VanHuisUit schreef:En dan is er nog de hand van degene die rijdt / mentof het materiaal 'er om heen' ... Bente kon totaal anders reageren als het neusriempje een gaatje strakker of losser zat bijv... of cm hoger of lager ...
En dat maakte bij Mosel nou weer niet geen moer uit. Het bit is goed of fout, of goed fout. Daar hielp geen kinketting, sleuf, bitlifter of neusriem aan...
of het materiaal 'er om heen' ... Bente kon totaal anders reageren als het neusriempje een gaatje strakker of losser zat bijv... of cm hoger of lager ...
ik had er vanmorgen er 1 hand nodig......wormenkurendag....jongste telg julia verdomde het om haar mond open te doen.....
hoofdstel in wil ze wel want dan gaat er een bikskorreltje mee.....en....spuit achter de stang gezet.....haha daaaaag julia!
die was toch boos, stond uit nijd te schrapen op stal
wha...ik geloof niet dat ik daar tegen zou kunnen...hahaha, maar de foto's van je ontbijttafels zien er altijd heeel chique en smakelijk uit !! dus dat komt vast goed !
hoop zo lekker dat we ze hier vaker zien
ik ben ook helemaal niet van het Engels ontbijt, man- en zoonlief wel
kan ze geen groter plezier doen dan in het weekend uitgebreid eieren, spek, tomaatjes, worstjes, witte boontjes in tomatensaus en toast voor te schotelen. Vooral die spek gruwel ik zelf van hahaha.

die kijken hun ogen wel ff uit denk ik met een nieuwe bewoner erbij.