[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Akshay

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 20:53

kipjes kunnen heel lang knokken...
Hier bleef het af en toe bitchfight...
Wijven onder elkaar he _O-

Foto van mijn cadeautje :D
Afbeelding
Afbeelding
Ik vind 'm zoo stoer! :D

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 20:55

@Aks: superstoer, staat Didds heel goed :j en wat lief van CM

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 20:58

stoer ding :D
staat m goed joh...

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 21:19

Super stoer ! Echt gaaf aks.
Cm, geweldig kado.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 21:23

He wat lief en wat staat hij stoer! Goede kleur ook :D vraagt gewoon om kilometers :D

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 22:30

Hier even bezig met andere dingen. Voorzichtig rondkijken naar een andere baan.

Iemand nog tips om een sollicitatiebrief een beetje spannender te maken?
Ik vind dat zulke ondingen kom alleen maar op de standaard zinnen.

Aks leuk hoofdstel !!!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 07:29

Goedemorgen

Zit even flink te balen. Krijg net mail dat degene die de vrijwilligers voor me regelt voor onze menwedstrijden het niet meer wil doen (hij is er net mee begonnen!!), omdat reacties van leden allemaal erg negatief zijn. Grrrrrrrrrrrrrrrr. Nou lopen de aanmeldingen storm, kan het straks nog niet doorgaan, omdat ik geen enkele vrijwilliger heb. Moet toch niet gekker worden. -:(-

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 08:49

Mogge,

@Aks, wat een stoer hoofdstel, super cadeau van Crazymel _/-\o_
@Bicci, wat een mooie dierenparadijs-tuin heb jij :j
@Maisie, wordt je contract niet verlengd ? en per wanneer zoek je wat anders ? Ik ga je volgende week niet zien in Renesse :+ , Ik heb me afgemeld :o
@Tine, waardeloos dat je geen vrijwilligers kan krijgen ... helaas is dat ook bij onze vereniging de tendens -O-
@Smickey, waardeloos dat Mick niet goed loopt... meestal is even rust het beste medicijn..... :(:)
@Gem, wat stoer van je dochter dat ze mee mocht doen met de dansgroep *\o/*
@Biancacoo, even goed uitzieken en aan jezelf denken... en stress op werk is niet goed!! :(:)

Nou ik ga even rijden vanochtend, vanmiddag moet ik nog een paard scheren... en verders ligt het huishouden ook nog op me te wachten (en die wacht al even) en dan eigen /3 nog ffies doen

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 08:59

Wat een prachtige samenvatting Ollie _/-\o_ Sluit ik me bij aan.

Heb al helpdesk gespeeld voor Maisie, hopelijk heeft ze er wat aan?!

Ollie...heb ik me net als vrijwilliger aangemeld bij Grol, dan kom je niet -:(- Ook niet gezellig ;)

We kregen een mailtje dat er geen vrijwilligers zijn, zo jammer is dit.......maar ja, zo zie je maar net als bij Tine dat het bij elke vereniging of evenement een probleem is......zonder vrijwilligers kan er toch niks :n

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 09:02

Goedemorgen!

Maisie, geen tips, ben er ook niet goed in vrees ik, sterker nog, heb nog nooit een sollibrief gemaakt :o
Tine, waardeloos gebrek aan vrijwilligers, maar iedereen is tegenwoordig veel te druk lijkt wel
Ollie, paard scheren, het wordt echt nodig he? Wij wachten nog twee weekjes en dan moet hij er ook aan geloven
Dingetje, ook al last van te weinig vrijwilligers
Aks, wat mooi!

De laatste mooie herfstdag mensen, maak er wat van!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 09:22

vrijwilligers...
tjah..lastig..
gelukkig komen we vor de benefiet tot nu toe altyd rond...
(klopt af)

hopelijk volgend jaar ook gewoon weer, dan bestaat de benefiet 5jaar :D

en in 2015 bestaat t trailteam 10jr :)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 11:16

Ik sluit me even aan bij de samenvattingen van Smickey en Ollie.

Ik snap de leden van de vereniging(en) niet. Iedereen wil wel zelf wedstrijd rijden, maar een keer helpen kan niet meer tegenwoordig. Maar zo helpen ze wel de wedstrijden om zeep.

Verder baal ik ook van degene die het zou regelen. Het komt er nu op neer dat ik de wedstrijden voor het mennen helemaal alleen organiseer. Dat kan natuurlijk eigenlijk niet, zeker niet in mijn huidige staat. -O- Maar ja, als ik er ook mee stop, dan komen er 4 menwedstrijden in onze omgeving te vervallen. Dat is natuurlijk wel erg jammer.

Ben net terug van de kapper. Wat een klungel gehad vandaag. Kijk net in de spiegel, zie ik dat ze verf helemaal niet van voorhoofd heeft afgehaald. Niet netjes. Heb er in de salon niet op gelet, was zo vreselijk zombie. Nou ja, ga ik het maar zelf proberen weg te halen.
En dan snel naar bed, kan gewoon niet meer blijven zitten ;(

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 11:23

Dikke :(:) voor Tine
_-:( voor de kapper van Tine, wat een pannenkoek...zo stuur je iemand toch niet de straat op
~~}> voor de vereniging van Tine, dat er is wat meer vrijwilligers zijn en ook niet altijd dezelfde :n

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 11:39

Tine: wij hebben nog een jonge vereniging, dus kan niet spreken over jarenlange ervaring, maar wat bij ons tot nu toe goed werkt is dat de vrijwilligers vaak iets terugkrijgen voor het "vrijwilligen". De meesten van ons helpen bijv. altijd bij de SGMW. Veel mensen nodig, wat dus inhoudt dat wijzelf niet mee kunnen rijden.
Om die reden is er dit jaar een oefenwedstrijd georganiseerd ná de officiële, zodat de vrijwilligers hem ook eens kunnen rijden. (Helaas bleken die dag, afgelopen zondag, de weides verzopen te zijn en moest het evenement afgeblazen worden.) Vorig jaar bleven de hindernissen niet staan, maar werd er voor hen een gezellige avond georganiseerd met maaltijd, versnaperingen en muziek.
Goed voor de team-spirit :j

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 11:54

De vereniging heeft maar 6 of 7 menners, dus daarmee kan ik het al niet redden. Veel springers zijn anti-mennen en willen niet helpen. Dressuurders vinden het mennen over het algemeen te min, terwijl dressuur toch dressuur is in mijn ogen. Maar iedereen lijkt te denken dat mennen iets heel simpels is. Maar het een keer proberen.. :n

We hebben van alles geprobeerd om op te zetten om vrijwilligers te bedanken, tot en met speciale bbq voor hun. Maar geen hond die komt.

Mijn man gaat nu proberen de vrijwilligers te regelen, omdat ik echt niet meer kan.

Nu ga ik dan ook snel naar bed, straks weer naar fysio, zoon ophalen, paarden voeren, zoon naar judo, boodschappen halen en dan uitgekakt nog eten op tafel zien te krijgen.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 12:07

Das wel een verschil ja... bij ons zijn het bijna alleen maar menners, of menners die ook rijden. De overige vrijwilligers zijn merendeels privévrienden en kennissen van de organisatoren.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 12:45

@Dingetje Y;( solly...misschien kom ik wel ffies buurten... maar ik moest 's avonds starten en dan had ik geen voorlezer/groom en nu in mijn eentje in het donker te gaan staan tobben :7 en dan nog nog het feit dat we een jury hebben waar ik totaal niet mee op één lijn zit, heeft me doen besluiten om niet te gaan... Voor mijn punten hoef ik niet meer te rijden, wel voor de ervaring en vooral de gezelligheid en laat ik nu totaal geen waarde hechten aan de punten van deze jury daar wij niet op 1 lijn zitten van wat dressuur is of niet :+ , dus dan vind ik het zonde van mijn tijd en energie en het feit dat ik nog een groom moet zien te regelen die met me mee wil :o .Ik baal er wel van dat ik mijn startgeld kwijt ben... maar het scheelt in iedergeval frustratie en dat is me ook wat waard _/-\o_

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 13:01

:(:) Geeft niet Ollie het is je vergeven ;)
*\o/* kom maar gezellig buurten, geen idee wie de jury is trouwens......
Vind het wel jammer dat je verder niet mee rijd met de competitie bij ons.... -O-

In het donker in je uppie te gaan tobben is inderdaad ook geen suc6 :n

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 13:02

@ ollie ik moet daar niet weg zit via het uitzendburo. Maar vind het werk gewoon echt niet leuk.
Dus dan toch maar op zoek naar iets anders. En jammer dat je niet mee doet. Tja de jury ben ook
benieuwd hoe mijn proeven gewaardeerd gaan worden. Kon je niet smorgens rijden?

@ dingetje bedankt voor je brief !!!

@ tine balen van de vrijwilligers. Hopelijk lukt het nog !!

Zo ga nog even brief afmaken, rekeningen betalen en dan naar de pony's. Het is nu nog lekker
weer buiten morgen geven ze weer regen af.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 13:05

Kun je er wat mee Masie?
Misschien nog een mooie zin als begin of afsluiter.....dat vind ik altijd moeilijk en zit ik altijd op te broeden :=

Heb me opgegeven als schrijver bij de jury....begin me nu af te vragen of dit wel een leuke dag gaat worden >;)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 13:57

@Maisie: ik kwam vandaag een topic tegen over het schrijven van een motivatiebrief, misschien dat je hier nog wat tips kunt vinden.

*Ben zelf op zoek naar personeel en dat is ook lastig, meestal kwamen ze via-via, maar nu dus echt op zoek*

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 14:04

Superrr samenvatting tussendoor en ook ik sluit aan :)
@Dingetje wie weet kom jij nu achter het hoe en waarom van de jury :list:
@Tine en degenen die vrijwilligers werven....persoonlijk vind ik dat als je wedstrijden rijdt je gewoon ook moet vrijwilligen of dingen mogelijk maken zodat een wedstrijd door kan gaan (kan op dag zelf maar ook in voorbereiding of nadien). Dus de een helpt de ander. Ik vind de paardensport wat dat betreft wel bijzonder asociaal als ik het zo mag zeggen :o als ik kijk bij de hockey, iedereen doet altijd wat. Van pauzehappen voor de jeugd (mijn specialiteit :P ) tot ten met fluiten bij de wedstrijden, heen en weer rijden van de kinderen, trainingen geven, toernooitjes regelen, noem maar op. Maar daar is het dus ook stelregel ben je lid van de club, maak je het ook mede mogelijk, teken je zelfs voor (tenminste hier in het Rotterdamse). Als je niet meewerkt / niets doet kunnen ze je schorsen ~~}> .
@Maisie iets persoonlijks verweven met waarom je die baan zo leuk vindt. Bijv jij doet paardensport en rijdt (succesvol!) wedstrijden, dat getuigt van ambitie, teamspirit, organisatietalent, doorzettingsvermogen, resultaatgerichtheid enz enz, geef het maar een draai.

Zo honden lekker lang uitlaten, het is herfstvakantie *\o/* moet nog wel wat dingetjes doen van school (maar dat houdt nooit op) maar officieel ben ik nu vrij :):)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 14:42

@Dingetje, ik ben heel benieuwd naar jouw ervaring :j ... schrijf jij na de vaardigheid ?

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 17:16

:wave:

mooie samenvattingen!

graag gedaan aks!!! :D

zoekt er iemand nog iets? http://verkopers.marktplaats.nl/1147093 of in mijn bokt markt

zo weer verder met huishouden en dan optijd na de stad toe ga vanavond naar moke in mezz :D

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 18:10

sorry mel, heb gekeken, maar niets nodig :o

zag dat je voor 27ste had aangemeld?
nog geen tyden zeker?
hihi