Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
VanHuisUit schreef:@Baudyh, als je nog meeleest, hoe train jij je paardje nu voor de mendurance? Ben daar wel benieuwd naar.
Frensie schreef:Goedemorgen!
Janouk wat zat jij op een raar tijdstip te bokken...?
bren schreef:Hier ben ik ook weer, ik kwam hier altijd praten over mijn paard lex.
Maar nadat ik in mn zwangerschap bekkeninstabiliteit heb gekregen moest ik hem met pijn in mn hart verkopen. omdat ik het gewoon niet meer redde om 5 dagen in de week met m aan de gang tegaan dat trok mijn lijf niet meer.
Ik heb met lex altijd gemend en onder t zadel gereden. wel bleef ik mijn werk doen met paarden namelijk huifbedrijden, in Barsingerhorn. hartstikke leuk en dank baar werk en toch nog met paarden aan de gang. ik moest de frequentie wel terug schroeven dat ik daar mende en ben toen in het bestuur van die club terecht gekomen. dus wat minder met de paarden. maar ik miste het verschrikkelijk en na 2 jaar gaat t met mn lijf weer zo redelijk dat ik voorzichtig weer ben begonnen met mennen met de ponys van de vereniging. ik ben nu zelfs bezig voor mn koetsiersbewijs en ben op maandagavond an het menlessen hartstikke leuk. nu werd ik ook gevraagd om vanmiddag te groomen bij een tandemspan raak weer stteds meer in t wereldje verzeild helemaal leuk!
hey meiden, omdat mijn andere topic gesloten is. wilde ik hier gezellig mee komen kleppen als jullie het goed vinden. hier boven wat meer informatie over mij hihi.