(zo heb ik die idioot ook een keer gebruikt hahaha) want ik ga die mega-buitenritten door dat prachtige landschap natuurlijk vreselijk missen
. Ik vind je mega-knap met je ren-actie
dat plaatje
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
(zo heb ik die idioot ook een keer gebruikt hahaha) want ik ga die mega-buitenritten door dat prachtige landschap natuurlijk vreselijk missen
. Ik vind je mega-knap met je ren-actie
dat plaatje

sorry dames ik hou jullie niet bij...
, Begrijp ik nu uit je berichtje dat je zondag een (oefen)marathon gaat rijden ? Is dat niet wat vroeg na het ongeluk en het feit zoals je zelf beschrijft dat hij de dressuurles 'doodeng' vond ? Controle is nl. wel heel erg belangrijk in de hindernissen...ik wil me er verder niet mee bemoeien maar dat was mijn 1e gedachte

bicci schreef:weljah joh psm...
iedereen die af en toe leuk meedoet is welkom wat mij betreft.
denk dat de meeste er zo wel over denken hoor
hebben hier ook illegalies hoor...
die hussen
of kleppen alleen mee terwijl ze niet eens mennen, maar t gewoon gave bezigheid vinden om te zien

super!
Da's gewoon knoerhard verdiend 
) alle ingrediënten zijn hier goed vertegenwoordigd! en dat alles onder het genot van een virtueel
inclusief een taartje op zijn tijd
(mijn ponys en 3jarige kwpner staan 2,5 km van huis en happytime 2 km verderop en daarna 4,5 weer naar huis en dat 2x fietsen,want dat is goed voor de conditie)
. En nog beter, hopelijk komt zoiets nooit incident meer voor
. Ik rij zelf na die keer iig altijd met een touwtje tussen keel- en neusriem.
. Het is niet onze eigen vereniging die dat organiseert, maar wel onze lesmees die daar lesgeeft, zodoende mocht ik vorig jaar meedoen toen er een plekje open viel.
.
. Gem schreef:Nieuwe policy van Katsbek: verplicht met cap rijden.
Sorry... kon het niet laten
No hard feelings?