Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sappos schreef:Mag ik vragen waarom de meeste mensen niet de weg opdurven met een kar van 80 kg (mits kleine pony ervoor uiteraard...geen 1.20 + oid) En wat is dan het grote verschil met een sulky die maar net over de 30 zit?
Sappos schreef:En geldt dit in jouw geval ook voor pony's van een cm of 90 ? Ik zit met een kar van 80 kg iets onder het gewicht van mijn pony en zwaarder zou ik ook neit willen zijn want zo kan je ten minste nog eens iemand meenemen. Goed ik heb nog geen kar maar als er een vierwieler komt dan mag ie niet meer dan 100 hoogstens 120 wegen voor tweespan
LADPR schreef:Ik scheur wle gewoon met een sulky buiten hoor, als ze aan de kletter gaan gaan ze toch wat je er achter hebt hangen.
Wagen van 80 kilo kan je inderdaad geen tweespan fanatiek mee rijden dan heb je toch wel een probleem in de bochten.
LADPR schreef:Ik wil geen maratonh wagen ja of ik moet ook meerspan gaan rijden. Maar anders is het simpelweg te zwaar
LADPR schreef:Ja maar een marathonwagen van 100 kilo vind ik te zwaar
LADPR schreef:Met een lichte sulky en mezelf zit ik op een keer eigen gewicht ongeveer. Vind ik meer dna zat.