Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Voelde me een menner, die probeert ook wat op een paard te zitten. Nu helpt die ellendige gezondheid ook niet echt, maar goed, was dus echt heel raar gevoel.
ik zat zo te k-ten de eerste 10/15 minuten met Rizanta dan herken ik mezelf niet. 't Is dat het zo'n braaf paard is (ze is zeker niet sloom, rij haar zonder zweepje/sporen, maar ze is gewoon heel eerlijk) anders had ze met recht een gat in de lucht mogen springen vanwege mijn totale gebrek aan leiding & actie ...

Citaat:Blijkt dat DFW mendurance op mn verjaardag wordt gehouden, das ook jammer!!

)

Ga vandaag even wat organisaties aanschrijven
dat kan ik mijn groom vooral, mezelf en de pony's (nu interesseert het hun het minste denk ik maar gaat meer om warm zijn, nat van de regen en nog op de trailer) niet aandoen
dus geen tweespan oefenen vandaag.
en dan moest de les nog beginnen. Gingen ze steeds maar zeggen dat ik meer moest drijven, peerd meer bij elkaar, meer oprichting, meer, meer, meer. Logisch, voor het beeld moest het ook meer (ik was toen met mijn paard ook M dressuur, dan moet je in vergelijking met de L inderdaad net dat stukje elektriciteit zeg maar kunnen laten zien) alleen was het geen kwestie van niet willen (en ook niet van niet begrijpen, wist het zelf ook wel) maar puur niet kunnen.
met mega spierpijn en dezelfde frustratie.
Ik ga weer flink verder werken.

. 

, youtube met andere liedjes
(wel met oordopjes, want die oorverdovende stilte hier wil ik niet verbreken
)
in de stal ivm hoefsmid. Rembrand hoefde geen nieuwe ijzers, waren nauwelijks versleten. Dat heb ik nog nooit gehad. Normaal zijn ze na 9 weken echt op. Toch nog ergens goed voor die sneeuw. Hij heeft nu in ieder ijzer 4 stiftgaten, zodat als het glad wordt, ik hem van die hele kleine stiften ( 5 mm) kan indraaien, zodat hij goed grip heeft. Als er dan sneeuw ligt (mag wegblijven hoor
), dan kan ik gewoon met hem gaan werken.

maar die ging ook niet harder dan 100 
vind dat altijd wel leuk om uit te rekenen 
ik duim melanie!!!