@ tallechie wel lekker gereden in leek en zoekt bijrijdster
@ lacune

@ vhu

@ maisie succes met ferro
@ dennis geen keuring voor niets op en neer geweest kleuters braaf op trailer
@ bianca jammer dat missy het niet aan kan

@ nouvel hond uitgelaten waterpak is nog waterdicht
@ S_L vriend op vakantie
@ askazita kijken naar mooi paard heeft mooie paard foto's
ik ben maandag op tijd vertrokken naar coevorden want de living van de vrachtwagen die moest nog opgeruimd en schoongemaakt worden. en we hadden weer les ohz met uzma die liep echt heel erg lekker en als we dan toch (misschien) naar de arabo keuring in hemrik gaan slaan we geen modder figuur in de bestgaande rubriek.. ik had zo waar een stap-galop overgang die overgang was niet helemaal de bedoeling .. ik was aan het stappen en wou aandraven maar uzma wou niet aandraven waarop ik hem een tik verkocht en hij aangalopeerde

dinsdag ben ik even bij me moeder thuis om al me spullen van leek schoon te maken en bij me moeer op te ruimen want de volgende wedstrijd ga ik met me moeder mee 23 en 24 julli naar lonneker
woensdag avond hadden we weer menles en H had gevraagt of ik iest eerder kon komen zodat we met ons jonge paard nog even konden rijden we zijn dus met xander even wezen buitenrijden en daarna hadden we les dit keer heb ik met annika gereden die heeft wel weer wat apssen achteruit gedaan nadat ik daar voor het laatst (2 maand terug) mee gereden heb maar op zich liep het niet verkeerd
vandaag voor het laats gewerkt en nou heb ik 2 week vakantie