Lacuna

wat ontzettend geweldig dat het veulen door de andere merrie opgenomen is !! wat een geluk dat die merrie dat doet ! super, maar wel een zware klap voor de eigenaresse en jou !! sterkte hoor !
Tallechie, leuk als je instructrice goed op Vaele kan rijden, maar het is jou paard, als ik jou was, zou ik zonder stress en druk proberen een echt fijne combi samen te worden, je zult het zelf moeten doen, grote stap voor je denk ik...
ik heb ook altijd les gegeven, het is makkelijk voor een instructrice om op een paard te stappen en te laten zien; kijk, Je paard kan het best !! maar het is veel knapper als die instructrice de eigenaar/ruiter er zelf op laat zitten en die erdoor heen praat, en zo lesgeeft dat je het zelf oplost !!
Dat moet ook het doel zijn van een instructeur, zo lesgeven dat de leerling het zelf kan !!
Je moet zelf kiezen, maar ik vind het erg als je geld uitgeeft en alsnog geen fijne ontspannen combinatie word, misschien duurd dat voor jou idee langer, maar leg je de lat niet TE hoog voor jezelf, begin bij het begin, en dat is vertrouwen in elkaar hebben in iedere situatie ! ook buiten die bak !
Succes !!
Avaluna

Gisterenavond les gehad..met shetlander, nou dat doe ik niet nog eens, missy is heel braaf hoor, ze doet alles wat je zegt, maar...haar achterbeentjes zijn gewoon niet zo sterk, en ik vind het niet eerlijk, dus stop ermee !
Zal zodra Melody weer "beter" is het mennen weer op pakken denk ik zo..
Ga zo zoontje naar school bregen en werken, groetjes....