Bertha tuig die kleur bruin zoals ik het bij buckje zag vond ik wel heel erg mooi ogen...
Jenkins: wat goed van hem hij gaat met sprongen vooruit.
VHU: jij bent ook lekker aan de slag met die knollies
.. leuk joh.. ik heb vandaag ook weer ander half uur op rivaldo buiten gereden met een fries samen.. wow wat gingen we hard.. durfde dat na me ongeluk nooit meer te doen. Heb nu amper last van spierpijn en we gaan waarschijnlijk met zn 4ren (fries, fjord, nrps en rivaldo) kennismakingsklasse starten onder het zadel
Helemaal leuk!Mij maakt het niet precies uit wanneer we zullen gaan. Waar zit naaltje ongeveer? Buckje leek het ook erg gezellig om te gaan!
Ik heb mijn moeder een leuk kado gegeven (althans dat denk ik want ze reageerde erg leuk) ze gaat een lesje volgen bij een vriendin op haar fries.. mijn moeder was altijd al gek van dat paardje en haar eigenaar is erg rustig om met mijn ma de tijd ervoor te nemen. Mijn ma begon gelijk over de spulletjes die ze nog had die ze dan alvast even moest opzoeken enzo.. zo leuk!! Na 2 jaar niet gereden te hebben zag ik echt weer een blij gezicht
.. (mijn moeder kon alles stap, draf galop als ze het diertje vertrouwde, maar is een paard rennerig dan raakt ze snel in paniek) Moederdag geslaagd
Fries liep gisteren ook mee in mijn kinderlesje met een meisje van 10 jaar.. Zo zoetjes
Met Nolanda gewoon tempo en zowaar een klein galopje. Omdat het tuigers zijn ga je met gewoon draftempo al enorm de lucht in ze gooien gewoon nogal op zeg maar
Dus ik heb hem af en toe maar toegesproken dat ik in mijn jonge jaren wel wat dapperder was maar dat ik me nu aanpas bij zijn leeftijd 
Mastbos, pannehoef (is leuke route naar pannekoekenhuis, wel een complete dagrit dan..)

voor maisie 

Toen Ushi drachtig was was ze ook mega rond, kwam beetje spichtig veulentje uit (twee weken te vroeg, gewoon op de wei