Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
had ik al gereageerd op Tine's prestaties en die van Lanouska? Denk het niet hierbij dan nog gefeliciteerd, top! Wat fijn Tine dat jullie fijn gereden hebben na zo'n ongelofelijke rotweek. Hoe is het nu met de andere hond? Zwaar balen van al dat water HT...
en wat je zegt zomer is echt voorbij
was ook aardig fris vandaag.
wel wat gedrup af en toe maar ook weer net niet teveel. Toen we weer terugwaren brak er een enorme bui los dus net op tijd weer binnen. Ollie deed het super, heel fijn kunnen rijden. We waren met twee vierspannen en drie enkelspannen, ze liep middenin en geen enkel moment gedoe
Was flinke rit volgens mij zijn we kleine twee uur onderweg geweest. Met twee man achterop en alleen wat zweet onder het schoftje, lekker schuimmondje, heerlijk
en gezelligheid, wat wil een mens nog meer op de zondag. Biancacoo schreef:Janouk, mooie oplossing zo, kan ze gaan starten in springsport, leuk. Janouk lekker veelzijdig.
ik ben alleen wel van mening dat een superspringer...vaak in een parcours dressuurmatig goed gereden moet kunnen worden, om nog beter met springen te worden.
Trainen met de honden ging supergoed, vandaag met quad en motor aan om licht te trainen als voorbereiding op wedstrijd volgende week.

Misterylady schreef:Je blijft idd wel heen en weer slepen met zo'n cap hihi.
Cap van zoonlief ligt standaard op stal, die gebruikt 'm alleen op de kar. Maar die van dochterlief gaat altijd mee op en neer, ze heeft 'm op stal nodig (voor op de kar of voor ohz) en bij de ponyles.
Dan komt het ook wel eens voor dat íe vergeten wordt, hij is vandaag dus ook op stal achtergebleven
Ach ja, als íe zaterdag maar weer thuis ligt

En Cupido klinkt als een super pony!
Reden waarom ik erg veel respect heb voor marathon/vaardigheid menners.
voor iedereen die 'm kan gebruiken
voor iedereen die gave dingen doet
. Bij Bente begreep ik helemaal wat je bedoelde
en bij Ollie zit ik niet met leidsels op haar rug natuurlijk is andere maat pony, gelukkig boeit het haar vrij weinig als ik het wel doe trouwens maar voor het dresuurmatige is het gewoon prettiger als het los zit.
en Mysterielady Vjell liep super he, geweldige pony is hij dan toch!