Mick heeft T-Airs, ik zou volgende keer voor de Air Max gaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Daarom hebben paarden vrij. Ze krijgen hun eten, stallen worden uitgemest en ze worden smorgens in de wei gezet en savonds weer binnen gehaald. Nu alleen hopen dat die vorst mee valt, want het heeft vandaag weer flink geregend. Wei wordt omdat hij nu erg vertrapt is, wel wat gevaarlijk als het zo opvriest. Dus ik hoop dat we hem morgen even kunnen slepen, want ik weet anders niet of ik ze wel buiten kan zetten. Nu is het zo dat ze zich prima aanpassen aan de omstandigheden. Maar opgevroren blubbergaten zijn gewoon link, ook al gaat het maar over de ingang van de wei.
en nog gecondoleerd (wist niet of ik dat al gedaan had
)
.
, en dan kan ik maar beter mijn dagen gevuld hebben
.
. Door de oogkleppen kan ik te weinig lichaamstaal geven en dus dan maar op een andere manier
. Ach... Ster en A mber waren er ook snel aan gewend. Wel heel erg leuk om 3 totaal verschillende karakters te doen
.
.
.
, 2 stalgenootjes willen samen op springles, maar 1 van de 2 heeft weliswaar 2 paarden, maar allebei medisch ongeschikt om nog mee te gaan springen. Ze is klein en licht, dus heb haar aangeboden dat ze Ster mee mag nemen
. Ze vond het een erg tof idee, dus ik ben benieuwd of ze het doet. Dan wordt Ster wel een echte allround poown
.
Gisteravond nog naar Rhoon geweest, bij het huis van mijn broer en zijn vrouw kijken, dat hebben ze al sinds oktober en ik had het nog steeds niet gezien
) en dan hoop ik rond 20.00 uur of zoiets weer thuis te zijn.... en dan
begint het weekend