Heel benieuwd Gem, of het gaat uitmaken.
Aks ben je weer een beetje bijgekomen? Wat een malloten heb je in de wereld
Biancocoo heb je lekker kunnen trainen? Ik vond het vanacht best wel warm eigenlijk, kon ook niet goed slapen, deken op/af je kent dat wel
Vanochtend al lekker naar stal geweest. Op zich wil ik in het weekend of de zaterdag of de zondag, maar ja, Hero is er nog maar net natuurlijk dus goed excuus om gewoon en zat en zon te gaan
werkelijk heerlijk ritje bos gedaan met Ollie, ze begint het concept van lekker doorgalopperen goed door te krijgen onder het zadel, wat is dat toch fijn om te doen
Daarna met Hero lopen rommelen zoals je dat met een jong ding doet, en dat vind ik altijd zo leuk (als ze beetje willen meewerken
). Beetje wandelen op het erf langs potentieel spannende dingen als ezeltjes, ganzen, ronkende tractor, grote plas water en vrachtwagen enz. Als hij iets spannend vindt kruipt hij achter me aan, held op sokken maar wel lief
hij is gelukkig goed opgevoed aan het touwtje loopt als een hondje mee. Even op poetsplaats gehad, voetjes opgetild, ging zowaar al best wel goed.
En Blondie heeft zowaar een 5e prijs gewonnen bij haar eerste springwedstrijdje, is dat stoer of niet 
Zo nu even opfrissen en in de krul want we gaan Heren 1 aanmoedigen van de hockey (HCR tegen Bloemendaal, mooie wedstrijd en zoonlief is ballenjongen) en daarna nog naar verjaardag.
**edit** loei van d/t fout
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 06-10-13 12:53, in het totaal 1 keer bewerkt