Heerlijk mannetje die Wobbe !
@Rivaldo, jij vroeg toch naar Traffor? Dat stippelmannetje staat alweer een dikke week in Burgervlotbrug (NH) terug bij zijn vorige baas...ik durfde het niet aan. Sim was echt agressief en super gestresst, ik moest ze apart zetten wat Traffor uiteindelijk ook niet fijn vond en ik vond het te riskant om het castreren af te wachten en dan maar hopen dat het goed zou gaan
Duszzz
Citaat:
@ VHU: Heb je een foto van Sim voor de wagen? Ik vind Sim een erg mooie bouw hebben. Ik zou zeggen shetlander, maar toch wel een iets andere bouw. Als ik de foto's op je profiel bekijk, zou ik absoluut niet zeggen dat het een falabella-formaat is (had nog nooit van een Bergmann gehoord ) Onze Dutch wagens zijn al niet groot, en als Sim het met gemak trekt, lijkt me dat prima. (maar ik zou toch wel graag eens een foto ervan willen zien )
zal eens kijken of ik van het weekend het mannetje er even goed voor kan zetten plus foto maken
Het is echt zo van heee, een wagen, tjeee er staat een pony voor
Bergmann is Argentijnse falabella. Denk dat er ergens ook nog wel iets van shetland in zit of zoiets vanuit de moederlijn maar dat zit wel erg ver weg. Die enorme bos manen heeft hij van zijn papa, Jihad Jalil. Traffor, zijn halfbroertje had ook zo'n bos manen. En tja, wij scheren ze niet in de winter en dan wordt zelfs een falabella met een wintervachtje bijna een shetlander qua uitstraling. Alleen heeft hij wel een hele andere vacht, heel zacht en wollig