Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
maar mag ik me hier ook melden?
Ik ben geen voorstander van de winter, dus ik heb enorm uitgekeken naar deze periode! De echte lente moet ik helaas missen, voor mij wordt die dit jaar vervangen door de herfst... Dus bij mij is het herfst, winter, herfst, zomer
Maar als de zomer begint, ben ik gelukkig weer terug!
(nu maar hopen dat dit jaar de zomer werkelijk in de zomermaanden valt, en niet zoals vorig jaar in de lente, anders heb ik dit jaar geen zomer gehad
)
Och arme jij, man en zoontje gemist en die arme Melody…
Hoe gaat 't nu met haar? 

wow die Simba, wat een toppunten zeg!!! En applaus voor die jonge amazone, die rijdt dat er toch zomaar eventjes uit… fantastisch hippisch duo dus (en zoooooo knap
)
) Nog gereden met de Bruut-tuut-tuut
haha
Is ook wel lekker hoor, anders loop je je misschien ook maar druk te maken toch??? Hoe laat moet je??? Mss komen we ff kijken!!! En fijn dat de hoofdpijn langzaam aan leefbaar aan het worden lijkt zonder medicijnen!!!! Je gaat goeoeoeoeoed !!!
haha
En dan een man die de stal voor je doet… goed geregeld
Maar de druk van altijd bereikbaar moeten zijn is er natuurlijk wel, we plagen je maar met het slapend rijk worden 

) En gelukkig Daantje weer beterende hand.
Jeeeehhhh
En nu mag Fief lekker uitrusten
Ga dadelijk je topicjes bekijken

In uitgestrekte draf achter de fietser aan… hihi
En jeetje, gefeliciteerd met zulke mooie punten in het Z met Pink!!! Dat dik tevreden lijkt me volkomen terecht 
En jullie eerste wedstrijd redelijk in de buurt hier… haha, misschien kom ik wel ff langs kijken

, gelukkig vindt ze chocolade wel lekker. Had nog een snel biefstukje met gebakken spekjes, champignon en paprika gemaakt.
. Eerste keer was pony heel gespannen en dan kan ik erg weinig, was ook erg wennen, alles de eerste keer, hij heeft pas enkele keren enkelspan gelopen en was dus voor het eerst alleen van het erf, voor het eerst een tijd in de trailer, voor het eerst in-en uitspannen op vreemd terrein, voor het eerst in een binnenbak etc.
. Hij gaat nu thuis al zo fijn die paar keer dat hij gereden is.
? Ik ben wel door Avaluna's vorige woonplaats gereden (Merkelbeek, dacht nog aan je
).
.
. Ze heeft zich net opgegeven, en ik meld Joëlle (mijn rijmeisje van Ster) ook maar aan met Ster
. Vond ze wel een stoer idee, en is een mooie kennismaking met vreemd wedstrijdterrein voor de week erna in Schaijk
. Dat wordt de komende weken een keer proefje oefenen
. 
Wij boffen met een grote binnenbak waar de schotten tussenuit kunnen voor een dubbele bak (maar dat hebben we niet eens gedaan, in de enkele grote bak kun je prima met kar oefenen, is ruim 60 bij ruim 20, weet afmetingen niet precies, maar voor Z wedstrijd ohz is hij nog iets te ruim geloof ik). Zo'n gevoelige pony is juist heerlijk
Ik houd van dressuurbinkies
Wij moeten ook nodig gaan lessen om meer dressuurmatig te gaan rijden, maar we genieten zo van dat buitenrijden, komt allemaal wel hoor, ik oefen ohz natuurlijk dressuurmatig en longeer elke week bijgezet voor de bespiering, dus met kar is nu alleen maar lol maken. Merk dat hij stelling voor de kar veel moeilijker vindt dan ohz, je mist dan toch een been ofzo 
Leuk, weer een wedstrijdje in vooruitzicht
), lekker naar buiten en gaan met die banaan
. Helaas zijn ze dus te klein voor mij om ze ohz te rijden. Erg jammer, de dubbele longe is wat dit betreft wel echt een uitkomst, komt toch al een eind in de buurt, kan ik toch wat sneller ingrijpen en heb meer zicht op hoe de pony loopt.
. Heerlijk zo'n binnenbak, hier hopen we volgende maand te beginnen met de buitenbak, lekker ruim (wss neem ik de volle 80 meter lengte...) en dan hoop ik ook in de winter, wordt flink vlakken en slepen, te kunnen blijven trainen.
PrinsjeH schreef:@Gem: even zwaaien, je kwam voorbijhaha
)
PrinsjeH wat een super samenvatting
Ze willen graag gaan wandelen
Dus dat gaan we zo maar doen, ik weet alleen nog niet waar, heb zin in een ander bos dan het doorsnee rondje. Daarna nog even naar de Action, ik zag dat ze dekbedden in de aanbieding hebben en kan wel een nieuwe gebruiken voor de logeerkamer.