31

Goedemorgen allemaal, hier ook weer even uit de meeleesstand vandaan. Wat is er weer veel gebeurd....
Wat geweldig VHU dat het zo super gaat met Ollie en nu ook nog haar zoon erbij, wat een knapperd! Daar ga je vast heel veel plezier aan hebben... <3
Mooie foto's van het ritje van Jenkins :j en een tweewieler lijkt mij ook handig om te trainen.
Tine gaat ook weer lekker met Thabor; wat heerlijk voor je :)
Wat een prachtige foto met de honden en je zoontje biancacoo!
Aks in een bijna botsing; snap dat je daar enorm van onder de indruk bent.... hoe is het met je zoektocht naar een groom? Ik moet ook op zoek...Prachtige foto's hoor ben jaloers <3
Ben benieuwd naar de resultaten van de honing Gem en wat fijn dat het met Moos ook zo goed gaat!
Biancailona; prachtige wagen!
HT veel succes met je zoektocht naar de juiste pony! Gaat vast goedkomen..
Janouk; interessant die artikelen en zie het al zo voor me Janouk met de kwast in de mond :P
Frensie; leest ook nog steeds mee :wave:
Smickey is heerlijk aan het genieten <3
Avaluna heeft oktoberfeest, stoofpotten jammie :9
Maisie fijn gereden op wedstrijd, top!
Bicci heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!
Voor iedereen die ik ben vergeten Y;(
Voor iedereen die het nodig heeft :(:)

Hier gaat alles verder zijn gangetje. heel veel gewerkt de maand september en paard erg weinig voor de wagen gehad helaas. Afgelopen zaterdag na 3 weken weer ervoor en een heerlijk ritje gemaakt. Gelukkig verleerd ze dat niet.... Paard wordt wel veel onder het zadel gereden en uitgebracht op eventingwedstrijden. Dat gaat momenteel erg goed al 2x eerste geworden. Met name dressuur is ze erg verbeterd. Helaas voor mij is de afspraak dat onder het zadel voorgaat en aangezien manlief met zijn paard ook eventingwedstrijden rijdt dit najaar blijft er niet veel tijd over om aan te spannen. Ik wacht rustig de aankomende maand af en dan hoop ik weer echt aan het werk te kunnen met de merrie.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 09:45

Goedemorgen allemaal.

Kreeg gisteren bericht dat ik 1e was geworden bij de enkelspan pony's. Dat had ik dus nooit verwacht
er deden er 19 mee.

Zo lekker naar de pony's even met robin dresuren op de wei.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 10:02

@Maisie: gefeliciteerd!

@Annemie: leuk weer van je te horen; fijn dat het zo goed gaat bij de eventing, zo stoer :j en weer lekker voor de wagen gelopen *\o/* . Hahaha, lijkt mij wel ideaal als er nog iemand is die ze rijdt, hier wordt alleen pony van dochter ohz gereden van de twee die aangespannen lopen, alhoewel, morgen komt ruitertje voor Romeo weer.

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 10:03

Gefeliciteerd Maisie

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 10:09

Hier was het ook beetje mistig. Balen dat ik die camera niet mee kan nemen dan...

Verder heb ik een beetje een "pee dr in" gevoel.. Denk combi van die idioot zaterdag, gedoe met school (ja nog) en t restje..
Maar, 1/4 van de werkdag weer om...

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 10:46

Annemie, gaaf eventing, wel dubbel gevoel dan idd dat je niet kunt mennen als ze gaan rijden.
Maisie, wat goed !! gefeliciteerd zeg, 1e prijs ! goed bezig !

Aks.. :(:) buhhh dagje..voor je het weet is ie al weer voorbij..

ik ga naar buiten..heel veel zooi uitgezocht en papierwerk..nu naar de hondjes... :j

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 13:22

Ik zou heel blij moeten zijn. We hebben een succesvolle mendurance en enjoy achter de rug. Alleen de afloop liep wat anders.
Ik had jullie een tijdje terug gezegd dat er ruzie was binnen ons team. Diegene heeft uiteindelijk excuses aangeboden en ik kwam er nu achter dat ze dat alleen maar heeft gedaan om de wedstrijd door te laten gaan. Ik voel me er heel down onder. en boos dat ik het zelf heb laten gebeuren.
Een vriendschap van jaren is er niet meer.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 13:27

@Baudyh: :(:) :(:)