Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
loopt ook standaard de kruiwagen om te schuren als je poepraapt dat soort dingen
dan weet je ff wel weer dat je een pup in huis hebt
Vhu
idd je gaat de dingen in je leven opnieuw bekijken als je dit soort dingen allemaal meemaakt...
ik had de wekker verkeerd gezet ipv half 7 dus half 6.....pffff wel erg vroeg op. maar wel op tijd weg om samen met een vriendin naar horse event te gaan,wel grappig dat vriendin (als dressuur onder het zadel ) paard en koets veeel leuker vind dan horse event...bof ik even in november
. Ik tegen mijn gewoonte in tot 09.30 geslapen, was daarna dus ook zo stijf als een plank. En pupsels zijn slopers....
.
.
vanuit dat je er een hebt gekocht
)
dat in combi met dat veel te droge voorjaar en die lange kou ik heb echt een grasmat onderhand op de wei om te janken
bleh... staat nu wel een prachtige regenboog hier
hier vrijdag nog met pupsel naar DA geweest. Ze had wat diarree ik hou daar totaal niet van bij pups (en al helemaal niet vlak voor het weekend). Tabletjes gekregen en het is nu allemaal weer zoals het hoort te zijn
volgens DA was het van alle verhuisstress, klinkt ook logisch
!
. Maar Moos heeft de pootjes weer even gestrekt.
dus hele weideperiode ben ik aan het bijvoeren geweest kost
maar vooral ook veel gedoe.
en dat terwijl ik een paar uur weg was, aan het werk (hondenuitlaat is tussendoor geweest dan zijn ze, nadat eerst ik en daarna 's ochtends mijn man ze heeft uitgelaten, plm 2 uur alleen, hondenuitlaat en dan weer 2 uur alleen). Wiske is ook gesloopt
die heeft het erg druk met op de pup letten zo grappig, ze speelt er heel lief mee. We zitten nu op 7x uitlaten
ze kan al keurig 'zit' bij de oversteek en loopt keurig aan het lijntje, rent niet achter de kat aan en brengt knuffels terug