Die cross is zo'n knik wagen dus dat de voorkant onafhankelijk draait van de achterkant. Ik heb m ook gezien op paard en koets. Maar vind het een oerlelijk ding.
Ik ben ook fan van BR dekens die passen zo mooi bij ferro. Wel maat 165 dan. Robijn heeft een paarse deken.
Heb ook setjes voor de kar. Kar is bordo met grijs. Onderleggers ook en peesjes ook. Heb bruine bekleding dus zou nog wel eens een bruin tuig willen.
ze zijn hier vanalles van plan er komt iemand later omdat die langer blijft ivm ''vanmiddag'' ik kan slecht tegen verrassingen, straks ga ik janken ofzo
L_Rivaldo
Geplaatst: 28-01-11 10:39
Bruine bekleding vind ik ook erg mooi, voor zo'n wagen zou ik eerst gaan. Vriendin heeft ook bruine bekleding, vind dat super mooi staan.
crosswagen is niet alleen lelijk om te zien,maar ik heb hem in het parcours gezien,vond het helemaal niets.
Ollie,heeft veel mooie taarten.
Tallechie,denk aan je zelf en doe rustig aan.
Naaltje,spannende dag.
Wij gaan zo naar stal even Lotte laten lopen en Dandy poetsen,en dan naar Houten.
Ollie1
Geplaatst: 28-01-11 12:01
Ik ben weer terug... het was heeeerlijk in de duinen met het zonnetje. Goed aan gekleed en ik heb geen kou gehad. Ook gelijk hondje meegenomen zodat die ook lekker uit is geweest.
Als ik af en toe wat tijd over heb (of tijd gemaakt heb) dan freubel ik wel eens een taartje. Het is absoluut niet moeilijk en erg leuk om te doen. Het grote voordeel is dat je zelf de vulling kunt bepalen
Deze had ik voor de man van mijn instructrice gemaakt ;
Wat een leuke creatieve taarten! Ziet er lekker uit hehe
Laura das ook een leuke wagen op die foto, ik ben ook fan van bruine bekleding. Mijn tweewieler heeft donkerbruine bekleding en mn marathonwagen wat lichter
Jaaa, geef mij maar weer de schuld. Ik met 2 van die levensgevaarlijke bruine monsters de weg op .
Keet
Geplaatst: 28-01-11 12:59
Die allebei staan te slapen op de foto jij met je levensgevaarlijk Zullen we het eens over jou beschimmelde vos hebben buiten op de weg die mij voor die enorme combine wilde gooien
Heb al 1 reactie gehad hier op bokt op mijn advertentie, maar ik zoek toch echt een volwassen iemand... Dus als iemand zin heb om in het weekend mee te gaan, graag! Tijger is super braaf Anders kunnen we niet weg