[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 09:42

Mogge :O :9k :9k :9k :9k ,

Lees hier over :=
Afbeelding
Ingie die stoer op de fiets is gestapt :):)

En vwb 'vrienden' mijn motto is altijd... 'Hoe beter je de mensen leert kennen, des te meer je van de dieren gaat houden'..... :o

Vandaag druk, druk , druk zo nog even mennen met Bruutje en Simba rondslingeren want daar heb ik gisteren een rondje mee gemaakt en dan huisje schoonmaken, boodschapjes doen en voorbereidingen treffen voor aankomend weekend.

Smickey2011

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 09:53

hihi ollie, geweldig weer je plaatje...

:D en huishoudse / paardenslingerse

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 10:12

zo, hehe, trg van ochtend rondje....
gaaaaaaapppppppppp

ben moe of lui....weet nog niet precies..

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 10:20

Hallo allemaal!
Ik wil jullie vragen of jullie misschien zouden willen stemmen
http://bitmodelactie.nl/modellen/lauren/
*als je gestemd hebt, moet je nog even bevestigen*
Ik ken Lauren en Zelito persoonlijk en zou het heel leuk vinden als ze veel stemmen zouden krijgen!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 10:25

Goedemorgen.
Weer zware nacht achter de rug, weet even niet meer hoe ik het hier allemaal moet trekken. ;(
Hele lichaam doet nu pijn.
Zoon lijkt wel weer beter te gaan, maar is al sinds half 4 wakker. :O

Sorry, even geen puf om te reageren.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 10:31

tine toch :(:)
hou je taai he !

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 11:14

Dikke virtuele knuffels richting Tine :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 12:04

Tine: sterkte :(:) , hoop dat je overdag even tijd vindt om bij te slapen.

HT: lijkt me lastig, zo'n springveer :D .

VHU: ook van mij een :(:) , Rizanta was heel bijzonder voor je!

Oudste zoon is thuis..... leraren staken.
Vanmiddag les op de gemeentewei :brr: (stalgenootje is aan de beurt voor de indoorles) en een "nieuwe" om pessoatraining aan te gaan geven. Ben benieuwd, schijnt een beetje een schrik- /3 te zijn. Komt wel goed :(:)
Vnaaf stalgenootje filmen, altijd leuk :) .

lianne74

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 12:44

VHU :(:)

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 13:22

Hallo :D

Even wat pagina's bijgelezen!! :D

Beetje druk de laatste tijd met van alles en nog wat, ook met ronnie nog lekker bezig, laatste tijd weer wat lange teugelen. Hij word helemaal stoer.

Ook nog naar Jumping Amsterdam geweest zaterdag. Helemaal geweldig, kuren op muziek waren te mooi!!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 14:14

Uhhh Ol die veren lijken me wel wat groot voor de vrouwtjes whahahha
Ga je wat leuks doen van het weekend ivm voorbereidingen ?

Tine meid wat vervelend voor je !

Ronnie bij dressuur geweest, leuk altijd he !

Vanochtend is mijn "oude" leidinggevende langsgeweest, ff bakkie doen. We hadden altijd veel lol op het werk en we hebben we dezelfde humor dus was gezellig !

Daarna jaja weer naar het dorp gefietst, boodschapje gedaan en nu weer relaxen.
Begin van de avond nog even voor de jaarlijkse APK met de hond naar de dierenarts, moet ook weer gebeuren he.....

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 14:35

@Ingrid, jij weet toch wat wij gaan doen ? ;) Oh, oh Ermelo :D .. Maar ik wil het huisje schoon, achterlaten die diertjes goed verzorgd en ook moet ik nog spulletjes meenemen :o

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 14:45

Sterkte voor Tine :(:) Toch maar proberen wat rust te pakken :j
Gem lekker staldagje :D
Ronnie is naar jumping geweest
IM heeft leidinggevende op bezoek gehad en is weer op de fiets weg geweest, hopen dat hondje goed door APK komt maar schat zo in van wel :D
En Ollie gaat naar Ermelo en is druk druk met voorbereidingen :D

Ik ga zo met Mick, krijgt weer maatschoentjes ;-)

:wave:

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 15:12

goedemiddag

ik ga even mee met de laatste samenvatting

ik heb gister echt super heerlijk gereden met okkie *\o/*

ik was gister om half 7 in coevorden, heel even geklets met harry en zijn vrouw en daarna harry zover bewogen dat ie mij even zou helpen met trailer aankoppelen en paard vangen. dus zo gezegt zo gedaan ik al me spullen bijmekaar gezogt en harry trailer aangekoppelt en me paard uit de bak gevist.
eenmaal ik erica was ik wat aan de late kant maar netjes in een S bochtje achteruit de trailer geparkeert, paard en de rest van me rommel uitgeladen en heerlijk aan de :9k .
daarna begonnen met optuigen en had er al een goed gevoel bij normaal is okkie wat druk met optuigen maar nu heerlijk rustig dus hup paard voor d ekar en vanaf minuut 1 liep ie heerlijk afgebogen alleen de stelling in de 'enge' hoeken mag nog wat beter maar instrecteur was ook super tevreden.

dus al met al weer een goede opstekker :D

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 15:28

Lanouska...super !!! Okkie rules !!
Tine kop op, voor je het weet is je zoon weer beter, even volhouden nog ! :(:) maar het vreet wel energie idd.
Ronnie bezig met lang lijnen..

Ollie veel succes voor Ermelo !!! zet h'm op !! *\o/*

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 16:50

Frensie schreef:
Lekker kort nachtje hier. Kreeg om half 12 vannacht nog een opdracht binnen om iemand om 7 uur vanochtend van Schiphol te halen. !

En dan kom je niet eens bij mij koffie drinken :(

Olga, wat ga je doen in ErmelO?

Tine :(:)

Ik moest vanochtend naar mijn werk in Utrecht; vergadering notuleren. Start mijn auto :( :( :( :( niks accu leeg. *&&^^%
Dus ik bel mijn man waar de acculader is; de &^^%$$# zegt; o ik wilde gisteren de bak trekken en kreeg de tractor niet gestart. Die heb ik toen met jouw auto opgestart. }> }> }> ~~}> ~~}>
In plaats van dat hij mijn auto dan even een stukje rijdt om weer op te laden. Heeft hij mijn auto gewoon uit gezet.

Tot overmaat van ramp kreeg ik mijn accu niet aan de praat, dan moet ik de garage bellen en die komen mij dan heeeeeeeeeeel vriendelijk helpen. Arm zielig blonde mevrouw met een lege accu; autolampen zeker laten branden :o? :o? Nee, een man die zijn tractor niet aan kreeg.

Dus kwam ik vervolgens 1,5 uur te laat in Utrecht aan met een humeur..................

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 16:53

Ehmmmm sorry Ol, hersenschudding he. O:) (ga ik nog heel lang gebruiken) haha

Janouk haar man heeft iets goed te maken en Lanouska heeft lekker gereden gisteren

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:54

Haha Janouk wat zal je blij zijn geweest met je man!
Ik hoefde niet zelf naar Schiphol, moest een chauffeur regelen.

Ollie ik heb even gemist wat je in Ermelo gaat doen...

IM weer lekker op de fiets boodschapje gedaan! Gaat de goede kant op!

Lanouska lekker gemend! Sterkte morgen...

Mick van PrinsjeH heeft weer mooie nieuwe schoenen.

Tine hoe gaat het nu met je?

Gem lekker met de paardjes bezig geweest?

Op mijn werk hadden ze vandaag heel hoog bezoek. Mét een hele lekkere lunch. Heb ontzettend lekker broodjes op en vers fruit, mjammie! Was behoorlijk moe van de nachtdienst, maar heb niet geklaagd ;) Top baas van me had geregeld dat mijn collega die de nachtdienst overneemt een uurtje eerder kwam. Dus was wat eerder klaar. Daarna meteen door naar stal, Gwin gelongeerd. Nu even thuis, we moeten zo nog naar mijn broer... pffff.... Morgen lekker vrij :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:01

Lief dat jullie zo meeleven.

Nou, ik zit er echt goed doorheen. Heb tussen de middag nog wel even kunnen slapen en ben daarna, toen de hulp er was, boodschappen gaan doen. Wow, dat was even wat teveel van het goede. Stortte echt in toen ik thuis kwam (op wilskracht nog wel veilig thuis gekomen gelukkig).

Maar ja, als je er alleen voor staat moet je toch door he?

Ben nu bezig met eten koken. zoonlief heeft geholpen met aardappels schillen. Met hem gaat het gelukkig heel goed. Hij heeft volgens mij geen koorts meer en wil weer lekker spelen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:13

Ik kom even langswaaien, bedankt voor de support :* het overvalt me af en toe echt giga :o ga mee met de samenvattingen, geef links en rechts een :(:) en een *\o/* voor Ollie (je gaat iets leuks doen begrijp ik) en Janouk wat zul jij -:(- zijn geweest en wat fijn Lanouska zo'n fijne les +:)+ ..... Ben vanochtend om 06.00 uur opgestaan en moet ook zo weer de deur uit....zal de groeten aan Naaltje doen.

Nu snel aan de hutspot net opgehaald bij de slager :9

:evaw:

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:22

:oo Tine, dat klinkt helemaal niet goed joh, dit weekend als je man thuis is moet je echt proberen rust te nemen zo te horen! :(:) En vooruit, gewoon nog een: :(:)
Lanouska lekker gereden, tevreden instructeur :D
Janouk da's balen zo'n accu (grrr en zo'n man) |o
Im zwaaide voorbij :wave:
Frensie met supersamenvatting en een jumjum-lunch :P

Mick heeft weer mooie T-airs (hoefsmid heeft voornaam met T :D ), keurig gedragen, heeft wond bij zn oog van schrikken, tegen waterbak gestoten :(:)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:49

janouk schreef:
Frensie schreef:
Lekker kort nachtje hier. Kreeg om half 12 vannacht nog een opdracht binnen om iemand om 7 uur vanochtend van Schiphol te halen. !

En dan kom je niet eens bij mij koffie drinken :(

Olga, wat ga je doen in ErmelO?

Tine :(:)

Ik moest vanochtend naar mijn werk in Utrecht; vergadering notuleren. Start mijn auto :( :( :( :( niks accu leeg. *&&^^%
Dus ik bel mijn man waar de acculader is; de &^^%$$# zegt; o ik wilde gisteren de bak trekken en kreeg de tractor niet gestart. Die heb ik toen met jouw auto opgestart. }> }> }> ~~}> ~~}>
In plaats van dat hij mijn auto dan even een stukje rijdt om weer op te laden. Heeft hij mijn auto gewoon uit gezet.

Tot overmaat van ramp kreeg ik mijn accu niet aan de praat, dan moet ik de garage bellen en die komen mij dan heeeeeeeeeeel vriendelijk helpen. Arm zielig blonde mevrouw met een lege accu; autolampen zeker laten branden :o? :o? Nee, een man die zijn tractor niet aan kreeg.

Dus kwam ik vervolgens 1,5 uur te laat in Utrecht aan met een humeur..................

mannen :roll: :roll: :roll:
zijn niet leuk
alleen lekker
en soms handig

dit was NIET handig :n

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:51

tine kijk alsjeblieft goed uit meid,
ik weet, sommige dingen moeten nu eenmaal, maar toch maar poging doen veel uit handen te geven he :(:)

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:55

ik lees wel mee,maar veelste druk op het moment.
Ik zit in het bestuur van de paardenvereniging en in de sponsorcommissie en daar druk mee.Facturen moeten weer de deur uit en nieuwe sponsors zoeken voor het CH voor van de zomer.

Verder werk ik thuis druk aan onze webwinkel en ga ook nog de boer op...proberen maneges en stallen op ons voer te krijgen.Druk,druk,druk maar wel leuk.Helaas heeft dalerboy een beetje pech deze week.Maandag niet naar de les geweest omdat ik een bestelling naar friesland moest brengen en niet op tijd terug was.Gaan zaterdag een rondje doen staat in de planning.

Zo mijn moeder even bellen die kan weer eens niet inloggen op der hotmail.Is ook al 78 dan mag dat hé

Net even een paar stallen gemest.Teminste gerrit heeft gemest en ik kruiwagens gereden.Beter want ik heb een zere schouder.Moet binnenkort een echo ervan laten maken want hij wil maar niet over gaan.

Dus lanouska heeft gisteren ook les gehad van martinus.Grappig hebben we dezelfde instucteur.
gecondoleerd trouwens met harry zijn vader.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 20:20

@ baudyh ja wij hebben op woensdag avond altijd les van martinus koerts. ik nu al weer bijna 1.5 jaar. harry was lid bij alterberg in zweelloo daar gaf martinus ook les maar nadat ze bij zweelloo martinus ontslagen hadden zijn wij in de manege in erica gaan lessen en is martinus mee gegaan
gister ging die in de 2de les alleen wat eerder weg omdat er schapen aan het lammeren waren maar mijn paard liep zo goed dat ik nog heel even voor mezelf gereden heb en daarna ook gestopt ben. en moest natuurlijk ook alles alleen doen dus dan ben je wat langer bezig was dus vanacht om 12 uur thuis |o