goedeavond
ik ben ook weer thuis
@ bianca haha van mij
voor mij... voor ....???
IngridM schreef:Lanouska heeft 'mooie' dienst gehad, sterkte nog !
dank je
al kende ik de vader van harry niet zo heel goed, had ik ook toch hier en daar in de dienst een zakdoek nodig.
op weg naar huis nog even snel in emmen wezen shoppen en zowaar nieuwe leuke schoenen geschoord.
en daarna door gereden naar de manege was daar redelijk vroeg. dus even koffie gedronken en daarna hier en daar een aantal mensen geholpen en om kwart over 8 was harry er. dus sneel paarden en kar afgeladen, paarden opgetuigd kopje koffie gedaan en heb ik met hulp van iemand anders de paarden ingespannen en een rondje gestapt en toen kon meneer streutker zo opstappen. paarden liepen erg lekker. na de les in harry meteen naar huis gegaan maar met de langboom er voor weg halen sloeg harry met de hamer op zijn vinger
en hij was net weg van de manege toen ik door harry werdt gebeld dat zijn vinger toch wel erg bloede of ik niet een pleister kon komen brengen
, nou ja je bent een goede groom of niet he dus harry toch maar een pleister gebracht.
vandaag was ik toch nog op tijd in coevorden, ben je op stal is harry er zelf niet dus heb ik maar vast de paarden op de vrachtwagen gezet. de paarden liepen erg goed in de les bij gerard leijten. ik mocht lekker de paarden buiten uitstappen.
de volgende les nemen we het 4 span mee en willen we wat vaardigheid rijden en gerard is helemaal weg van de paarden die we nu mee gehad hebben en is zeer benieuwd naar ons 4 span 
hondje hier gaat steeds beter wond is nog ter grote van een pink waar je in het begin je hele hand er in kon stoppen dus dat gaat erg goed. ik was vanochtend blijkbaar vergeten de tussen deur dicht te doen naar de woonkamer, dus kai heeft lekker de hele dag op de bank gelegen. en nou heeft ie even lekker zijn 'lampenkap' af alleen is het dan even kai in de gaten houden dat ie niet nog aan zijn wond likt maar voorlopig gaat het heel goed.
daar ik de hele week laat sliep en ook niet goed kon slapen, heb ik gister ochtend en vandaag tot 9 uur uitgeslapen en morgen ga ik lekker niks doen. alleen s'avonds naar feestje voor verjaardag van vriend van bettepet.