[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 09:47

Maisie schreef:
@ Gem je staat ook op de facebookpagina leuk !!!!!

:oo :D even kijken!

Dames, ik lees wel mee, maar ik heb even niet zoveel tijd om te reageren hoor.... beetje drukjes deze week := .

edit: ik vind FB zo onoverzichtelijk, kan het niet vinden := , heb jij een link Maisie? Ik zie mezelf er echt niet tussen staan :n -O-

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 10:03

goedemorgen..

ik meld me ook weer even zag een mooi samenvatting.. ik lift even mee...

gisteravond in de les gereden met arjan stelling buiging ging wel fijn alleen hij was erg voorwaarts. en dus wit van het zweet en hoe doe je dan zo makkelijk mogelijk uitstappen...
Afbeelding
juist achterop de kar.. :D

en dit was nog een verjaardags cadeautje die ik pas mocht open maken als ik het boek 50 tinten grijs uit had
Afbeelding

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 11:19

ha ha Ja ik ben ook bezig in vijftig tinten grijs. Maar buiten de sex is er eigenlijk niks aan

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 11:21

ik had hem binnen 2 avonden uit.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 11:27

Hahahaha, nu nog een mooie grijze zijden stropdas :D .
Tja, heb ze alledrie ongeveer een half jaar geleden gelezen..., ze explodeert wat af daar van binnen, het leest makkelijk weg, maar weinig verhaal en ik ben niet bezeten geraakt door de hele hype :D .

Goed nieuws voor Frensie en Gwin _/-\o_ *\o/* .

En ook Robijn naar P&K *\o/*

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 12:07

Die boeken van 50 tinten grijs kunnen me echt niet boeien. Slap verhaal. Snap de hype dan ook helemaal niet.

Instructrice belde dat ze ziek was, maar gelukkig invaller gevonden, dus toch menles vanavond.

Handige manier van paard uitstappen :D

Vanmorgen Sintinkopen gedaan. Moet alleen nog groot kado voor zoonlief, verder helemaal klaar met kopen. Nu nog gedichten en surprise.
Nu snel uitmesten, hooinet vullen en slapen.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 13:06

Daan is er weer helemaal en heeft vannacht zelfs door geslapen. Hij is weer echt de oude. Hij eet voor twee momenteel.

ga snel weer verder, moet werken

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 13:58

daan weer de oude *\o/* (vooral voor mama die weer snachts kan doorslapen) ;)
maisie: hoelaat moet je zondag met robin? kom ik ff kijken natuurlijk :j enne *-:)
50 tinten grijs nog niet gelezen, wel hier 50 tinten wit.....allemaal snotlappen in de prullenbak in mijn slaapkamer,gelukkig nu weer wat opgeknapt.
vond het wel erggg koud vanmorgen,had van schrik mijn handschoenen maar eens aangedaan. :brr:

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 15:50

ha...als ik jullie reactie's zo lees is het hele 50 tinten grijs verhaal..echt een grijs boek...zonder verhaal....
mijn interesse is niet echt meer gewekt geloof ik..haha..
Daan weer fit, super !
Maisie, stoer ook mee rijden..
lanouska...dat is handig uitstappen.
aks mist postduif.. en had stage vandaag..
tine nog les vanavond..succes !
gem op facebook....

Verder...t'is maar mistig hier klein wereldje..vanmorgen met trainen maar 2 lampjes om mijn arm gedaan..1 voor de voorkant en 1 voor de achterkant..moet toch nog een stukje langs een weg met de honden voor ik in het bos ben en voor ik weer thuis ben....dat was niet fijn met deze mist...maar.....geen auto gezien ! :+ gelukkig.. eigenlijk vind ik dat niet veilig zo in dichte mist langs de weg zoeven...dus misschien volgende keer met hondenkar naar het bos en daar spul inspannen..

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 19:11

lanouska schreef:
en dit was nog een verjaardags cadeautje die ik pas mocht open maken als ik het boek 50 tinten grijs uit had
[ Afbeelding ]

:+

ben ze nu ook aan het lezen boek 1 is uit nu in 2 bezig aks heeft nu boek 1 :+

beterschap voor de zieke :(:)

cool mensen die met p&k mee rijden,

gisteren na de twilight marathon rond half 3 thuis en rond 8:15 al op stal om de paarden buiten te zetten :z
daana nog heerlijk herfst staprondje in het bos gemaakt :)
vandaag gewerkt -O- en de stallen gemest paarden gevoerd nu serie kijken en eten :+

Afbeelding

Afbeelding

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 19:25

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 21:48

Hi!

Ik doe niet aan hypes :+ hier wel 50 tinten grijs maar dan in mijn haar :P

Vandaag hele dag giga-hoofdpijn die pas wegging na bezoekje (niet gepland want eigenlijk geen tijd maar door koppijn maar van het werk weggegaan) aan de paardjes blijkbaar had ik gewoon behoefte aan frisse lucht en geen gel*l om mijn hoofd :7

Nu dus nog steeds brak %) en :O dus :evaw:

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:07

@vhu, brakzijn, hopelijk snel over
@melissa, heb je je ogen kunnen open houden tijdens marathon, ik zou echt omvallen van slaap. Ps gave film geweest? ik wil hem ook wel zien.
@biancaoo, in de mist getraint, ps gave pica zag ik voorbij komen
@tallechie, fijn voor daan, maar ook voor mams dat hij beter is
@tine, tis wat ej sintinkopen, hier nog 1 ding aan te schaffen en dan compleet.
@lanouska, verjaardagskadootje :')
@aks, vlakbij mij geweest in den bosch

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:08

ik had vandaag weer eens creatief moment met mijn camera
Afbeelding

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:53

@VHU: 50 tinten grijs in je haar, daar hebben ze haarverf voor... Maar eens je dat boek gelezen hebt, kun je het nooit meer ont-lezen. ;)
Sinterklaas, daar komen wij dit jaar nog wel onderuit. Nja, bijna dan, ik geef les op de ponyclub, en babylief is dan altijd in de draagdoek mee. Dus dat zijn heel veel oooooh's en aaaaaaah's en dan kun je het natuurlijk niet maken om als lesgeefmens niet naar de sinterklaasviering van de ponyclub te komen ;)
@Lanouska: Superhandig!
@Mel: wow, heb jij geen vierkante oogjes? Gisteren twillight marathon en dan vandaag alweer tv-series kijken?! ;)
@tallechie: Daan doorgeslapen... maar heb jij dan ook door kunnen slapen?

Hier gelukkig weer iets meer rust; mijn vaste bijrijdster had de afgelopen maanden stage en kon steeds niet naar Sun toe. Nu doet ze hem gelukkig weer op de donderdag en af en toe ook op vrijdag.
Heb zelf maandag en dinsdag met hem kunnen werken, nu hopen dat we met enige regelmaat kunnen blijven trainen, zodat ie weer wat conditie krijgt: momenteel houdt ie het in de bak na 15 minuten voor gezien :| Zal ook wel aan zn wintervacht en het feit dat de bak best zwaar is liggen, maar toch...

Groetjes, Lacuna

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 23:51

Even egopost:

vanavond menles gehad met Thabor en ben helemaal niet bang geweest. Wel paar schrikmomentjes, maar echt helemaal niet meer die angst. Heerlijk. Thabor deed echt goed zijn best.

Omdat hij weer steeds hooiproppen verliest en weer uit zijn bek stinkt, komt paardentandarts weer langs. Gisteren mail gestuurd en morgenochtend staat ze hier al op het erf. Super. Hoop wel dat we nu oorzaak kunnen vinden en aanpakken, want wordt wel een duur grapje (ze is in april/mei geweest en in september ook nog)

Nou, ik ga snel naar bed. Thabor was met ruim een uur weer droog, dus die staat weer bij zijn vriendjes.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 01:09

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 08:23

Goedemorgen,

Zit niet op facebook, dus kan het niet zien.

Vanmiddag komt hetzelfde vriendje als woensdag spelen, wat vrees ik weer betekent dat we 2 heel drukke kinderen hebben.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 09:38

Grappig dat je me herkende Gem :7 erg leuk die jonge mentalenten competitie. Zag dat ze nog een specifiek paardenras zochten o.a. tuigertje of Gelders, had me dus ook nog op kunnen geven maar vrees dat Bente en ik in de stress van zoiets als P&K geen talent zijn _O- alhoewel het dan wel weer leuk is om te zien of zo'n professional als Paul Versluys er dan wel iets mee zou kunnen...

Sterkte Tine. Soms valt het de 2e of 3e keer erg mee, dan is het hele nieuwe er af ... ('t zijn soms net paarden die kinderen :+ ) soms niet en zit jij tot midden in de nacht met een opgefokt kind >;)

Vanochtend lekker vroeg opgestaan, want gisteren had ik niet echt wat met de paardjes kunnen doen (ja ze hadden in de paddocks gestaan maar ja, da's niet bewegen natuurlijk). Dus ik stond om 6.30 uur in de bak, heb ze eerst lekker uit laten springen en daarna Bente 20 minuten gelongeerd. Kan ik er straks gewoon opstappen zonder gestuiter :+ Heerlijk is het dan eigenlijk, alles nog stil en rustig. En om 7.30 was ik dus weer thuis voor :9k en :Y) voor mijn mannen. Toch wel ideaal hoor.

Nu even aan het werk en straks hoop ik dus tijd over te hebben om nog even te rijden.

Iedereen fijne dag!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 09:53

Super tine!! :) stoer gedaan! :)

@VHU; dat was vroeg :))

Ik zit alweer op stage, compleet opgedoft, haha. Vanavond een feestje, ga meteen vanuit stage door. Dus dan maar iets té op stage zitten..
Voorlopig zijn er maar 3 van de 30 collega's aanwezig :))

Ik mag zondag pas weer naar stal... Pff.. Mis 't wel.. :o

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 10:00

Paardentandarts is weer weg. Gebit is weer schoon, zaten weer vieze stinkproppen tussen de kiezen. Dus besloten de kiezen te laten vijlen. Zij doet dit niet, dus afspraak op de kliniek gemaakt, maandag kan Thabor al terecht.

Ga nu snel de andere 2 moe maken :D

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 11:06

@Gem: volgens mij heb ik nog niet gereageerd op Ster in tweespan :o , wat gaaf en echt een mooie match <3 .

@Tine: goed van Thabor :j , echt lekker kilometers maken en vertrouwen opbouwen! Nu nog tandjes veilen.

@VHU: dat zal idd wel een verademing zijn zo lekker dicht bij huis en dat je er "spontaan" even naar toe kunt.

@CM: flinke filmmarathon en weer een mooi ritje <3 .

@Aks: opgedoft op stage, hahaha, veel plezier op het feestje, alvast.

Brrrr, wil eigenlijk wel even inspannen, vanmiddag, maar wel frisjes, moet ik echt elke winter weer even aan wennen :brr: :o , ohz niet zo'n moeite mee. Eerst maar bedenken of we bak of buitenritje gaan maken.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 11:34

Hihih Avaluna gaat met tanden van Thabor naar de veiling ;) Ik denk dat Tine het voldoende vindt om ze alleen te laten vijlen en niet te laten verwijderen om te laten veilen ;) Hihi, sorry heel flauw van me...

VHU vroeg op!

Aks opgedoft en wel :)

Hier met Gwin gewandeld en friesje gelongeerd. Straks boodschappen halen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 12:10

_O- _O- Nou, zijn tanden worden niet geveild hoor, denk ook niet dat het veel zal opbrengen. We houden het maar bij vijlen.

Avaluna: hier net ook gemend in de bak, met skibroek aan. Maar heb het nu toch koud :brr: Vooral handen en voeten zijn nogal gevoelloos, dus stel het uitmesten maar even uit.

Aks: opgedoft op stage, toch niet in galajurk :D
VHU: lekker dat je zo vroeg al met de paarden bezig bent geweest.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 13:07

niet bijgelezen....

Heb vanmorgen db even gelongeerd en daarna lekker in de wei gedaan.
Ik ga zo ff eten en dan mijn vriendin willemien ophalen en vervolgens naar paard en koets.Ben bnieuwd.Wel erg zin in