krijg je gelijk een pb
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
krijg je gelijk een pb
. Ik had de jongen van de zorgboerderij meegenomen en hij vond het wel gaaf
. Hij mocht bij mij achterop hangen, maar ook bij stalgenootje en haar Andalusiër. Tussendoor wilde hij wel een filmpje maken van Ster, dus ik heb twee leuke filmpjes van H3 geupload. Eentje van mijzelf aan het stuur, en eentje van lesmees die even voordeed dat Ster best kan doorgalopperen tussen de poorten
. Voor de liefhebbers per pb te verkrijgen
) 

Samen met een stalgenote. Helemaal super 
Hij sprong achter een heg uit, op 2 meter afstand van Dids
Dus die stond voor iemand het doorhad omgedraaid 

goeiuh aks...
Jij laat mijn paard schrikken en gaat dan op mij tieren. Doe niet zo 

kei flauw. t was zo mooi
happytime schreef:kruip ook weer onder mijn steen......is weer aardig wat afgepraat hier...
ik ben druk geweest met oefenen proefje vandaag,zondag clubkampioenschappen(dressuur en vaardigheid)
parcours staat al op papier.....tja zo ken ik hem wel een beetje.....en op papier liggen er geen balletjes op![]()
gezellig, zien we zondag. Janouk mag al als 2e starten. Ze rijdt al sinds augustus haast niet meer voor de kar; dus ZZ dressuur proefje is nu even niet mogelijk. Ik rijd haar alleen onder het zadel. Maar M moet wel mogelijk zijn, denkt Paul. Dus starten wij M zondag in de dressuur. Paul gaat haar vandaag even voor de koets zetten en uitproberen of alle dressuurknopjes er nog op zitten.
wij zullen zien zondag.
Goedemorgen!
? Ik haal ze altijd leeg
. Nou ja... ook wel eens een dag te laat
.
!
In Amersfoort hebben we hetzelfde concept alleen dan met 1000 postbussen, hihi, dat is hard werken daar. 
fijn dat je goed gereden hebt, genieten dus.succes bij stage.