nou het was weer een heel eind zeg van Oost Groningen naar Rotjeknor. Tussendoor stops langs andere familie en ook nog in dierenpark Amersfoort geweest. Zowaar maar een enorme regenbui, toen waren we net wat aan het eten. Maar ben wel helemaal afgedraaid
Wat leuk Nouvel dat je met 't vosje zo fijn bezig bent. Lekker is dat!
Tallechie door de plassen in de bak, super!
Gewoon ideal luxe marathon tweespan is niet om te bouwen naar enkelspan, inderdaad alleen de combinatietuigen. Dus goed dat je dat niet hebt gedaan HT! Gewoon rustig doorzoeken hoor, ze staan af en toe wel op marktplaats (maar altijd als je zelf iets wilt zul je zien dat het er niet op staat, dus geduld is schone zaak als je niet nieuw wilt kopen).
Bente blijkt ook een zeer kieskeurig typetje
ze lust eigenlijk alleen haar brok, is gewoon niets gewend. Brood eet ze echt met lange tanden en liet ze eerst gewoon liggen, de Subli Omega 3-6-9 mix moet door de slobber anders blijft het ook liggen, slobber lust ze gelukkig wel, maar die heerlijke kruidenmuesli laat ze ook staan
Heerlijk mijn vakantie is ook zo'n beetje begonnen, moet nog wel een beetje dingen doen van school maar hoeft niet perse direct en ach....iedereen is toch weg
)
Maisie rijdt er ook mee (het idee van die handschoenen had ik ook van Maisie geloof ik
)
.
ik moet vooral goed weten waar ik langs moet dat is nog wel een probleem, bij mij he