Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Iemand van jullie misschien ideeën? Ik zie hier vaak fijne menbakken op foto's, graag jullie ervaringen
dan moet je een 5-jarige uitleggen dat de daar overleden mensen in vervoeren.....dat vond hij maar gek, dat moet toch met een ambulance mama..???
ik rij wel niet meer, ( zou wel graag weer eens proberen, maar dat staat mijn man nooit toe) rijbroeken zitten gewoon comfortabel, en met stallen uitmesten wel handig dat ik niet meer mijn "goede broeken" hoef te gebruiken..enne...was in de uitverkoop voor 29,50, dus niet duur....
hahaha.
. Heeft in 2010 mais op gestaan, vorig voor jaar is het geploegd, gevlakt en ingezaaid, behalve dit stuk dus, hier staat geen gras. Ik ga het denk ik ook gewoon zo proberen, als we geluk hebben gaat het gewoon goed.
.
. Als we geluk hebben hebben we zo iets geschikts voor weinig geld, anders kunnen we altijd nog aanpassen, houtpallets bv.
Ik zei tegen hem; je hebt daar nog nooit iets over gelezen. Nee zegt hij, maar ik krijg wekelijks de preek van jou, die kan ik nu wel dromen.
!
. Gelukkig hebben mijn kinders er niet vaak last van gehad toen ze klein waren.
, dus dat ga ik over een paar jaar wrs ook te horen krijgen van mijn puber
. Maar goed van zijn 8 voor zijn boeken
!
, daarna paard lesmees
(oww wat is die onverwacht braaf
! ) , daarna Ster haar box bijgewerkt, en toen niet koud meer. Maar dan zak je bijna in slaap achter het stuur
!
! Kersverse schema, net een uur oud, kan weer omgegooid
(maar de donderdagochtend hou ik toch echt vrij... wil rijbewijs E gaan doen)
zo we zijn weer terug van school....
en 's middags eens zien wat we met zoonlief gaan ondernemen
pffff.