Leuk koppie staat er op.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

In het begin van de les liep Sil prima door. Was mijn 2de keer bij de vereniging en les van een instructeur waar ik 2 jaar geleden (en 2 weken geleden) ook wel eens les van had gehad. maar werd helemaal afgekraakt.. bit zat verkeerd, kinketting te strak, broek te los.. en het was belachelijk dat niemand dat ooit was opgevallen.. (hij dus ook niet 2 weken geleden) dus bit omgedraaid en toen liep sil helemaal voor geen meter.. en owja ik was volgens hem ontzettend aan het zagen en reed met waslijnen enz.
.
.
.
voor biancacoo
ook hier als je 't kwijt wil pb mogelijkheid

(waarop mijn baas bedrijven ging afbellen om te checken of die auto misschien bij hun voor de deur stond, toffe baas
) Maargoed, ik ben dus in brul stand
jeetje Aks....wat een nare ervaring.....
voor Aks, Biancocoo en Bicci ...
voor Tine wow wat hebben jullie het goed gedaan
en als hij flink stoer staat is hij 1.44/1.45 staat hij ontspannen haalt hij net de 1.41. Als hij stoer door de wei heen draaft lijkt hij wel 1.60
Duszzz. We zullen het wel zien de komende jaren.

Dennis@bokt had toen heel mooi goedje, wat ook gewoon werkte voor verbetering van de hoef. Geen white line meer gezien en hoef heel sterk verbetert.
werkelijk heerlijk ritje bos gedaan met Ollie, ze begint het concept van lekker doorgalopperen goed door te krijgen onder het zadel, wat is dat toch fijn om te doen
). Beetje wandelen op het erf langs potentieel spannende dingen als ezeltjes, ganzen, ronkende tractor, grote plas water en vrachtwagen enz. Als hij iets spannend vindt kruipt hij achter me aan, held op sokken maar wel lief
hij is gelukkig goed opgevoed aan het touwtje loopt als een hondje mee. Even op poetsplaats gehad, voetjes opgetild, ging zowaar al best wel goed.