Ze doet het zo goed!
Ik zoek nog tips om de hangbuik eraf te krijgen
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

.. hihi 
Eerst een stukje over de stenen en het geluid deed hem niks! en daarna door de buitenbak 10 minuutjes
.. silly gaat vooruit 
Als de pony uit de advertentie dan 10 is en rivaldo 15, valt het denk ik ook wel mee. 
.. 
.. (naja onaangekondig bij een oud maatje van me waar ik mee werkte daaro en wil me graag terug en dat zie ik ook wel zitten
) Voor een 2de pony ook wel fijn meer inkomen

..
tja, of ik moest zo vroeg of anders kan ik en vandaag en morgen niet. Toen ik endurance trainde zat ik er wel eens om 07.00 uur op hoor, dus het kan nog gekker
ze deden een proefboring en bij mij kwam dus de modder omhoog ter hoogte van mijn afrastering plus waar mijn wagentjes staan
ik word hier soms zo moe van
ramt er geen pony doorheen of een tractor (van de winter) heb ik dit weer. Maar goed, het schijnt allemaal weer hersteld te worden maar het is dus wel een grote blubberzooi van zo'n 10x10 meter. Gelukkig is de afrastering van de paddock nog goed, daar kan niets door. Wat een gedoe
Ze zeiden dat Freddy maar 90 cm zou worden, hij is nu 1.05
Alleen Sim is gewoon 85 cm...

kan soms echt enorm balen van die benen. Maar goed weet dus ook weer even dat meer dan een keer per week of zoiets onder het zadel er dus waarschijnlijk echt niet inzit. Als je dan een poos pijnloos hebt rondgelopen ga je toch weer denken dat het kan, stom he. Niet dus.
Vwb grootte, Rembrand meet officieel 1.68 maar iedereen schat hem veel groter in.
)