Lang leve e vrijheid. Ikke staat nog 24/7 buiten. Lekker vies te wezen en dik in de vacht. Zolang het nog kan.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

marga1 schreef:.
Tine goed om de veilige kant letten als je met pijl en boog schiet anders krijg je ongelukken.
En hoe bevallen jou steunzolen nu?
en daar komt dus ook een nieuw hoofdstel bij. Alleen ik vind die menhoofdstellen zo lelijk joh, maargoed mooi stevig en dan zit het bitje goed dus we nemen het er maar bij.
) en het rijden wat opgepakt. Helaas rij ik bijna altijd alleen dus kan ik een rondje van max 5km pakken door veilige en rustige straatjes maar zo nu en dan krijg ik iemand mee en kunnen we lekker door de bossen crossen. Langste rit staat nu op 12km in bijna 2 uur tijd... achja, we komen er wel..
) mbt duivelsklauw, ik heb het zelf gebruikt toen ik krom liep van de ellende door reumatische artritis/artrose etc. Hielp echt goed! Dwz het dempt de pijn en remt de ontstekingen. Had het uit Duitsland via een homeopaat aldaar.

wat heeft Zazou een heerlijk bekkie
echt totaal niet he. Lopot gewoon onverschrokken langs een enorme tractor met lopende motor plus aanhanger met kraan erop. Meer zo van baas, wat is hier nu aan