hahah Margreet, heb nog steeds niet geluncht Hij was heerlijk !!!
eefielover
Geplaatst: 23-01-12 17:24
Ow ik wil ook een vanille pudding met kersen en slagroom lunch!! Ik heb nog niet geluncht maar wacht nu maar op het avondeten.. anders is dat ook zo dubbelop..
Bicci heeft lekker gereden..
Ik heb ook lekker gereden!! Door het slechte weer kwam het er steeds niet van om te gaan mennen, maar vandaag ben ik dus een rondje naar buiten geweest.. Eef liep weer als een tierelier en we zijn een aantal heftige situaties tegen gekomen die allemaal goed afgelopen zijn en waar ze na enige aanmoediging goed voorbij ging. (drie plekken waar ze hoge bomen aan het snoeien zijn, dus hoge kraan, gekke mannen met helm, vallende takken en dan nog kettingzaag en versnipperaar).. Eef is weer terug! en ik heb zo'n helemaal in love gevoel..
Eefielover wat heerlijk dat je weer hebt kunnen mennen!!! En dan meteen langs allemaal spannende dingen, goed hoor!
IM en PrinsjeH Doe mij hier maar een vanille-kersen-slagroom toetje
Bren vanavond lekker lessen. Woon je in Barsingerhorn of daar in de buurt? Ik vind het een heerlijk dorp!
Ik ga zo koken. Spinazie a la creme met een eitje, aardappeltjes en stukkie vlees. Oerhollands
Mijn ouders hebben heel veel spaarpunten van de ING bank en nu mag ik van hen een stofzuiger uitzoeken die je met die spaarpunten goedkoper kan kopen. Ik wil namelijk graag een stofzuiger zonder zak. Er is keuze uit 2 modellen. Model A is ergonomisch verantwoord en heeft 375 W zuigkracht. Model B is niet speciaal ergonomisch, en heeft 400 W. Ik ben nooit moeilijk in keuzes maken, maar nu....? Ik weet het niet!
Ik woon dr 10 minuutjes rijden vandaan,idd heerlijke dorpjes hier.ben je veel in Barsingerhorn geweest? Haha lastig he keuzes maken maar voor die 25watt hoef je a niet te laten denk ik.
Ik ga ook koken broccolli,gebakken aardappels en zalm mmm
vrijdag heb ik een begrafenis. vanochtend op het werk dus even me shift geruild met iemand anders zodat ik donderdag werk en hij vrijdag. woensdag niet met vrachtwagen en dubbelspan naar les maar met auto en trailer en okkie. vrijdag wou harry met een enkelspan naar les ter afleiding en zaterdag hebben we weer menles van gerard leijten.
Voor de rest wel bijgelezen maar te veel om alles samen te vatten. Gem krijgt kast niet naar boven en wil man van Bicci lenen, maar die wil niet, maar heeft we de kast voor bicci verplaatst. VHU komt kuddes quads tegen en moet het veld in. Eef loopt super en zelfs langs zagende mannen. IM en prinsje eten vieze gebakjes en de rest heeft ineens ook zin in gebakjes. Sommige mensen besluiten om half 5 dat ze niet meer gaan lunchen, oeps.
Ik heb de hele dag gewerkt en nu is vriendlief bloemkool aan het maken.
ahhhh Snuitje van HH is overleden......de beroemde Snuitje....
Biancacoo
Geplaatst: 23-01-12 20:34
IngridM schreef:
HUH ??.....welke snuitje...??
Tine al wat bijgeslapen ?? Gem...zware kast...Bicci wil man niet uitlenen...flauw hoor.. ik wil ook van die lekkere gebakjes...... mis naaltje hier...... Sander lotte je bent een kanjer, zo de zorg van de dieren op je nemen !!! die mensen hebben het wel getroffen met jou !! Bren nieuweling...welkom. Ollie hoe is het met jou spierpijn ???
Baal hier van een airbrushwerkje...wil niet worden zoals ik het wil....onkunde van mijn kant hoor....maar ik weet wel hoe ik het hebben wil..maar dat kan ik nog niet.........baal baal baal.. Ga hondjes uitlaten.
@Biancacoo, mijn spierpijn viel me alles mee (gelukkig ) @IngridM en Prinsjeh, hebben het gezellig gehad en ook nog een lekker gebakje genuttigd @Bicci, lekker gereden vandaag @Lanouska, gecondoleerd en inderdaad probeer afleiding te zoeken in het rijden @Bren welkom... volgens mij heb jij 'voor mijn tijd gepostst' want je komt me niet bekend voor @Frensie, lekker galop training gedaan in het bos * ik ben maar een klein beetje jaloers* @Eefielover, heeft heerlijk gereden en lastige obstakels getrotseerd Knappe Eef @SL- je bent een kanjer met een grote K @Tine, en weer een beetje bij de mensen ? @Maisie, nogmaals gefeliciteerd met je punten... het zag er netjes uit @Janouk al een beetje gezakt je migraine ?
Verders ben ik het even kwijt . Zo pony's nog even longeren, wel wat laat maar dat heb je als je om 18.00 uur thuiskomt en al je huishoudelijke taken nog mag volbrengen
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 23-01-12 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Buckje
Geplaatst: 23-01-12 21:07
IngridM schreef:
Volgens mij is hier sprake van verwarring Buckje. Ik denk dat Ingrid Snuitje van Henny Huisman bedoeld waar hij dat liedje over gemaakt heeft....
klopt
snuitje van henny huisman is 26 jr geworden.
Biancacoo
Geplaatst: 23-01-12 21:20
ha neee lanouska gelukkig niet zeg...dat komt vast wel goed !! mijn bubbels en Sea-horse geeft problemen, maar ja....dat heb je met fantasie objecten....word nooit zoals ze in je fantasie zijn.. wat fijn dat je afleiding hebt met de arabo's !! Ollie super dat je weinig last van je spieren hebt zeg !! haha...man mag wel maar wil niet (had ik dus toch te snel bijgelezen )..ha. da's nieuw idd kon hij spierbundels showen...wil'ie niet....mannen...zullen we ze ooit begrijpen ?? Oh snuitje van henny huisman...schrok al en dacht ook dat vhu weer vette pech had....gelukkig niet dus !!! Ik ken snuit van henny huisman niet eens.. maar wel sneu dat zijn snuitje er niet meer is..26 jaar ..
Laatst bijgewerkt door Biancacoo op 23-01-12 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt