Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
lang geleden... veel bijgelezen
)
), hij liep de sterren van de hemel, dat is echt het punt niet... nu hopen dat ie ooit ook de sterren van de hemel 'stil' kan staan 
Die sollicitatieprocedures zijn op beide kantoren behoorlijk serieus te noemen... daar kom je niet weg met een twee gesprekjes zeg... commissies van vier personen tegelijk staan me nu te wachten, maar ik zeg: kom maar op
)
top van je sollies!
.
als ik nu een paardje weer mag gaan beleren doe ik het ook op mijn eigen manier dus bitloos onder het zadel ga ik wel proberen. Voor buiten rijden veel lekkerder en zeker als we ooit weer endurance gaan doen (jullie horen het, de ambitie blijft, ach ja, het houdt je van de straat
). Vind haar heftig reageren op het bit en ik denk echt dat ze gevoelig genoeg is voor side pull. Dus we gaan het gewoon proberen. Anders kan ik er altijd nog een bit in hangen, zo is dat hoofdstel wel ontworpen dus geen weggegooid geld. En ik vind ze zo gaaf

Kom je ook taart eten zaterdagmorgen???
Ze heeft trouwens weer een buurman met een iniminibuurtje... Weet niet of dat zo blijft, maar vanmiddag was stalletje gezellig vol