Roos was zo blij weer mee te mogen, rende de trailer op, en liep briesend met haar oortjes er op het wedstrijd terrein op. Heerlijk dat ze zo mee gaat na een jaar er uit gelegen te hebben!
1e proef 191,5/197,5 punten, rommelig, Deedee loperig en beide nog niet fijn nagevelijk in het span. 2e proef liep voor mijn gevoel wat vloeiender, Roos meer los en meer nagevelijk, punten lagen verder uit elkaar met 179/200 punten. Onze eerste winstpuntjes in de L zijn dus binnen. Mooie 3e plaats en 1e reserve voor de hippiade.
Daarna snel omspannen en rondje M dressuur met Deedee. Nog steeds rennerig, in de rechter wendingen omvallen en erg explosief reageren in de 1e proef 183/197 punten. 2e proef probeerde ze nog steeds zo heet rond te rennen, maar werd ze wat moe waardoor ze hier en daar slingerig en daar door slordig werd, 174,5/193 punten. Jury's waren mij beter gezind dan mijn gevoel

Trots op mijn pluisjes die het zo met weinig training maar wel even doen. Ze worden onder het zadel rond rijden met een meisje van 9 of iemand die net een paar keer gemend heeft rond sturen is in beweging houden en natuurlijk nauwelijks training. Als de basis goed is hoeft dat ook geen probleem te zijn.