Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:pony's eerst naar rust toe gereden, want ik kon ze niet meer aan. dat gaat nu zeer goed!
eerst even in de bak gemend, voor het gevoel en daarna rondje gedaan, over de weg. Meisje was zeer dapper en sjouwde er heerlijk overheen. Denk dat Peter nu pas begrijpt waarom ik het toch zo'n leuk paard vind
Even wat commotie toen we binnen 20 meter en een meneer met een heel merkwaardig invalide karretje en een groot gat met linten eromheen en dan ook nog een flinke tractor met daarachter een hooiwagen moesten passeren. We namen stukje berm mee en ik gaf haar dus een paar tikken met zweep om recht & voorwaarts te blijven maar moest natuurlijk niet in galop over de weg dus ook ophouding in haar mond en dat alles tegelijk kon ze niet zo goed verwerken. Bleef toen een minuut of 5 wat rillerig maar uiteindelijk herstelde ze zich prima (en daar gaat het om he). Was heerlijk gezicht, dat dappere koppie erop, dansende manen en ze wordt dan wel 20 cm groter
gefeliciteerd!!!
. Stoer hoor!
.
.
.
.
Wat sneu voor de caaf. Leuk is dat hé dat kleine spul. Heb zelf altijd konijnen gefokt en vond het altijd leuk om die kleintjes te zien op groeien.
Kreupele pony niet leuk en weer wedstrijd gereden. Gefeliciteerd.

doe maar rustig aan als je last hebt van bekken.
Je vergeet echt steeds vaker dat hij ook nog een jonge hengst is. We zijn er denk ik achter hoe het ongeluk is gekomen. De bomen waren van verkeerd hout gemaakt en zijn afgeknapt. Haast geen lengte sporen in het hout. Dus waarschijnlijk is een van de bomen afgebroken en is de paniek daarna ontstaan. Het is gelukkig allemaal heel goed afgelopen, manlief is nog wat stijf maar dat gaat ook steeds beter. We hebben nu bij onze vaste klusjesman essenhouten balken besteld. Het zweng gaan we van metaal laten maken.
, dus kregen ze maar de oranje. Erg vreemd allemaal. Zoon gaat met nog 2 kindjes van school en die ouders zijn ook niet tevreden. Vaak valt de les uit en het niveau van de les is ook niet geweldig. Tuurlijk zijn ze nog erg klein, maar je wilt wel dat ze iets leren, dus we gaan nu eens kijken bij een paar andere judoscholen in de buurt om te zien of de lessen daar beter zijn.Nouvel schreef:ik heb gestemd hoor!![]()
stem je dan ook op ons?
tine10 schreef:@ Askazita: ik men zonder vliegendeken. Spuit ze flink in en dat helpt redelijk tot zeer goed. Als ik lange tocht maak, neem ik spul mee zodat ik onderweg nog een keer kan smeren/spuiten
haha, thanx!
'

en dat met een paard wat in het enkelspan nog nooit een marathon hindernis gezien heeft en dus zijn maatje/steuntje kwijt was
verder alles vergeten,er gebeurt ook zoveel hier in 1 dagje,nog even en topic is vol