@SL: nog gefeliciteerd zeg, wat moet dat een goed gevoel geven!
Tja, mijn benen zijn verhaal apart, na paar operaties (o.a. nieuwe kruisbanden etc) en zware artrose zijn ze niveautje vrouw van 75 /80
Het lastige is dat ik het met paardrijden, maar ook bijv lang autorijden, niet direct voel als het niet gaat, maar pas na een a twee dagen. Ik ben wel stijf als ik eraf kom (of bijv uit de auto stap) maar de echte pijn komt pas later. En ik had dus de stille hoop dat dat niet meer zo zou zijn (geen idee waarom eigenlijk maar goed een mens zit soms raar in elkaar) maar dat is niet zo, het is er gewoon weer
Er is niets aan te doen, ik moet het gewoon accepteren.
Het vervelende is dat als het dan weer zo lekker gaat als afgelopen dinsdag dat ik dan alweer zit te dromen van endurance ritten en prachtige dressuurwedstrijden en dat slaat helemaal nergens op want ik vrees met grote vreze dat ik dat nooit meer zal kunnen doen.
Gelukkig kun je met paarden heel veel dus mendurance en dressuur aangespannen wel
Maar goed, ik heb nog niets te klagen want ben nu 46, jij zit met je rug en je bent nog maar net 20 dat is ook wel heel erg heftig!
@Marianne, ik heb iets gemist? Wie is Jorrit?????