Bi: al weer plannen om te mennen
Janouk: wat knap

VHU: zo, dat zijn nog eens bedragen. Dat is dan met weidegang of staan ze dan alleen op stal?
Manlief zou de paarden uit de wei halen, terwijl ik zou koken, zodat de heren op tijd naar springles zouden kunnen. Kwamen ze weer terug, ze kregen de paarden niet te pakken. Grrrr, kon ik weer naar de wei. Ik snap er echt niets van. Oke, Rembrand is altijd ondeugend bij manlief. Die twee kunnen niet echt samen. Bij mij is Rembrand ook wel eens stout, maar doorgaans is hem boos toespreken en commando hier (het zijn net honden hahah) voldoende. Toen ik bij de wei kwam, stond Amerigo al klaar (die dus normaal het lastigste vangen is). Thabor moest ik even toespreken, toen kwam hij ook. Maar Rembrand was nog steeds helemaal hyper en liet zich niet vangen. Toen dus maar met 2 naar stal gegaan. Tja, dan krijg je een flipperRembrand in de wei, maar kon er even niets aan doen. Eerst die andere weggebracht en toen weer terug (kom zo wel aan mijn km wandelen). Rembrand had het schuim onder de dekens staan. Dus onderdeken zit nu in de wasmachine, want voordat dat weer droog is als je het in de stal ophangt....
Nou, ik ga nu ook naar manege. Bus zit helemaal vol met oud papier en ik wil even bij de lessen kijken.