Bi: al weer plannen om te mennen
Janouk: wat knap
VHU: zo, dat zijn nog eens bedragen. Dat is dan met weidegang of staan ze dan alleen op stal?
Manlief zou de paarden uit de wei halen, terwijl ik zou koken, zodat de heren op tijd naar springles zouden kunnen. Kwamen ze weer terug, ze kregen de paarden niet te pakken. Grrrr, kon ik weer naar de wei. Ik snap er echt niets van. Oke, Rembrand is altijd ondeugend bij manlief. Die twee kunnen niet echt samen. Bij mij is Rembrand ook wel eens stout, maar doorgaans is hem boos toespreken en commando hier (het zijn net honden hahah) voldoende. Toen ik bij de wei kwam, stond Amerigo al klaar (die dus normaal het lastigste vangen is). Thabor moest ik even toespreken, toen kwam hij ook. Maar Rembrand was nog steeds helemaal hyper en liet zich niet vangen. Toen dus maar met 2 naar stal gegaan. Tja, dan krijg je een flipperRembrand in de wei, maar kon er even niets aan doen. Eerst die andere weggebracht en toen weer terug (kom zo wel aan mijn km wandelen). Rembrand had het schuim onder de dekens staan. Dus onderdeken zit nu in de wasmachine, want voordat dat weer droog is als je het in de stal ophangt....
Nou, ik ga nu ook naar manege. Bus zit helemaal vol met oud papier en ik wil even bij de lessen kijken.
. Super dat je openingspost gaat doen!
hahaha. Veel plezier op de vergadering! En ja, wij staan echt mega goedkoop. Is mooi meegenomen, maar wij vonden vooral die 400 meter van ons huis erg fijn plus de uitgebreide weidegang met maatjes 
) heeft een stal beschikbaar. Ze hebben paddocks voor in de winter en het is een mooie grote stal en ook weidegang maar dat loopt hier nu op het eind (het land is hier heel snel erg nat, we liggen hier in Rotjeknor nogal 'laag'), daar zet ik Bente dan niet meer op. Wel met voerbeurten & corveebeurten en dat vind ik helemaal niet erg, want dan kan ik zelf het voer regelen (vind ik altijd wel fijn
) en blijft het goed betaalbaar. Het is dus op 8 km, vlakbij de hockey (waar ik toch al 3x per week kom), naast mooi stuk bos / land / recreatieplas waar zo'n 35 km ruiterpad omheen gekringeld ligt, mennen dus wel allemaal weg maar goede aansluitingen op fietspaden en wat verkeersluwe wegen, voor Randstad begrippen best goed
nog afgezien de vele kilometers op mijn auto ...

Heel de tijd gestaan. En dat gaat echt niet zo goed met rug...
de rug
vind de wei juist belangrijk!!
en ben zo blij dat ze dan weer wat dichterbij komt te staan, dat ik eindelijk weer eens 'gewoon' bij mijn paardje langs kan gaan. Want dat begon ik onderhand ook wel erg te missen eerlijk gezegd
.
). En dat naast het rijden weer op het paard zorgt volgens mij voor voldoende lichaamsbeweging