Hier bleef het af en toe bitchfight...
Wijven onder elkaar he

Foto van mijn cadeautje

Ik vind 'm zoo stoer!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

, Ik heb me afgemeld
nog ffies doen
Sluit ik me bij aan.
Ook niet gezellig 

Maar ja, als ik er ook mee stop, dan komen er 4 menwedstrijden in onze omgeving te vervallen. Dat is natuurlijk wel erg jammer.
voor Tine
voor de kapper van Tine, wat een pannenkoek...zo stuur je iemand toch niet de straat op
voor de vereniging van Tine, dat er is wat meer vrijwilligers zijn en ook niet altijd dezelfde
solly...misschien kom ik wel ffies buurten... maar ik moest 's avonds starten en dan had ik geen voorlezer/groom en nu in mijn eentje in het donker te gaan staan tobben
en dan nog nog het feit dat we een jury hebben waar ik totaal niet mee op één lijn zit, heeft me doen besluiten om niet te gaan... Voor mijn punten hoef ik niet meer te rijden, wel voor de ervaring en vooral de gezelligheid en laat ik nu totaal geen waarde hechten aan de punten van deze jury daar wij niet op 1 lijn zitten van wat dressuur is of niet
, dus dan vind ik het zonde van mijn tijd en energie en het feit dat ik nog een groom moet zien te regelen die met me mee wil
.Ik baal er wel van dat ik mijn startgeld kwijt ben... maar het scheelt in iedergeval frustratie en dat is me ook wat waard
Geeft niet Ollie het is je vergeven 
kom maar gezellig buurten, geen idee wie de jury is trouwens......

als ik kijk bij de hockey, iedereen doet altijd wat. Van pauzehappen voor de jeugd (mijn specialiteit
) tot ten met fluiten bij de wedstrijden, heen en weer rijden van de kinderen, trainingen geven, toernooitjes regelen, noem maar op. Maar daar is het dus ook stelregel ben je lid van de club, maak je het ook mede mogelijk, teken je zelfs voor (tenminste hier in het Rotterdamse). Als je niet meewerkt / niets doet kunnen ze je schorsen
.
moet nog wel wat dingetjes doen van school (maar dat houdt nooit op) maar officieel ben ik nu vrij