Naaltje schreef:netjes zuinig?
oh.. Ik vind het echt nog slurpen
Mijn ouwe hokkie deed 1 op 17maar die ging ook niet harder dan 100
deze heeft wel wat power, dus denk dat 1/13 dan wel meevaltvind dat altijd wel leuk om uit te rekenen
heb je ook nog sneeuwzooltjes nu tine?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je eerst 1/11 reed, vandaar. Ik reken het niet meer uit. Vond het steeds te frusterend. Ik geloof dat de mijne 1/9 of 1/10 rijdt, maar ja, dat is meestal met volle trailer erachter, dat slurpt.
Jazeker nog sneeuwzooltjes (kan tot en met maart nog sneeuwen, zie vorig jaar). Bevallen me heeeeeeeeel erg goed. Maar ik kon niet met hem aan het werk, omdat het onder de sneeuw toch glad was. Nu kan ik dus proppen indraaien (als het sneeuwt en glad is) en toch nog aan het werk. Vandaar.
Succes Melanie
Heb de man van de weegbrug gebeld. De brug is net geijkt, dus de wagenverkoper moet niet zeuren. Wagenverkoper stelt nu voor om de voorremmen eraf te halen. Dat scheelt weer wat gewicht en hij zou dan ook wat lichter moeten lopen. Wat denken jullie? Hij had het ook nog over het bokkussen, dat dat veel weegt. Tja, die gaat toch niet weg, wil wel goed zitten, anders hou ik het helemaal neit vol.