Zijn wij even verslaafd zeg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

VanHuisUit schreef:Nou ja zeg zijn wij met z'n allen toch wel hopeloos verslaafd zeg...![]()
Ben dan wel stiekem benieuwd naar de 'mee-kijkers'![]()
Heb net Naaltje geprobeerd te spammen met zomer foto's maar had eigenlijk maar heel weinig zomer foto's. Het was volgens mijn herinnering vooral ook een erg natte zomer met hier en daar mega-warme dagen. En met die hittegolf zaten we in Zweden (wat overigens een prima plek is om te zijn tijdens een hittegolf).
Tallechie moet gaan rusten (je vriend is heel verstandig hoor, wat dat betreft
)
, Naaltje moet even melden bij stagebegeleider dat verslag later komt omdat ze last heeft van haar arm (doe gewoon extra zielig en profiteer er nu maar van je hebt die gegevens toch nog niet
) en Joram wil graag beter Achenbachen, mijn enige tip is: heel veel oefenen. En als je rechts aangeeft, paard wil niet meer terug, zweep er tegenaan leggen (rechts), en hengstenvlechten eruit voortaan
stelletje niet-huisdier-liefhebbers hier.. als ik het zeg komt er meteen een discussie op gang over afmaken hond omdat ie bijt enzo.. niet zo'n zin in 

oef, hopen dat de manen 't overleven
knap hoor 

jeetje wat gaan jullie snel! 2 dagen niet gekeken en ineens 5 pagina's verder. Ik moet bekennen dat ik nu nog niet alles heb terug gelezen, misschien straks nog even als ik tijd heb
.
de finale was echt wel heel gaaf en spannend. Heb het meest genoten van Theo Timmerman met zijn vierspan, hij stuurt zo rustig en beheerst en rijd zo ongeloofelijk snel, daar kan ik alleen maar heel veel respect voor hebben. en zijn voorspan is om van te kwijlen
.
. we gaan even middagje lekker met lange lijnen aan de slag.
true 

die andere belde ik als het ware wanneer de ijzers eronderuit klapperden, en 2 dagen erna was ie er 
toch een eer
goed hoor, ook al had je er zelf geen goed gevoel over.
Keet werd helemaal vrolijk van het geluid van de paarden met ijzers achter haar 
alleen
een stukje van een meter of 300 gereden en toen weer terug.
lief stilgestaan toen een meisje wilde aaien
Ben trots op mijn meisje