.. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
..
wat een geweldige kruizing hahaha!

Lacuna schreef:Voor de auto's en vervoersprobleem: Momenteel heb ik een schapentrailertje tot 750 kg wat ik zonder E mag trekken. Daar doe ik mn pony in. Als ik mn achterbankje plat leg en ik schoef het bankje en lamoen van mn sulky dan past ie er gewoon in. Tuig ernaast, overige spulletjes er ergens tussen gefrot, en gas. Zo kom ik overal.
Volgend jaar wil ik wel mn E gaan halen, en dan gaan kijken voor een anderhalf paards trailer waar ik mn twee poownies in kwijt kan, en de sulky aan de klep ofzo.
Groetjes, Lacuna
Ik rijd in een bestelbus, maar zelfs mijn marathonwagen voor Amerigo past daar niet achterin. En die van Rembrand...... die past net op de tendemasser aanhangwagen (1.35 breed) 

Baal, alleen rechts betekent dat ik niet helemaal braaf ben geweest
Maargoed, kan slechte gewoonten niet n 1x afleren toch
(twijfel nu alleen (in m'n hoofd herhalend) de ''lange kant'' knijpen en de ''korte kant'' op contact toch?
)

.. 

nou zeg ga slapen sta weer op en er is weer super veel gepost!
hij schrok zo van me dat hij me stomverbaasd met grote angstogen aankeek....dat was nu ook weer niet de bedoeling
Maar goed, hij stond wel stil

Ik ij over kwartiertje vast weg denk ik.. Kan ik nog even naar stal, rij ik vanavond rechtstreeks terug, zal 'k wel stik aan zijn
)
Lentekriebels?
)
Diddle kan ook zo doen
en die is zijn gereedchap ook al even kwijt 
*
Op 7 mei is het contract ondertekend 
.. zondag heb ik rivaldo 3 jaar
Ben in tranen uitgebarsten en heb onmiddellijk naar mijn ouders gebeld (die in shock waren en dachten dat er iets ergs aan de hand was gezien ik aan het huilen was
)
gefeliciteerd! 
.. 
dus heb hem bijna pas 2 jaar
Maar het voelt echt al veel langer haha.