[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 12:22

Goedemiddag
Bianca al bij de tandarts geweest.
Ava heeft hopelijk wat afleiding gehad in het weekend.

Vanmorgen eerst getraind met Amerigo. Ging helaas erg op mijn handen hangen. Erg lastig rijden.
Daarna lekker met Rembrand gemend. Zo trots op mijn koele knots. Ben ik in de bak aan het trainen, komt er een heeeeeel grote tractor met enorme maaibakken eraan door de bak rijden om naar onze zomerwei te gaan (om de 2e snee te maaien). Hij verblikt of verbloost niet. Wat een kanjer is het toch!

In een half uurtje was er 4 ha gemaaid. Nu hopen dat het genoeg kan drogen om het tot hooi te persen (alhoewel het nu voor mij praktischer zou zijn om er midibaaltjes van te maken ;-)) .

Ik ga zo lekker slapen, althans, dat hoop ik, dan mag zoonlief vanmiddag nog even met Sam spelen.

avaluna

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 14:56

Vreselijk; heel veel sterkte Vhu.

Mooie foto's biancao.

Alvast sterkte voor je man en hopelijk goede hulp voor de oogst, tine

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 18:10

Manlief en ik konden vanacht slecht slapen ... mag niet dat iemand zo jong overlijdt. Maar het gebeurt en ook nog veel vroeger alleen het is zo oneerlijk.

Nog steeds gesodemieter met hypotheek hier, buiten onze schuld om, gaat allemaal om documenten die door anderen niet goed worden aangeleverd (dossiers zijn steeds incompleet, echt niet te geloven), dus weer vertraging, heeeeeel boos geworden -:(- echt heeeeeeel boos (was toch niet in de stemming om aardig te doen }:) ) en tig-mails verstuurd (soort bombardement _-:( ) en telefoontjes .... ik was er totaal klaar mee ... maar geloof dat het nu goed komt.

Zoooo zeg.
Sorry heeft niets met mennen te maken maar hier kan ik 't ff kwijt

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 19:33

ha ha die eend...zo'n eend hebben wij ook lopen(wammes waggel) die is nu bij een kennis op strafkamp omdat hij de ganzen opjaagt en verkracht! gaat ook altijd op mijn waterton zitten en als die bijna leeg is krijgt hij het voor elkaar dat hij onder de ton zit...schrik me rot als ik de ton omkeer en hij zit eronder -:(-

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 21:46

Vhu... :(:) :(:) waardeloos,...frustrerend...Hoop dat alles heel snel rond is.. :(:) :(:)

ht..meen je niet..wammes de verkrachtende waggel,...hahaha....vreselijk.... :+ sorry..
moet zeggen...ik ben altijd bang dat ze me gaan aanvallen...veel enger dan mijn ene nogal onstabiele grote hond natuurlijk..die vertrouw ik blind, en iedereen is bang van haar, zo'n eend ga ik voor op de loop hoor, hahaha.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 11:24

@vhu: grrrr. Hier hadden we destijds ook iemand in de arm genomen i.v.m. Aankoop in Duitsland; duurde ook zo lang en laks; uiteindelijk zelf geregeld; verliep super.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 11:26

Hier ietwat verdrietig; begin dit jaar bij zo'n hork van neuroloog geweest; destijds hier nog van me afgeschreven; die blijkt zijn werk dus idd niet goed gedaan te hebben.

Verder gaat het best goed. Verheug me er ook op om toch tussendoor naar huis te kunnen!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 11:46

-:(- waardeloos ava.....je gevoel was toch goed dus destijds..heeeeeel erg vervelend..
Hoop dat je huidige neuroloog een Veel betreft inzicht heeft, fijn als je tussendoor naar huis toe mag....duim voor je....

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 11:59

Jeetje Ava, dus je gevoel was toch goed. Waardeloos zulke artsen. En wat ben je toch positief. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ht: haha zie het helemaal voor me met die eend. Gekke beesten. Ik ben er als de dood voor, net als ganzen en zwanen :o
VHU: wat een frustraties allemaal. Ik zou daar echt niet tegen kunnen.

Vanmorgen mijn allereerste verenigings menles met Samoerai gehad. Het leek me beter voor mezelf om regelmaat in het mennen te krijgen. Daarnaast is het natuurlijk gezellig en heel goed voor Sam (en vooral mijzelf) om te leren om in de groep te rijden. Straks met indoor wedstrijden zullen we ook met meerdere aanspanningen in de bak moeten losrijden tenslotte. Ik had bewust gisteren en vanmorgen helemaal niet eraan gedacht (heel bewust ontweken), omdat ik mezelf anders veel te veel zit op te fokken. Dat is wonder boven wonder heel goed gelukt. Pas bij het optuigen kwamen de zenuwen. Maar die lieve Sam, ze deed geen stap verkeerd, liep zelfs hele stukken heel aardig, dus mijn zenuwen konden weer gaan slapen. Na een half uur gestopt, omdat zoonlief vanavond nog priveles heeft (die gewonnen les, die was al eerder afgesproken). Heel tevreden gevoel nu!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 14:39

Top; Tine!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 14:48

Yeh, de nieuwe mensport is binnen met stoere Dennis!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 17:21

Echt heel knap van je Tine, goed gedaan!
Ava dat is toch niet te geloven.... hoop dat je tussendoor af en toe naar huis kan zou erg fijn zijn :j
HT met de verkrachtende eend :oo dierenwereld zit soms toch ook raar in elkaar (lijken wel mensen of zou het omgekeerd zijn ;) )
Wat zie ik momenteel een prachtige fine liner tekeningen van je voorbij komen op facebook Biancacoo wat kun je dat toch super mooi.

Tja vwb die hypotheek ik / wij kunnen er ook niet tegen, was gisteren echt helemaal afgedraaid, maar ja, je bent gewoon afhankelijk. We hebben al heel veel zelf geregeld maar uploaden in een systeem moet de bank toch echt zelf doen, kan moeilijk naast die knop gaan staan (ben ertoe in staat :P ) :roll:

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 17:38

dank je vhu, het is leuk om te doen met fine-liner..alleen oppassen..want..je kunt het niet meer weghalen..haha..fout is..weggooien..haha..
Hier zijn de fototjes Ava..dan heb je ook een idee...
Het zijn verschillende rassen door elkaar..kruising husky,westsiberische laika, siberische husky race type en showtype, en groenlandhond.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Biancacoo op 08-09-15 17:44, in het totaal 1 keer bewerkt

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 17:42

Oh Biancao prachtig zo met fineliner; WoW mooi zo die verschillende uitdrukkingen

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 17:46

dank je..het is leuk om te doen..en mijn airbrushpistool..is nog steeds zo dood als een pier....echt overleden geloof ik..hahaha....balen..dus dan maar fine-liner oefenen..

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 08:05

Goedemorgen,
morgen komt dan eindelijk de cv ketel, en radiatoren...zal een stuk minder vochtig worden in huis !
en warm water !! Eindelijk !

hebben nu in de douche..koud heet koud heet enz. En in de keuken heb ik helemaal geen warm water....ben nu al blij als alles klaar is !!

Fijne dag allemaal....wat een rust hier.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 09:46

Goedemorgen
Erg rustig hier inderdaad. Jammer, ik mis alle verhalen!!!

Bianca: wat een gedoe dan om warm water te hebben zeg. Maar goed, morgen weer van alle gemakken voorzien. En ik vind die pentekeningen echt geweldig. Maar ja..... alles wat je maakt is prachtig.
Ik wou dat ik zo creatief was, maar kan nog geen vierkant tekenen :+

Vanmorgen al vroeg op, want ik moest brigadieren. Net de paarden de dekens afgehaald (koude nacht zeg brrrr) en uitgemest. Zometeen boodschappen doen en dan vanmiddag weer een heel vol programma.

Ava: wat kun jij nu nog een beetje doen zo overdag om de dag door te komen? Kan je lezen, of wat puzzelen?

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 10:48

Heerlijk warm water daar kun je dan echt van genieten!

Kan nu idd weer lezen; maar kort achter elkaar, maar doe ik graag. Verder beetje appen, vooral; haha is mijn redding. Kreeg net ook filmverslag van de paardjes.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 11:40

Ik heb filmpje van paardjes op Facebook gezet; geen idee hoe ik dat hier geplaatst krijg.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 11:44

Heb je facebook ava,...hoe vind ik je daar ?

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 12:51

Ik ben momenteel echt erg druk. Geen dag rust komende tijd. Wel allemaal leuke dingen hoor!
Hypotheek verhaal herken ik wel hoor vhu! Bij ons was t ook echt de bank. Gelukkig hadden we wel wat pressie middelen. Ze zeiden tegen ons doodleuk, u kunt het beter een maand uitstellen! Mooi niet dus hihi.
Ava wat een uitvinding dan nu alle moderne communicatie middelen.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 13:14

Hier ook druk. Ik vertrek vanavond richting het westen en vlieg morgen middag om 16.10 uur naar Griekenland. Nu bezig met pakken en zorgen dat alles thuis goed achterblijft. Nog ff voer bestellen enz.
Ik lees nog wel mee hoor.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 13:27

Alvast een goede vlucht en waanzinnig veel plezier

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 13:43

fijne vakantie baudyh,geniet ervan (ik heb ook net geboekt maar moet nog tot eind okt wachten) -O-
vhu waardeloos en onzekerheid al dat gedoe om het huis....
ips denk je om jezelf met je drukke gedoe? :j
ava aan de app, wel fijn dat je wel wat kan lezen
tine weer heerlijk met de paardebeesten bezig,leuke foto's van je zoontje
fijne zonnige dag allemaal {:}

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 13:53

Fijne vakantie, baudyh. Zwaai je even als je via kaagbaan opstijgt