Citaat:
Voelde me een menner, die probeert ook wat op een paard te zitten. Nu helpt die ellendige gezondheid ook niet echt, maar goed, was dus echt heel raar gevoel.
Waarom zitten wij zo vaak op een lijn
ik zat zo te k-ten de eerste 10/15 minuten met Rizanta dan herken ik mezelf niet. 't Is dat het zo'n braaf paard is (ze is zeker niet sloom, rij haar zonder zweepje/sporen, maar ze is gewoon heel eerlijk) anders had ze met recht een gat in de lucht mogen springen vanwege mijn totale gebrek aan leiding & actie ...
Toen zei Peter dus dat we haar donderdag voor de wagen zouden gaan proberen schoot door me heen "gelukkig, kan ik er weer gewoon achter gaan zitten", nou dat is toch wel eenzelfde soort gedachte als die jij had
Maar als het dan zo lekker gaat, ik heb gelukkig uiteindelijk heel fijn gegaloppeerd en stukken echt goed gedraafd, dan krijg je inderdaad weer energie en wat meer overtuigingskracht (letterlijk) voor de volgende keer. Hoop dat je de weg terug weer vindt Tine
@Marjo2009 lees altijd de topics die je opent want je stelt altijd goede vragen waar ik ook weer wat aan heb
@Flaver, er zijn al allerlei acties geweest en gezien de opstelling van de KNHS nu hebben die succes gehad (voorlopig). Maar jij zit in Belgie, weet niet hoe de regels daar zijn.
@Naaltje, in Boxtel zit een ontzettend leuk museum/natuureducatie iets, de Groene.... ben even de naam kwijt. Gemeentes organiseren vaak ook dingen voor scholen. En tja, wat betreft leren & ontwikkeling, vraag maar raak hoor, ben erin afgestudeerd
En de rest weet ik niet meer 
Naja wordt er weer gepost terwijl ik nog aan het posten ben
Citaat:
Blijkt dat DFW mendurance op mn verjaardag wordt gehouden, das ook jammer!!
Ik heb wel eens een endurance gereden op mijn verjaardag, was heerlijk cadeau
Nou doei
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 10-01-11 23:46, in het totaal 1 keer bewerkt