kom net terug van avondje vereniging....altijd weer ff gezellig nu in de slaapmodes
weltrusten iedereen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. In Scherpenseel is idd ook voltige, hoorde ik laatst, zou lekker dichtbij zijn voor jullie. Met name in de vakanties mogen de kinderen iemand mee nemen om ook eens mee te doen, laat maar weten of je het leuk vindt om het eens bij ons uit te proberen, wel een stukje verder dus voor jullie.
Om half 3 viel hij weer in slaap om om half 6 alweer wakker te zijn. Ik ben toen wel blijven liggen, kon echt nog niet opstaan. En nu ligt hij net weer een 3 kwartier te slapen, dus ik kruip er zo weer bij. Wilde eerst nog even de wei uitmesten, want dat lukte gisteren niet.
Ze hebben geen werk meer voor me liggen. Zelf zijn ze knetterdruk, maar daar kan ik niks van overnemen. Kan helaas niet naar huis, want ik moet de telefoon opnemen en eventuele opdrachten verwerken. Heb een hekel aan niks doen op je werk, dan denk ik altijd aan alles wat ik thuis zou kunnen doen... Een hoop....
Frensie schreef:Sterkte Tine!!!
Lastig dat op zulke momenten je man niet thuis is om even wat zorg van je over te nemen.

IngridM schreef:Wat vervelend Tine en Tallechie, lastige omstandigheden met de kinders.....
En inderdaad lastig soms als je man dan zo ver van huis is, moet je toch alles alleen doen.
Een hele goede vriendin van me heeft een man die 6 weken op, en 6 weken af is en die staat soms ook echt voor lastige omstandigheden met de kinders. Kan nooit iets bespreken (hij zit op zee) en je moet altijd alles maar alleen beslissen.
Lijkt me lastig.
(dan fietsen ze zelf alvast naar huis), en dat ik wel EEN HELE avond per week weg kan naar de indoorles
!! Vriendin past dan eventjes op rond bedtijd van de kinderen en dat is genoeg om ze netjes in het gareel te houden.
vind het wel een toffe werkgever dat ze zeggen dat je er een boek bij mag nemen
eerst met Snuit en Rattan gereden. Ging met steeds fijner gevoel, buitenritje gemaakt van dik een uur. Ze liepen (na onstuimig begin..., kan blijkbaar niet anders
) echt hele stukken zo mooi gelijk op in zowel stap als draf, fijne aanleuning, mooi gebogen, mooi recht
. Daarna had ik menlesje geregeld voor mijn groom en ik heb zelf nog gemend met Bente. Ging ook lekker. Had het na afloop wel koud
kom nu weer beetje bij na lange flink warme douche en
. Daar heb ik toch wel een paar jaar ongemakken voor over (en wat er nog bij komt aan ongemakken; ik heb pas 1 puber, een puber in wording, en een puber in spé
).
dus Maisie, je weet maar nooit hoe het nog kan veranderen.... en toen ik het wel wilde, lukte het niet
we gaan naar een medisch avondje van de paarden - dierenartsenpraktijk Breda.
nog steeds zo af en toe hahaha
ik bedoel, ik verdien op zich prima hoor, maar jeutje zeg, verdiende daarvoor echt mega
de boekhouding e.d. voor onze zaak, maar goed dat is niet anders, anders hadden we beter geen kind genomen. Hier "maar" 1 en heel lang getwijfeld/bezig geweest en toen bewust gekozen het bij 1 te laten en daar ben ik achteraf ontzettend blij om, net zoals bij Tine, weet niet of ik het anders allemaal zou trekken.