Zit hier echt moed te verzamelen voor naar stal te gaan. Ik zie elke keer steeds meer op tegen het hele eind op en neer rijden... had gehoopt dat dat weer bij zou trekken (heb er sinds de vakantie 'last' van maar ja van stal veranderen doe je niet zomaar natuurlijk) ben nu toch serieus aan het overwegen of ik voor van de winter een ander adres en dan dichterbij ga zoeken... in de winter men je toch niet zo intensief als in de zomer (andere stallen zijn hier wel, maar mennen is vaak een groot probleem / willen ze niet dt je in de bak doet en daarbij is gewoon onmogelijk om een beetje buiten te rijden ivm drukte, zie prachtige artikel van Marianne Wolters in de mensport)....**zucht** nog afgezien van het feit dat benzine/dieselkosten echt wel de pan uitrijzen zeg

Wat grappig Frensie dat Beer zo'n beer is geworden en warachijnlijk nog iets doorgroeit zelfs? Bij ons is Wiske nu met haar 9 maanden denk nu schoft zo'n 52 cm? Terwijl ik op de pa en ma afgaande had gedacht dat ze maatje Mies zou worden (=48 cm), zelfs iets kleiner ...
Had trouwens experiment gedaan met voer van AH maar ben daar na een zak weer vanaf gestapt, ze glansden minder / minder in de vacht en beide honden produceerden veel meer poep