Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

VanHuisUit schreef:Hier totaal geen verstand van camera's. Zit er een op mijn telefoon![]()
Dacht dat Gilze een wedstrijd was? Ik ken de hindernissen op zich wel bij Jochems, zijn niet zo zwaar dacht ik als in Gilze, staat me zo bij tenminste. Volgens instructeur heeft Ollie prima conditie en moet ze het goed aan kunnen / is het heel goed voor haar om dit te trainen dus daar gaan we dan maar vanuit. Vond zelf 5 nog wel veel, maar we zien wel en het is zonder wegparcours, scheelt dus weer km's. Zou leuk zijn Aks

Is meer haar af dan ik wou, maarja als het mislukt moet er meer af he 

En daar voel ik me best goed bij. Al moet ik bekennen dat ik wekelijks lasnaden en alles check
1100D
). Of M-rijdt-met-mijn-paard voor haar verzekerde wagen ... bla bla bla *onderstel*, of ik-rij-met-haar-paard ... bla bla bla.. afijn.. *onderstel*
Ben er ook nog steeds! Lief dat je naar me vroeg Biancacoo! Ik lees wel bij, maar heb weinig aan te brengen.
Gelukkig is het geen olifantendracht, die duurt lang!! Maar ik had van te voren verwacht dat ik veel meer last zou krijgen van mijn lijf. Ik heb er wel last van, bekkeninstabiliteit is wel aanwezig, maar er is nog prima mee te leven als ik ook maar voldoende rust neem. En dat moest ik altijd al wel doen, dus ik weet hoe ik er mee om moet gaan en daarom valt het me allemaal reuze mee
Maakt nu weer foto's zonder vlekken 
En nu loopt hij door de woonkamer te sjokken en te piepen, hihi. Kerels zijn toch echt aanstellers als ze hun zin niet krijgen.
voor Bicci....
droog uit de trailer vanaf Den Ham naar Rijsbergen
en daarna zonder gedoe gewoon meewandelen naar stal, is dat knap of niet.