[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 17:58

Ik heb niet genoeg spullen voor quiche in huis, en vind ik momenteel ook te veel werk. Denk dat ik maar brood met gebakken ei ga maken. Is vermoeiend genoeg om te maken hahaha

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 18:07

Brood & eitje da's toch prima.
Heb zelf voor noodgevallen ook altijd van die noodles in huis, als je daar een pakje van ophebt ben je ook fully stuffed.
Nou ik moet hier nu ook echt achter de potten en pannen. Iedereen fijne avond!

Heb het trouwens afgelopen dagen regelmatig best moeilijk gehad. Moest zo enorm denken aan Rizanta....is nu zo'n jaartje geleden dat ze voor het eerst weer voor de wagen stond....
[AR-ITP] Rizanta (Roos) @ work bij Peter de Koning
Ik was zo blij met haar. Vandaag dacht ik opeens weer aan dit topic, dat ze zo dapper door al die plassen ging en zo braaf was. Kwam ook omdat we met het tweespan dezelfde route langsgingen....
Wat mis ik haar, wat mis ik haar.
Natuurlijk ben ik zo blij met de mannetjes en met mijn paardje.... maar ik had zo graag langer van haar genoten...
't is niet anders... maar het is dus nog steeds niet zo dat ik dan aan haar terugdenk met een glimlach ik ben er nog steeds ontzettend verdrietig over ....

Komt ook doordat er sinds dit weekend twee van die kastelen van paarden op stal staan waarvan een zo'n snebje/blesje heeft die me erg aan Rizanta doet denken. Komt het toch weer erg hard binnen. Ik weet dat ik niet moet 'zeuren' en dat ik stikverwend ben met mijn kanjers maar goed, dat neemt niet weg dat ik haar gewoon af en toe vreselijk mis...
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 25-01-12 18:43, in het totaal 3 keer bewerkt

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 18:17

Wel kinderen/geen kinderen.
Ben er altijd ERG duidelijk over geweest en ik ben nu 37 en wil ze nog steeds niet........al vind ik het wel heel moeilijk om nu een keuze te moeten maken voor de rest van je leven. Want misschien wil ik ze opeens wel als ik 42 ben ofzo ik roep maar wat maar dan vind ik mezelf echt te oud.
Zondag op babybezoek geweest en leuk en lief hoor zo'n ukkie en hij heeft 3 uur op m'n schouder liggen slapen maar m'n eierstokken beginnen er toch echt niet van te rammelen......

VHU lekker gemend en vond Tamara haar lesje leuk ? Vast wel !

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 18:41

Tamara vond haar lesje echt superleuk, dus was zeer geslaagd :j

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 19:23

ingrid..geen kids dus, lijkt me duidelijk.
VHU :(:) tja...het verdriet om het verlies van Rizanta zal niet zomaar weg zijn !! daar gaat wel een paar jaar overheen, en dan nog.....ik word nog steeds verdrietig als ik aan het verlies van mijn ijslander kruising denk..dat is toch al 10 jaar geleden....
Tine uitgeput...sterkte..beetje goed de dag doorgekomen met je zoontje ?

Hier de dag weer om...paardjes straks nog ophalen...zoon op zwemles geweest, hij deed het echt goed !
wil nog airbrushen.....maar word vast niets vandaag..

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 20:54

Pfffff boek totaal NIET nodig gehad op werk. Opdrachten stroomden binnen vanmiddag. Reed pas 18.15 uur naar huis ipv 17.00 uur én heb onverwachts dienst vannacht. Beetje lastig want wilde eigenlijk rijden vanavond.

Hier ook (nog?) geen kinderwens!

Heftig Tine die bloedneus van je man. Wat was de oorzaak?
Biancacoo goede zwemzoon!
Tallechie succes met Daan!!
VHU :(:)
Gem lijkt me lastig hoor als je man telkens een tijd weg is, maar je went er vast ook aan.

Ik vergeet een hoop mensen maar ben aardig gaar. Ga maar eens een kop thee maken.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 21:03

VHU groetjes aan Naaltje morgen!!!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 21:15

tine en tallechie :(:) voor de kids

over wel/geen kinderen: hier al jaren hartstikke welkom, maar ze blijven weg ;(
Toen kreeg ik Har... en toen ging die zomaar weg... tsja...
En dat mensen waarvan je het niet verwacht zonder nadenken kwetsende dingen over 'je kind' denken te moeten ventileren, tsja, da's helemaal |o

;(

en zo tobben we voort met het leven...

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 21:19

**prinsjuh gemeet in de lidle :D **

@ingrid, hier het zelfde hoor..
enkel, mochten "we" zwanger raken , dan is het welkom.(lijkt mij als dat gebeurd, het ook wel serieus de bedoeling is iv spiraaltje,hihi)

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 21:21

:wave: ha Bicci... nu keertje met de wagens en de mannen mooi ritje maken lijkt me wel cool !!! :j

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 21:21

komt goed :D , doen we :))

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 21:23

zo grappig dat 'jouwes' (het manneke) het ook leuk vindt met de kar... Ment hij zelf ook of groomt hij meer bij jou???

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 21:26

groomen :))
die stippel moet je serieus mennen, vor de kar is die geen beginners-gevalletje, en heb hem een aantal keer laten doen, maar omdat stippelmans vaak zelf meedenkt e je dat als menner moet opvangen en manlief dat dus niet kan (nog) voelde manlief zich daar niet happy bij,
dus ik men en hij groomt.
en dat vind hij ook het leukst :)
(op stukkie rechtuit zal die evt best ffkes sturen hoor,maar als het ana hem ligt, liever niet :+ )

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 21:34

stippel is eigenwijsje :D Wel supergezellig voor jou dat hij het groomen zo leuk vindt... bij m'n stalgenoot werkt het helaas niet, hij is altijd 'jaloers' (in de goeie zin van het woord dan he, niet afgunstig maar meer van 'wil ik ook ') op feit dat wij altijd saampies gaan... ik vind 't super hoor, we zijn zondag nog door die storm saampies gegaan, dwars door de regen/hagelbuien en windstoten, was hele beproeving met schrikkerige Mick maar weer veel van geleerd :j

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 21:36

kijk en dat doet mijn groom dan weer niet,
das een mooi-weer groom :))

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 21:54

hier ook 4 jaar beetje moeder (boze stiefmoeder die nooit boos was _O- )geweest..
had een vriend met 2 geweldige meiden en hij had ze een halve week. ik vond het geweldig,de meiden vonden het super leuk bij de paarden/ponys
en nu: nooit meer een vriend met kinderen......want het doet heel zeer als het uitgaat(gelukkig heb ik een heel goed contact met de moeder van de meiden := en zie ik ze nog)
en zelf kinderen: ben al 42 en mijn eierstokken worden in bedwang gehouden door een springveer _O-
VHU: groetjes aan naaltje,mis haar

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 22:15

haha en hier een man die niets van paarden moet hebben (of zou dat met mijn 3 ongelukken te maken hebben whahahah)

Tja Prinsje; men zegt wel eens 'in tijden van nood leert men zijn vrienden kennen' en dat is ook zo !
Ben nu niet in nood, maar weet precies weer in wie ik nog energie moet steken en in wie lekker niet meer.
(soms ook wel makkelijk)

hahah HT; een springveer :-) handig als je stoel niet meer op en neer gaat whahaha

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 22:25

IM ik snap die vent van jou best als je lijf zo in kreukels ligt :j

Vriendschap is een droom... pakketje schroot met een dun laagje chroom :D
Maar da's ook weer zo depri... en gelukkig zijn er ook hele leuke lieve goeie vriendjes en vriendinnetjes :))

HT heeft een springveer :D En gelukkig zie je die meiden nog!!!

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 22:27

IM: die springveer kreeg meer zijn naam,omdat ik altijd foutloos het parcours rond reed met mijn paard... :=
enne...snap best dat je wederhelft paarden echt niet meer leuk vind...... <<)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 22:34

Mijn schoonzusje d'r springveer bleek niet helemaal goed te zitten. 'Helaas' kwamen ze daar pas achter toen ze zwanger was. Ze heeft altijd gezegd dat ze absoluut GEEN kinderen wil en nu zijn ze er hartstikke blij mee. April is ze uitgerekend. Springveer zit er nog steeds in, die krijgen ze er niet uit. Komt waarschijnlijk tijdens de bevalling eruit.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 23:39

Ieks wat een eng idee Frensie dat ze die er niet meer uitkrijgen.....
Hahah Happytime, is best grappig !

Daarom Prinsje; soms is het best handig om weer eens te weten waar je staat met bepaalde mensen, al is de oorzaak vaak niet zo leuk, zeker niet in jouw geval.......

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 00:06

@VHU: ik denk dat jouw Rizanta zo van jou was, al jouw dromen, al jouw hoop, toen zoveel moois zoveel verwachtingen en toen..., tjee, zo plotseling, zo onverwacht, daar kom je gewoon met je verstand (en je gevoel) niet bij... :(:) :(:) :(:)

@Ingrid: :(:) :(:)

@HT: hahaha, ik ben geschokt, slaat nergens op, maar dacht altijd dat jij een heel stuk jonger was, oeh, dit klinkt fout, maar had me nooit gerealiseerd dat je "al" 42 bent :=

Sorry, ik begin te raaskallen, heb ook al geslapen, maar moest nog even op kantoor de pc afsluiten :D

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 08:16

Haha ik had hetzelfde Avaluna, dacht ook dat HT veel jonger was!!

Lekker kort nachtje hier. Kreeg om half 12 vannacht nog een opdracht binnen om iemand om 7 uur vanochtend van Schiphol te halen. Dus nog late telefoontjes moeten plegen om dat te regelen. Maar is gelukt. Vanochtend om 6 uur alweer eerste telefoontje van chauffeur die ging vertrekken. Daarna om half 7 volgende chauffeur en om kwart voor 7 nog eentje.

Nou, nog maar even de tanden poetsen en dan zo weer richting het werk. Fijne dag allemaal!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 08:17

:O goeiemorgen........wat een gedoe ...springveren.....
ik ben erg gelukkig met onze enigste zoon...krijg best wel eens vragen waarom maar 1....nou dat is met mijn lijf best voldoende hoor !!! en hoe veel geluk je van zo'n kind hebt !! dat voert toch altijd de boventoon gelukkig <<)
Ingrid.. mijn man is ook helemaal paard af....na mijn ongelukken is hij er klaar mee, zelf is hij springruiter geweest en deed zelfs mee op hoog niveau op europesche kampioenschappen, maar ja....vergane glorie..
Ik wil zelf stiekem best wel weer rijden...maar mag echt niet van manlief....hij is als de dood dat me iets overkomt, wel lief !!
HT, ik dacht ook dat je een stuk jonger was....komt omdat we nooit foto's van elkaar zien, tenminste meestal niet, hahahaha..
vhu doe naaltje de groeten ,en zeg maar dat ik haar "geklets" mis !!
avaluna raaskalt..
frensie geen tijd om boek te lezen...

Ga zoontje halen die moet aankleden en eten voor school...groetjes +:)+

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 09:15

Avaluna aan de raaskal :+
Frensie met een kort nachtje en vroeg vertrekkende chauffeurs en nu weer richting werk, werkse
en Biancacoo heel gelukkig met zoontje, mooi zo, klinkt heel mooi