Brood & eitje da's toch prima.
Heb zelf voor noodgevallen ook altijd van die noodles in huis, als je daar een pakje van ophebt ben je ook fully stuffed.
Nou ik moet hier nu ook echt achter de potten en pannen. Iedereen fijne avond!
Heb het trouwens afgelopen dagen regelmatig best moeilijk gehad. Moest zo enorm denken aan Rizanta....is nu zo'n jaartje geleden dat ze voor het eerst weer voor de wagen stond....
[AR-ITP] Rizanta (Roos) @ work bij Peter de Koning
Ik was zo blij met haar. Vandaag dacht ik opeens weer aan dit topic, dat ze zo dapper door al die plassen ging en zo braaf was. Kwam ook omdat we met het tweespan dezelfde route langsgingen....
Wat mis ik haar, wat mis ik haar.
Natuurlijk ben ik zo blij met de mannetjes en met mijn paardje.... maar ik had zo graag langer van haar genoten...
't is niet anders... maar het is dus nog steeds niet zo dat ik dan aan haar terugdenk met een glimlach ik ben er nog steeds ontzettend verdrietig over ....
Komt ook doordat er sinds dit weekend twee van die kastelen van paarden op stal staan waarvan een zo'n snebje/blesje heeft die me erg aan Rizanta doet denken. Komt het toch weer erg hard binnen. Ik weet dat ik niet moet 'zeuren' en dat ik stikverwend ben met mijn kanjers maar goed, dat neemt niet weg dat ik haar gewoon af en toe vreselijk mis...
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 25-01-12 18:43, in het totaal 3 keer bewerkt