Goeiemiddag! 
Nog gefeliciteerd Napie! Fijne verjaardag gehad?
L_R: Wat een mooie foto’s zeg!
Dennis schreef:2e in het nationaal kampioenschap dekhengsten in het tuig

. Marengo ging super, ging echt zitten en liet zich goed zien. Mocht samen met nummer 1 overrijden. Mensen stonden op de tributen te kappen en te juichen en dat was helaas even te veel voor hem, kreeg hem niet fijn in het ritme en sprong een paar keer aan in galop. Hij was wel enorm close met nr 1

.
Vorig jaar nog ruim achter aan, nu liepen er echt super pony's (oa een oud kampioen!) mee en deed hij het dus geweldig.
Wat super, Dennis! Gefeliciteerd ermee, snap dat je blij bent 
_Patrick_ schreef:Heb bijgelezen maar geen zin om te reageren, heb een dipje

Maisie schreef:Nou ik heb finale gereden. Met mijn welsh A tegen een welsh b 2 welsh cobs en 3 d pony's.
Het ging echt super en ferro had er zin in!! Ben gewoon 3e geworden met 2 d pony's voor me.
Vind ik toch wel een beetje knap. Heb 7 zakken strokorrels gewonnen. O ja en ook nog een zak wortels.
Wat super, Maisie! Gefeliciteerd! Op de foto’s is goed te zien dat hij er zin aan had, hihi.
Naaltje schreef:zo, ik ben net terug van stal

lekker beetje gekletst.
Er is weer nieuw pensionklant/paard bij

een Shire-veulen. Die staat nu bij de volwassen shire in de wei. Wat een kolos zeg! Hij moet nog 1 worden en is al groter dan diddle

Dids even gelongeerd, dwz -> zonder lijn, want dat vasthouden ging niet best. Maar hij was happy

Leuk! Shires zijn machtige beesten. Fijn dat Dids happy was. Hoe is het verder met jou?
tine10 schreef:Bij de vaardigheid was de bodem (andere hal) nog slechter. Na hindernis 1 raakte pony echt stuurloos (paniek ivm hobbels), ipv naar hindernis 2 ging ik totaal andere kant op (volgens Eric had ik zweep moeten gebruiken, maar ik dacht dat dat bij angst alleen maar averechts zou werken). Dus extra volte gemaakt. Ik ging ervan uit dat dit gold als een weigering, en dat ik ver over tijd heen zou zijn, maar ging nu puur op pony leren dat het niet eng was. Veel gekke slingers gemaakt, maar toch alle ballen laten liggen. Ik groet dus netjes af. Blijk ik foutloos en binnen de tijd (weigering is alleen als hij voor hindernis echt stilstaat of achterwaarts gaat) en mocht ik barrage rijden. Ik was echt heel erg verbaasd

en dat was een rare ronde. Maar goed, barrage 1 bal en een 1e prijs.
Hé, beetje positief over jezelf hé! Je hebt die eerste plaats vast en zeker verdiend. Proficiat. 
Citaat:
Dan de 10 meest bekeken topics op Bokt uit 2010. Daaruit blijkt vooral dat veulens altijd garant staan voor heel veel views. Maar liefst drie delen van het dikke buiken topic, het topic waarin iedereen die een veulen verwacht welkom is om nieuws, tips, trucs en natuurlijk foto’s te delen. Naast de veulens blijken ook de SGW-Bokkers en de Bokkers die liever áchter het paard zitten hoog te scoren:
91121 keer bekeken: [KS] [HK]Het Dikke Buiken Topic 2010 - deel 2
85467 keer bekeken: [SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!
82561 keer bekeken: [KS-ITP] Ieniemini zeer speciaal veulentje op komst
81157 keer bekeken: [KS] [HK] Het Dikke Buiken Topic 2010 - deel 3
78653 keer bekeken: [KS-ITP] Tweeling in aantocht
72283 keer bekeken: [MH] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!
64721 keer bekeken: [AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2
63885 keer bekeken: [VVDD] Nieuw paardje , niet voor gevoelige kijkers, is overleden
61805 keer bekeken: [EV] Tentenkamp 2010
61222 keer bekeken: [KS] [HK]Het Dikke Buiken Topic 2011
Jeeej, leuk zo’n statje! Ben wel heel benieuwd naar de meelezers. Of kijken wij zelf zo vaak? 
Tallechie, netjes van je winstpunt. Je moet maar zo zien, je leert van iedere wedstrijd, dus ook van deze! Gewoon lekker dooroefenen en dan komt het zeker goed.
Vreemd van het gewicht van je kar, Tine. Maar even uitzoeken hoe het zit.
Wij hebben zaterdag ook wedstrijd gehad in Leusden. Saffier deed goed zijn best en het eerste rondje waren we foutloos.
Daarna speel uw spel (niet mijn sterkste punt), reed er helaas een vogeltje vanaf waardoor ik 600 punten misliep.
Uiteindelijk net niet in de finale, maar eerlijk gezegd vond ik dat niet heel erg. Heb het de laatste week heel erg in mijn rug en was verder erg tevreden over hoe Saffier liep.
Daarna heb achterop gestaan bij tandem. Eigenaar was wat laat met sturen hier en daar, dus had een fulltime job achterop.
Met tandem zijn we eerste geworden!
@Naaltje: Ga je nu even wat PB's doorsturen. Moet je maar even zien wat je ermee kunt.