.. leuk beesie
.. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.. leuk beesie
.. 

) 
Duszzzzal eens kijken of ik van het weekend het mannetje er even goed voor kan zetten plus foto makenCitaat:@ VHU: Heb je een foto van Sim voor de wagen? Ik vind Sim een erg mooie bouw hebben. Ik zou zeggen shetlander, maar toch wel een iets andere bouw. Als ik de foto's op je profiel bekijk, zou ik absoluut niet zeggen dat het een falabella-formaat is (had nog nooit van een Bergmann gehoord ) Onze Dutch wagens zijn al niet groot, en als Sim het met gemak trekt, lijkt me dat prima. (maar ik zou toch wel graag eens een foto ervan willen zien )
Het is echt zo van heee, een wagen, tjeee er staat een pony voor

) erachter hangen, altijd handig 

ik heb er wel weer zin in, altijd gezellig met die wedstrijden. Vandaag gehoord dat Voice een zware dag gehad heeft bij stal Bartels ahhh arm paard, mis haar toch best wel, kan niet wachten tot ik er zondag weer op zit.
..
.. Maar had de keus al even genomen om te wachten 

*
Eerder dat de kar te goor wordt voor de pony's.

.. alleen nu kijk ik bij andere advertenties en lijkt het me een handelaar.. op de 2de pagina bovenste merrie zie je echt dat die merrie gewoon mager is maar met een dikke buik met veulen ernaast, denk gelijk aan wormen..
.. mooie manen
..
Zag wat leuke ponies voorbij komen.
(ik hang er zowat alleen achter als erop)

.. leuke paardjes vooral sharon
.. (komt omdat ik echt van ukkies hou hihi)
Maar ze is erg leuk, heel sprekende pony. Als die buik eraf is en de wintervacht