[AR] [HK] "in een rijtuigie...."

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

L_Rivaldo

Re: [HK] "in een rijtuigie...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 00:56

hihi.. als ik die van mij niet had geschoren dan was hij nu nog niet kaal geweest.. Dat is dan echt zo'n ontplofte teddybeer :P..

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 01:08

wauw wat ziet sharon er leuk uit :D wat een geweldige kruizing hahaha!

Ik ben net klaar met werken en heb op me mobiel 4 pagina's door gelezen.. Dat is niet makkelijk :P

mooie fotos Ivy! Ziet erg erg leuk uit!

Door al jullie leuke verhalen word het voor mij steeds moeilijker om te wachten tot ik eindelijk kan gaan mennen met sil!
Ik ga nu maar slapen, misschien sil morge even een bandje laten slepen.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 01:18

Ik ga ook maar is slapen,, slaap lkkr allemaal.. (en de mensen die al liggen te snurken _O- )

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 05:34

Goedemorgen!

Marianne, ja dit is de pony die net beleerd is

Yuri, welkom hier!

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 08:03

Jeetje, IvysToeter, ben je uit je nest gevallen?! 05.34 je berichtje... toen was het voor mij nog zeker geen GOEDEmorgen hoor, haha.

Ik ga zometeen naar Sunny toe :)
Zit nu in spanning bij de telefoon: 1 van de Friese merries bij waar storm staat is hoogdrachtig, en t zou best vannacht geboren kunnen zijn. Denk dat ik zo zelf even een berichtje stuur. :)

Mooie foto's voorbij zien komen, knappe Wobbe!
Laura, ik ben inderdaad nog erg gelukkig met mn beschermertjes! Hoe is het met je spierpijn?
Welkom Yuri.
Naaltje: hoe is het met je blaren? 7,5 km lange lijnen... pffff. ik word al moe als ik eraan denk! ;)

Voor de auto's en vervoersprobleem: Momenteel heb ik een schapentrailertje tot 750 kg wat ik zonder E mag trekken. Daar doe ik mn pony in. Als ik mn achterbankje plat leg en ik schoef het bankje en lamoen van mn sulky dan past ie er gewoon in. Tuig ernaast, overige spulletjes er ergens tussen gefrot, en gas. Zo kom ik overal.
Volgend jaar wil ik wel mn E gaan halen, en dan gaan kijken voor een anderhalf paards trailer waar ik mn twee poownies in kwijt kan, en de sulky aan de klep ofzo.

Groetjes, Lacuna

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 08:39

Lacuna schreef:
Voor de auto's en vervoersprobleem: Momenteel heb ik een schapentrailertje tot 750 kg wat ik zonder E mag trekken. Daar doe ik mn pony in. Als ik mn achterbankje plat leg en ik schoef het bankje en lamoen van mn sulky dan past ie er gewoon in. Tuig ernaast, overige spulletjes er ergens tussen gefrot, en gas. Zo kom ik overal.
Volgend jaar wil ik wel mn E gaan halen, en dan gaan kijken voor een anderhalf paards trailer waar ik mn twee poownies in kwijt kan, en de sulky aan de klep ofzo.

Groetjes, Lacuna

Dat is dus het voordeel als je met dat kleine spul werkt. :D Ik rijd in een bestelbus, maar zelfs mijn marathonwagen voor Amerigo past daar niet achterin. En die van Rembrand...... die past net op de tendemasser aanhangwagen (1.35 breed)

Yuri: welkom. Ik hoop dat je van lezen houdt, van het tempo is de laatste tijd erg hoog. Wel heel gezellig natuurlijk!!

Nou, ik ga eens kijken of ik pony kan vangen, mag hij even aan de longe werken. Rembrand krijgt vrij. Ze zien er allebei echt niet meer uit, zeker na de regen van vannacht. Hoe ik ze alletwee weer mooi wit moet krijgen voor morgen........

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 08:50

mooie fotos van een klein spookje voor een gave sulky :D
een 2e rivaldo weer :)

@lacuna; heel erg confronterend, rechter ringvinger heeft een blaar (geen handschoenen aan, en ben geen teugelsmeer gewend natuurlijk) die doet nog zeer :P Baal, alleen rechts betekent dat ik niet helemaal braaf ben geweest :o Maargoed, kan slechte gewoonten niet n 1x afleren toch :) (twijfel nu alleen (in m'n hoofd herhalend) de ''lange kant'' knijpen en de ''korte kant'' op contact toch? := :o )

ik mag om 1u weer gaan werken.. Vriendje is 'm net al gesmeerd... :(:)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 10:59

Jij was vroeg wakker zeg :P

Lacuna, ik geniet er echt weer van al die veulens die op komst zijn en die geboren zijn, is het veulen al geboren?
Met mijn spierpijn gaat het redelijk hihi..

Naaltje: Succes met je blaar :P..

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 11:15

morge :D
die blaar is een mooie herinnering dat ik niet met rechts moet kl*ten :D

nog een uurtje en dan ga ik richting m'n werk hobbelen.. Heb m'n haar maar in de krul gedraaid, had ik zin in :')

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 11:22

Goedemorgen!

Wat een rot weer is het hier weer... elke keer als ik stage loop dan schijnt de zon.. en vandaag heb ik eens een dagje vrij van stage en dan regent het weer! :P

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 11:25

:+ nou zeg ga slapen sta weer op en er is weer super veel gepost!
Nieuwe mensen welkom, 'oude' mensen goede morgen en herintreders (Stef?) leuk dat je er weer bent!

Jeetje wat was het koud vanochtend. Want ik was dus al om 8.00 uur aan het mennen, anders zou het vandaag niet lukken en ik had Sim een lekkere rit beloofd. Met optuigen was hij me toch druk, ze zijn bij ons achter de wei aan het boren en grondverzet aan het doen, was erg spannend. Voor het eerst dat ik hem heb (is toch alweer een maand of 8) tegen hem uitgevallen }> hij schrok zo van me dat hij me stomverbaasd met grote angstogen aankeek....dat was nu ook weer niet de bedoeling :(:) Maar goed, hij stond wel stil :o

Maar een lekkere lange rit gemaakt bijna tot Zoetermeer en weer terug. Denk wel iets van 16 km bij elkaar. Door de wijk heen en langs wat fietspaden. Groot stuk tegen de wind in brrrrr, terugweg wind mee en dat was heerlijk. Sim lekker briesen, lekker draven, stukjes goed stappen. Genieten dus. Moest weer langs de grote graafmachine plus drilboor en diverse vrachtwagens want er gebeurt van alles bij ons maar stoere Sim kijkt als hij ingespannen is nergens van op 8-)

Uiteindelijk dus compleet verkleumd bij stal maar fijne rit gehad! Iedereen veel menplezier vandaag!

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 11:27

Klinkt super VHU!
En zo vroeg al mennen, je had er zin in :P

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 11:28

hier ng geen regen jenkins! :)
maar ik moet zo werken _O- Ik ij over kwartiertje vast weg denk ik.. Kan ik nog even naar stal, rij ik vanavond rechtstreeks terug, zal 'k wel stik aan zijn :=

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 11:29

Goede morgen! (ondertussen wel al bijna middag maarja :Y) )
Had om 9 uur geen tijd om op bokt te komen, mijn klein ontploffingsgevaar (Romeo dus) gevoederd, regendekentje op gelegd en de wei op. Pff gek word ik daarvan! Hij loopt echt langs me alsof hij ieder moment kan ontploffen! Voortdurend stuiteren en lopen als een hete arabier hengst die elk moment op zijn merrie mag springen :? Lentekriebels?
Daarna naar de fysio gegaan en daar ben ik nu een half uurtje van terug. Zo dadelijk de bovenverdieping poetsen, maar mijn zus slaapt nog... (ik slaap ook wel graag eens wat langer, maar tot 3 uur in de namiddag in mijn nest liggen vind ik echt wel not done hoor! :n )

Heb gelezen over een fries die elk moment kan bevallen, succes!
Naaltje die aan haar rechter ringvinger een blaar heeft, tja dat zal zijn om je duidelijk te maken dat je een fout maakt :D
En IvysToeter die verschrikkelijk vroeg wakker was!
Hihi en VHU die Sim erg heeft laten schrikken :o :(:)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 11:31

lentekriebels sander_lotte :j Diddle kan ook zo doen _O- en die is zijn gereedchap ook al even kwijt :P

overigens, morgen de 8e.. volgens mij heb ik dids dan 3jaar! ga ik even checken *slecht :P *

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 11:33

Naaltje ik had eergisteren Romeo 3 jaar :D op 5 mei 2007 heb ik hem gekocht :o
En zijn gereedschap is hij kwijt sinds 6 april 2009 }>

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 11:36

vandaag rond een uur of 8 heb ik hem 3 jaar geleden verhuisd :j Op 7 mei is het contract ondertekend :)

ik ga m'n zooi bij elkaar rapen en dids kroelen en de hema onveilig maken :P

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 11:45

Ik zat gisteren echt zo te denken wat heb ik zondag (wilde me opschrijven voor binnenhalen van de paarden) maar ik wist het gewoon niet meer.. nu ik hierboven zie dat je hem 3 jaar hebt ging bij mij een lampje branden :D.. zondag heb ik rivaldo 3 jaar :D

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 11:53

Haha wat een toeval, Romeo, Dids en Rivaldo zijn allemaal in dezelfde week gekocht door ons :+

Ik heb zonet mijn punten in de bus gekregen van mijn examens in april! Ik ben op beide examens geslaagd!!! *\o/* Ben in tranen uitgebarsten en heb onmiddellijk naar mijn ouders gebeld (die in shock waren en dachten dat er iets ergs aan de hand was gezien ik aan het huilen was :o )
Normaalgezien ben ik niet zo emotioneel ivm mijn punten, maar ik doe mijn jaar opnieuw (4 vakken). Duits was in januari al afgerond, was ik op geslaagd, en in april had ik examen van Engels en Economie. (op economie ben ik nog nooit in mijn leven geslaagd geweest) Nu ben ik al geslaagd op 3 van de 4 vakken! Enkel Frans moet nu nog komen, dat is in juni aan de beurt... Er is een kans dat ik geen herexamen heb en ik heerlijk 2 maanden echt vakantie heb in juli en augustus! *\o/*

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 11:54

gefeliciteerd!!!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 11:54

Goed hoor SL :D gefeliciteerd!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 12:01

GEFELICITEERD :D

Echt toeval :P..

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 12:05

Gefeliciteerd :D

Ik heb Sil op 26-07-2008 gekocht :D dus heb hem bijna pas 2 jaar :P Maar het voelt echt al veel langer haha.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 12:29

Gefeliciteerd!

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 14:29

:wave:

Jeej, hoef geen 8 blz bij te lezen :):)
Lotte gefeliciteerd!
Nieuwe welkom.
Verder zag ik iemand die heulllll vroeg al uit bed was, jij bent gek :P
En mensen met lekkere ritjes.

Ik heb et werken er alweer opzitten, zal straks naar stal. Vief ff rijden en dan 2u lesgeven. Ik hoop op droog weer... :?