Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar heb zijn vrouw even gebeld en die haalt veale even naar binnen. Kan hij nog even 1,5 uur drogen 

)

, ook een dikke knuf voor VHU, is ook nog allemaal zo vers
, ik mis mijn paard gewoon vreselijk het is nog steeds afschuwelijk
Dat gevoel gaat niet zomaar voorbij Lacuna dat hou je nog heel lang vrees ik
maar ja wat kun je meer dan wat je hebt gedaan, niets, helemaal niets
was grote overwinning voor mezelf want ik was erg wiebelig in mijn emoties moest enorm aan Rizanta denken, was met auto voorbij Utrecht gekomen, Han weggebracht naar mijn ouders, zit je de hele terugweg met jezelf in gesprek en moest zo aan Rizanta denken. Toen was ik op Bente gaan zitten en had het opeens zo te kwaad
Gelukkig kon niemand me zien
Ben dus met haar rondjes gaan lopen door de bak (nou ja, beetje bak door gelopen, is enorme bak dus rondjes dat doe je niet zo snel
) en er toch maar opgestapt. Was helemaal onzeker en rillerig maar ze stond keurig stil, vond ik erg braaf van haar. Sterker nog, ze verzette geen stap
dus tja, wat dan. Ben naar parkeerplaats gegaan en daar opgestapt, voelde op een of andere manier beter, daar waaide het ook niet zo erg. En toch wel mooi paar rondjes op parkeerplaats gestapt. Toen vond ik het wel weer genoeg...
En ik vermoed dat Snuit het meeste werk heeft gedaan!
) maar ik ben ook ooit blond geweest dus misschien zie ik wat over het hoofd
.
.
gelukkig.
dan zou ik gewoon zelf lekker door blijven hobbelen, waarom zou je hem ook zsm onder het zadel willen laten uitbrengen? Als jij er straks lekker mee kunt rijden daar gaat het toch om? Zou me de kop niet gek laten maken hoor. Het gaat er niet om dat zij er lekker mee weg kan rijden, het gaat erom dat jij dat leert. En dat leer je alleen maar door het zelf heel veel te doen, in alle rust, zonder druk
Natuurlijk heeft Veale potentie, en dat zal ze er ook zeker wel uit kunnen rijden, maar ja, wat schiet jij er mee op? Je portemonnee wordt lichter en wellicht gaat het met jou niet eens beter.