Kan me voorstellen dat je boos bent Jenkins!
voor tine omdat je zo moe bent!Okee ik ben een paar dagen weinig online. Morgen alles opbouwen in Hellendoorn en zaterdag de mandurance en zondag de enjoy the ride.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
voor tine omdat je zo moe bent!
met computers
Avaluna wat gaaf weer tweespannen met de poowns, fijn dat het weer wat beter met je gaat. En wat mooi zo'n feest, lijkt me schitterend.
dan komen daar foto's in van ..... Ol & zoon want de nieuwe pony komt morgen
ben helemaal zenuwachtig hahaha.
moet dan namelijk alleen schoftje kopen en draagriemen voor de borst.
. Na lange tijd is het de eerste keer wel weer even spannend met z'n tweeën, maar ook fijn in de winter, hebben er meteen 2 gelopen
.
.
, oh, ben echt een watje de laatste jaren, niks meer gewend
beetje op..ik ken dat helaas...sparen maar...en zelfs dat is lastig..
voor wie ik vergeten ben...
Gecondoleerd en veel sterkte lieve meid! 
Maar de meest geweldige, fantastische en liefdevolle tijden ooit, wat zijn we zielsgelukkig met dat kleine mensje erbij en wat is het allemaal bijzonder!!!
Ze doet het supergoed en is echt een vrolijke en zoete baby!
)
Fijn dat het zulke leuke en mooie tijden zijn!
Maar de meest geweldige, fantastische en liefdevolle tijden ooit, wat zijn we zielsgelukkig met dat kleine mensje erbij en wat is het allemaal bijzonder!!!
Ze doet het supergoed en is echt een vrolijke en zoete baby![/quote]
, wat fijn dat het zo goed gaat
, geniet er maar lekker van
, was nog hartstikke warm ook
, had de marathonwagen er maar achter gehangen, wel wat zwaarder, maar fijner in mijn uppie, maar ging allemaal gemakkelijk.
.
.
. Ik had mijn zinnen gezet op een paar prijzige flexibele beenbeschermers van HKM (vond ze te duur om zomaar eens aan te schaffen), een stel blauwe springschoenen en een oranje/bruin orennetje bij de koets van M passend
. Ben er erg blij mee!
. Zit je dan een half uur voor in de auto met je oppaskindjes. Maar goed, ze hebben nu opnieuw(?) besteld en ze bellen me morgen op als ze binnen zijn. Dat is dan wel weer netjes
.
), die je voor je koets kunt gebruiken, in de lucht kan laten drogen en toch geen druppels achterlaat. Heb het eerder gebruikt, scheelt een hoop werk!
voor bicci
ik heb geen idee of een osteo goed kan werken. Over paar weekjes komt er een bij Diddle, ik laat Ollie direct ook maar een checken, ze heeft wat moeite met buiging. Maar die buiging gaat wel stapje voor stapje steeds wat beter, maar als osteo zou helpen zou wel mooi zijn.
van enorm eind rijden om tweewieler weg te brengen en gelukkig paste het goed bij het paardje in kwestie (dacht nog jeetje straks past het niet kan ik weer helemaal onverrichter zake terug
).