ja op het 4e gaatje, maar dat zegt jullie niet zoveel denk ik. De lichtogen zitten niet plat getrokken (zoals naaltje het zei) maar hij zit wel stevig vast om het maar zo te noemen.
avaluna
Geplaatst: 10-01-11 20:02
Wauw wat zijn jullie populair, hier, hahaha.
Mijn paard is trouwens braaf, hoor, ook al is hij groot. De pony van mijn dochter is er niet zo van gecharmeerd als ik er op ga zitten, van de zomer eens één keer gedaan, toen ze niet zo wou bij d'r zesjarige baasje... Zonder zadel, tjee, ik vond 't doodeng
En ik ben ook nog steeds een aardige trouwe meelezer.... Maar heb mijn pony nog steeds zover dat ze in het tuig kan lopen, maar heb nog geen kar.......dus wat dat betreft past de titel "rijtuig deel2) wel als je alleen het tuig bedoelt!
En post nogal veel in 2 andere topics, maar zal es proberen om het hier ook weer wat bij te gaan houden!
Heb zondag gekeken bij de menwedstrijd in roden, daar was ik smorgens "groom"of hoe je het maar noemt....dressuur voorlezen gezellig naast de menner op de bok, en gezellig op de bok mee tijdens vaardigheid! Heb Tallechie nog gezien, niet de dressuurproef maar wel de vaardigheid! en heb een martine gezien met een witte pony, dacht dat zij ook in dit topic zat, maar weet zo niet onder welke naam! leuke witte pony met rood bontje en rood in de kar! zei nog: leuke combi!
@Chantal, hoe groot is Veale eigenlijks? best een big horse!
happytime
Geplaatst: 10-01-11 20:22
naaltje: bedankt voor de schop onder mijn hol.....heerlijk gement,hoewel sun er anders over denkt was erg zwaar voor haar,houtsnippers waren aan het rotten,dus zakte ze aardig weg,maar deed goed haar best(hoewel ze veeeel beter kan, maar ja 1ste keer weer he?) meelezers: welkom ik weet niet hoeveel mijn concourswagen weegt,maar ze trekt hem makkelijk (op vandaag na dan)
Iedereen begint weer heerlijk met rijden en mennen, lekker is dat he! wij hadden ook een lange winterstop! Succes met sollicitatie brieven schrijven Naaltje! In wat voor richting zoek je werk?
Zoek stage, wil in de richting van natuur/educatie Het lijkt me heel erg interessant om me te verdiepen in het opzetten van een scholen-project vanuit zo'n centrum (ideetje wat ik bedoel?) En dan vooral omdat daar ook bij komt dat je je moet verdiepen in hóe men dingen leert, en hoe je informatie moet overbrengen. Denk dat dat een heel bruikbare vaardigheid is, en dat ik daar ook zeker wat mee kan
bobomelo (marian) martine is tine10 in dit topic. Veale is 1,71
Vandaag hele huis schoongemaakt, alleen is het voor niets geweest. Stucadoor is geweest en die ruimt zijn bende niet achter zich op. Alles zit weer onder de vlekken, vloer, meubelen, stoelen echt alles. Dit al de 2e keer. We hebben de vorige keer een klacht ingediend omdat de muren niet goed waren gedaan en het zo'n rommel was. Is hij vandaag weer geweest maar het is nog steeds niet goed.
Ehh nou eignelijks niet echt een idee wat ik me erbij moet voorstellen.... Maar je zou bij een bedrijf willen werken die bv leerstof maakt voor scholen in de richting van natuur(bedoelje dan natuurkunde of de natuur zelf, bomen/vogels enz...??
Eet nu trouwens saroma pudding, en moet spontaan aan iemand denken uit dit topic hihi.....
@bobomelo; een natuureducatief centrum heeft meestal een programma voor schoolkinderen. Dan komt zo'n klas 1 of 2x naar het gebied, en dan wordt geprobeerd ze iets bij te brengen over een thema. En dan meestal met nog een opdracht voor op school erbij. Zo'n pakket zou ik graag aan mee willen werken/willen maken. En dan wordt dat waarschijnlijk in samenwerking met een educatief centrum denk ik. Het gaat dus echt over natuur in de zin van bos/vogeltjes/beestjes
val weer eens binnen, man ben stik drukjes. ben alweer een trail voor brooke aan het voorbereiden, want dit jaar is een trailjaar we rijden van breda naar delfzijl dit jaar en daa ris weer een hoop geregel voor nodig. en jah, dat kost erg veel tyd.
maar ik wil graag in het topic mee blijven doen al zit ik nu voornamelijk op de meeleesbank.
buiten die trail te paard en met 1 huifkar ben ik ook alweer bezig met het in elkaar schroeven van de benefiet wedstrijd, zaterdag is dressuur en springen, en op zondag aangespannen en recreatie-ruiters.
en dan nog kraampjes zien te scoren, haha we willen graag brooke flink promoten en geld verdienen ervoor..
dussss....druk druk druk
bobomelo
Geplaatst: 10-01-11 20:48
KLinkt leek Naaltje!!! En spannend, zo'n lange rit te paard bicci! drukdrukdruk dus!
@chantal, best big dus......is groter dan ons hihi
@Chantal, was toen op verjaardag bij je, of was het nou de BBQ toen met DPR? ik weet het niet precies meer(tsjah, ook zwanger he.... ) maar toen had je ook saroma pudding, en toen vertelde je dat dat toen wel je bijnaam was, omdat iedereen je pudding zo lekker vond! dat ze jou de saromapuddingkoningin ofzo noemden. In elk geval, telkens als ik dus die pudding maak, dacht ik daar wel es aan hihi