Dacht als ik dan iets t water in moet om boy te helpen ofzo, dan kan dat lekker met droge voetjes 
Boy heeft vandaag met zijn tijdelijke af en toe amazone, nu 4x gereden met vandaag erbij, 184 punten bij elkaar gelopen onder het zadel
Fijn peerd
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Dacht als ik dan iets t water in moet om boy te helpen ofzo, dan kan dat lekker met droge voetjes 
Fijn peerd
en dat is toch wel prettig
. Veel schakelen, vanuit schouderbinnenwaarts de diagonaal verruimen om dat binnenachterbeen sterker te maken. Ook regelmatig wat pasjes wijken meenemen om de achterhand sterker te maken en aan het werk te houden... maar wat wil je als je 1.85m bent
. Het is zooooo'n lief groot paard met zoooooo'n klein hartje
.
. Maar missie geslaagd...ik wilde eigenlijk nog een rondje met Brutus doen maar dat was zo'n verzopen katje... die heb ik maar lekker in zijn droge stalletje gezet met wat lekkers
!
. En ik draai ze echt goed vast
. Verliezen jullie ze ook zo vaak? 
ik vind ze echt uberlelijk, maar waren het goedkoopst 
dan voorkom je gewoon niet dat je ze kwijt raakt
) glijden de paarden nooit, ook niet na regen, maar de wedstrijdring op de wei waar we nu nog even mogen rijden (scheelt me een kwartier rijden + een hekje opendoen) is wel glad na regen. Ster durft dan niet meer te strekken en gaat krabbelen zonder stollen.
. Zou het ook kunnen komen door een wat franse stand van de voorbenen?

Gewoon simpele vierkante...
Nog nooit ingedraaid