Leuke docu op tv over David Guetta
word altijd vrolijk van
Wanneer is SGW Princehage Bic is dat volgend weekend?? Altijd gaaf om te zien.
He Aks, how's life?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
want er is wel heel veel water gevallen de laatste dagen.
, maar ze moeten het er maar mee doen. 
We moesten wel heel erg grinniken, onderweg lagen langs de bermen in het buitengebied allemaal grote opgerolde pakken hooi en hoe lekker hij het spul in zijn stal ook vindt, kennelijk vertrouwt hij die grote pakken langs de weg niet helemaal, tsja, je weet maar nooit of er heeeele grote slagtanden ineens uitkomen he
Ik heb gewoon leidseltjes los gelaten (hij zoekt bij spanning snel zelf extra contact en gaat daar dan beetje inhangen, die kans wou ik hem niet geven) en niet eens iets bijzonders gewoon gezegd, gewoon op heel rustige toon 'alles goed jochie' gezegd en jippie... na een paar kilometer keek hij er niet meer van op of om 

Had het met liefde met jullie gedeeld natuurlijk! Eerst maar het stalwerk en scheerwerk doen dan, wie weet hoe het nog opklaart bij jullie in zonnig Zeeland
....Nu even met de mannen richtin Ikea, want zoonlief wil binnenkort een nieuwe kamer...even ideetjes opdoen...zodat we ons weer niet hoeven te vervelen....
Is wel even lip bijten om zo los te laten, het is vaak zo dat je oergevoel om controle te houden dat in de weg wil zitten. Er zat namelijk aan de andere kant van die eerste baal een heel smal bermpje met zo'n verraderlijke sloot die zo dicht begroeid is dat paard dat helemaal niet door heeft dat er een sloot loopt. Uit een soort angst denk je dan eerst dat je paard helemaal onder controle moet houden en is het een eng idee om juist die leidsels los te laten, maar ik ben er met Mick steeds meer van overtuigd dat hij relaxter blijft als wij hem losser laten en zo juist vertrouwen geven dat alles goed is. Inmiddels loopt hij gewoon over klapperend zeil en keurig langs kliko's etc. Toen we hem vorig jaar december kregen sprong hij voor dat alles meters op of opzij, grappig hoe je samen zo'n combinatie moet worden en dat dat dus tijd nodig heeft 
(maar mochten we afreizen, dan lopen we wel onze eigen route, geen aanspanningen voor of achter, dat gaat niet
)
Die val heb ik ook gezien jeetje, vond het echt heftig.... leve de bodyprotector/het live jacket... Maar ... nu op de televisie ik vind het zo super om te zien!
vandaag eindje gewandeld gewoon met hoofdstelletje maar ze was boos en wilde hem af krijgen. En ja dat lukt natuurlijk niet
ook zij was erg blij met de wortels 
hoi VHU

Ik vind het maar spannend met die verregende ondergrond... brrrr... eng
). Donderdagavond gaan we het in de les proberen.