[AR] [HK] "in een rijtuigie...."

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Yuri

Re: [HK] "in een rijtuigie...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 14:35

Zo ook net weer terug van een lekker menritje oostvoorne-rockanje, pony was weer megabraaf :D
Ze doet het zo goed!
Ik zoek nog tips om de hangbuik eraf te krijgen :D

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 14:40

Trainen :P.. hihi

Zo heb ik die buik van rivaldo ook weg gekregen. Ook stond hij dan alleen op kuil en zo af en toe een vitamine koek.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 14:42

2 jarige merrie gaat het helaas niet worden want de vraagprijs is echt niet rieel. Ook wat marianne zegt heeft meegespeelt.

Mijn ma en ik vinden deze ook erg leuk, maar we denken dat hij inderdaad veel kleiner zal uitvallen dan rivaldo.
tummert @ [EA-TK-PP] Stoere Brave Bonte A-pony ruin

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 15:33

Leuke A pony rivaldo! Misschien eerst even goed laten nameten :)
Toen ik sil kocht ben ik niet zo slim geweest om zelf niet te meten.. dus was hij kleiner dan wat hun tegen mij hadden gezegd.

Sil heeft het net super gedaan met slepen :D Eerst een stukje over de stenen en het geluid deed hem niks! en daarna door de buitenbak 10 minuutjes :)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 15:49

Goed zo :D.. silly gaat vooruit :D

Ja precies, mijn ma en ik denken wel dat hij iets kleiner uitvalt.. oke iets is niet erg maar tot hoeveel cm is het nog mooi?

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 15:55

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 16:23

5 cm zou mijn niet storen in tweespan, mits de grotere ook niet eens 2 keer zo breed is, want dat doet natuurlijk ook wat.
Ik zou meer kijken naar de gangen, want als de een heel kort is en de ander megaruim vind ik dat persoonlijk irritanter :D

MAar wel een leuk beestje zeg!
Nette prijs ook wel.

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 16:27

mag ik mij hier ook melden?

Mijn naam is Crista, ik ben 21 (bijna 22, nog maar een maandje) en heb 2 pony's.
Niarda een bonte NRPS van 15 en Roza en vuilnisbakje van 6 jaar. Met Roza ben ik vorige zomer begonnen met mennen.

We konden het allebei nog niet en hebben samen een hoop geleerd. Afgelopen winter heb ik Roza (met hulp) voor het eerst ingespannen en afgelopen zondag ben ik met Roza met kar en als naar het weiland voor de zomer gegaan. Was helemaal trots op deze prestatie en vind het mennen helemaal gaaf!!

Ik wil eerst dat Roos wat meer bevestigd is en dan wil ik samen met haar ergens een mencurcus gaan volgen en evt. wil ik samen met haar mijn men-bewijs halen.

Kortom, we zijn samen nog erg groen maar vind het wel super leuk!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 16:28

bedankt voor de extra tip :D..
Ja precies ik ga gewoon kijken als ik een berichtje terug heb :D

Ga nu even snel naar de dokter en daarna door om te solliciteren :D.. (naja onaangekondig bij een oud maatje van me waar ik mee werkte daaro en wil me graag terug en dat zie ik ook wel zitten :D) Voor een 2de pony ook wel fijn meer inkomen :)

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 16:31

Welkom Crista :D

Niemand hier toevallig een prachtig 15 inch vzh zadel nodig? :P
(en ook nog eens met verwisselbare bomen!)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 16:34

Welkom crista tuurlijk :D

Ik ga nu snel snel :D..

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 16:42

Wekom crista. Zit hier zelf net pas 24 uur maar toch :P

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 16:45

Hoop dat het weer snel wat mooier wordt, met dit weer is er geen lol aan om te mennen....(vind ik dan)

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 17:10

nee dan is het koud brrrrrrrrr.
Heb net ff mijn profiel up to date gemaakt hihi

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 17:20

Ik vind Sharon echt een prachtig dier :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 17:42

Ik was die gek die zo vroeg achter de pony zat :D tja, of ik moest zo vroeg of anders kan ik en vandaag en morgen niet. Toen ik endurance trainde zat ik er wel eens om 07.00 uur op hoor, dus het kan nog gekker :o

Ben net gebeld dat die grondverzetters mijn halve afrastering hebben gemold :( ze deden een proefboring en bij mij kwam dus de modder omhoog ter hoogte van mijn afrastering plus waar mijn wagentjes staan }> ik word hier soms zo moe van ;( ramt er geen pony doorheen of een tractor (van de winter) heb ik dit weer. Maar goed, het schijnt allemaal weer hersteld te worden maar het is dus wel een grote blubberzooi van zo'n 10x10 meter. Gelukkig is de afrastering van de paddock nog goed, daar kan niets door. Wat een gedoe -:(-

Dat met het meten van pony's herken ik hoor. Ze zeiden dat Alwyn 113 was, hij was dus 117 :+ Ze zeiden dat Freddy maar 90 cm zou worden, hij is nu 1.05 :o Alleen Sim is gewoon 85 cm...

En dat terwijl ik mijn hele leven al paarden heb gehad. Maar nooit serieus aangespannen gereden en als je toch tweespan wil is de juiste maat wel heel belangrijk :7

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 17:48

Ja ze zeiden 2 jaar terug dat sil 1.10 was.. en een jaar later meete ik hem ook rond de 1.10 en nu in januari was hij 1.15 :P

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 18:02

2 fototjes van silly :D
Afbeelding
Afbeelding

Als je in de rijbak naar mijn sporen kijkt, lijkt het wel of ik dronken was haha! geoefend op bochten, en soms dan stuur ik even niet en laat ik sil zijn eigen weg lopen.. niet dat dat echt me bedoeling is :P

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 18:05

SL, gefeliciteerd!

Lacuna, ik moest om 7uur beginnen vandaar ;)

leuke foto's hierboven

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 18:12

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 18:13

Wat een leukerd die Silly.
Helaas toch gisteren en vandaag knap last van mijn been gehad, na het heerlijke buitenritje van dinsdag. Weet nu direct weer de reden waarom ik op aangespannen ben overgestapt :( kan soms echt enorm balen van die benen. Maar goed weet dus ook weer even dat meer dan een keer per week of zoiets onder het zadel er dus waarschijnlijk echt niet inzit. Als je dan een poos pijnloos hebt rondgelopen ga je toch weer denken dat het kan, stom he. Niet dus. ;(

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 18:44

vervelend zeg dat je nu weer zo last hebt..

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 19:00

Leuke pony hierboven!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 21:46

Welkom Crista. Weer ponys hier erbij. Voel me bijna vreemd met een groot paard :D Vwb grootte, Rembrand meet officieel 1.68 maar iedereen schat hem veel groter in.

Nou, ze lijken allebei wit, vlechten zitten erin, dus nu snel naar bed en hopelijk goed slapen, want morgen een drukke dag. Moet met Amerigo als eerste starten om 9 uur. Hoop dat ik daarvoor nog tijd heb om vaardigheid te verkennen, weet anders niet wanneer ik dat nog moet doen, want heb niet zoveel tijd ertussen om Rembrand in te spannen en los te rijden. Duimen jullie voor me? Is pas 3e wedstrijd ooit voor pony en laatste paar weken (op laatste dagen na) ging het niet goed. Voor Rembrand 2e keer in de M. Hoop het resultaat van 2 weken geleden te evenaren.

Als het goed is komt er ook nog een fotograaf, hoop dat hij wat mooie plaatjes kan schieten van ons.

Nou, ik val om van de slaap, dus ga snel liggen. Tot morgenmiddag ofzo

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 21:49

Ik ben momenteel op mijn gsm,best lastig om zo alles bij te lezen! heb denk ik wel het meeste gelezen. Nieuwelingen welkom!

@ jenkins: jij verkoopt een 15 inch zadel? ik ben wel een klein beetje op zoek naar een zadel voor romeo,maar ik heb geen flauw idee welke maat ik nodig heb! romeo is 1.25m,foto's kan je in mijn profiel zien.het moet niet precies passen voor mij,maar het zou toch gemakkelijk zijn als ik er eens op zou kunnen. op welke maat pony heeft dat zadel gelegen?

@ VHU: jij last van je benen?(als ik goed heb gelezen,heb nogal een korte termijngeheugen en teruglezen is erg moeilijk op mijn gsm :D )
ik ben blij dat ik aangespannen kan rijden,nu ik ben moeten stoppen met rijden ohz komt het perfect uit dat ik romeo heb voor de wagen! kon me niet beter uitkomen...

ik zit momenteel bij vriendlief,maar hij is ontzettend geconcentreerd op de voetbal... dan ga ik maar op bokt;)

Edit: uiteraard iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties!