We begonnen met de dressuurproef. Toen we net de baan inkwamen vond Thor alles erg spannend, over de hoefslag rijden zat er echt niet in. Na 3 rondjes toch maar aangegeven klaar te zijn, je kunt onmogelijk eindeloos blijven rijden vind ik. Toen ik eenmaal de proef begon, deed Thor het super goed, nergens meer van geschrokken. Omdat ik een foutje had gemaakt (je hebt verplichte onderdelen, maar mag zelf weten waar je ze uitvoert; alleen bleek dat toch niet helemaal te kloppen, de voltes 20 en 15 meter moeten bij dezelfde letter uitgevoerd worden. Tja, dat wist ik niet, dus daar 2 lage punten gescoord.), zijn we daar als 5e geeindigd, maar nog wel met 70% (geen idee of dat in deze tak van sport veel of weinig is).
Daarna mochten we de stijltrail rijden. Hier voorzag ik behoorlijk wat problemen, want onder andere de roundpen kreeg ik bij een eerdere les echt niet voor elkaar. Omdat Thor bij de kruik opdracht niet bij de tafel in de buurt komt als ik dat met mijn rechterhand wil doen (ik ben rechtshandig), toch maar gekozen om alle opdrachten dan linkshandig te doen. Dat was een goede keuze. Alle opdrachten zijn gelukt. Ik was zo ongelooflijk trots op hem dat ik er tijdens de trail gewoon emotioneel van werd

Tenslotte nog de speedtrail. Eigenlijk was ik van plan die gewoon in een rustig tempo te rijden, maar hij voelde zo goed en liet zich zo goed sturen, dat we gewoon een tandje harder hebben geprobeerd. En dat leverde gewoon een 2e plaats op (6/100 seconde sneller dan de nr 3)
Overall 2e plaats geëindigd met deze geweldige jongen en mooie prijzen gewonnen.
Wat ben ik toch blij dat ik Thor mijn paard mag noemen. Wat een inzet, wat een werklust. We krijgen steeds meer vertrouwen in elkaar.
En ook weer alleen op de trailer gekregen.