Ik moet vroeg op, heb autoevenement het hele weekend dus ben pas maandag weer aanwezig denk ik
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Het lastige is dat ik het met paardrijden, maar ook bijv lang autorijden, niet direct voel als het niet gaat, maar pas na een a twee dagen. Ik ben wel stijf als ik eraf kom (of bijv uit de auto stap) maar de echte pijn komt pas later. En ik had dus de stille hoop dat dat niet meer zo zou zijn (geen idee waarom eigenlijk maar goed een mens zit soms raar in elkaar) maar dat is niet zo, het is er gewoon weer
Er is niets aan te doen, ik moet het gewoon accepteren.
Het vervelende is dat als het dan weer zo lekker gaat als afgelopen dinsdag dat ik dan alweer zit te dromen van endurance ritten en prachtige dressuurwedstrijden en dat slaat helemaal nergens op want ik vrees met grote vreze dat ik dat nooit meer zal kunnen doen.
.. hihi we hebben 13,8 km gereden met een gemiddelde snelheid van 10.1 (hier zat wel een kwatier instappen bij, dus zouden denk ik rond de 11 gereden hebben)
.. uiteindelijk had ik dus wel weer erg last van me rug en mijn benen waren ook erg koud en nat en deden behoorlijk pijn.. Tijdens de rit toen het nog meeviel had ik het nog met joram (die reed mee) erover dat ik wel mee wilde met de kennismakingsklasse onder het zadel.. bah..
.. rivaldo is op 1,15 gemeten. (die kocht ik ook als 1,12
)
.. maar zoals rivaldo in die maat amper.. dan zijn ze toch meer welsh.
.. 
Maar hopen inderdaad dat het goed opgelost kan worden.
Als ik vroeg mn huis uit moet, ga ik meestal smiddags pas op bokt haha. Zo verslaafd ben ik nog niet.
Lekker gezellig!

Die vent die hoeft maar een stap sils richting op te zetten en sil springt achteruit!
Maar gelukkig besloot hij uiteindelijk zelf te stoppen en ging hij lekker zelf uitdraven haha. Toen maar even een flink stuk rechtdoor uitgestapt.
toch weer 66 euro terug haha.
krijg alleen geen geld terug, moet iets anders uitzoeken. Maargoed heb altijd wel wat nodig haha
Ik moet zo weg, werken tot 2 uur weer.
); en een eerste prijs.