Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zometeen is het de verkeerde maat en moet ik ze terug sturen, of ze komen hier nieteens aan omdat ze in de post gejat worden ofzo.. Het zijn een soort van gouden paardenhoefjes haha 

en tot half uurtje geleden fantastisch weer gehad! De schade van twee dagen missen van po 
en tot half uurtje geleden fantastisch weer gehad! De schade van twee dagen missen van pooown lekker ingehaald en heerlijk genknuffeld, gepoetst, gemend, afgespoeld, nog meer geknuffeld en toen naar huis.
Meer meer meer !!! 

)

Je komt er wel!
Bij Har neemt juist altijd de vermoeidheid toe, maar zij oogt onvermoeibaar. En ze loopt zo mooi ruim... 
.
.
altijd lastig als ze op een paddock staan kunnen ze niet echt vluchten. Ik ben ook blij dat het met Snuit en Bente ook op de paddock erg goed gaat wel zo gezellig natuurlijk als ze wel met een maatje kunnen staan. Is ze ook kreupel of valt het mee?
wat sneu zeg van Thabor, hoe komt dat zo? En stoer van je met Rembrandt naar buiten! 
maar durf het niet toe te geven... VanHuisUit schreef:@Bicci, super, jullie hebben dus menner kunnen vinden?
@Tass ik heb toen ik langere tijd was geblesseerd zo vaak en veel grondwerk moeten doen dat ik het nu bijna nooit meer als training doe. Wel stukjes gewoon voor bevestiging en 'handigheid' (als het achter je aan lopen, terug gaan, stilstaan enz) maar niet meer in roundpen / bak. Wil er zo snel mogelijk op of achter